Grand Gala 22.11.2014 Vantaalla

Aloittaja Vevve, 05.10.14 - klo:17:32

Ely

Mitäs...? Ei pitäisi tulla virheilmoa jos ilmoittaa vaan lemmikkiluokkaan. Ettet vahingossa klikannut ulkkista siihen myös?  :icon_smile:

S.D.G.

Eikös ilmolomakkeeseen jo vaihdettu ne helmiäisnormaali ja helmiäissafiiri, kuinka siellä taas on safiiri, helmi?  :tongu: Vai johtuuko tuosta jonkun aiemmin mainitsemasta pulmasta että hamsterin väriksi tulee helmiäissafiirinormaali? Onpas nämä monipuoliset talvikkokuviot haastavia tuolle lomakkeelle.  :futschlach:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Ely

Ei niitä ole vielä vaihdettu...

S.D.G.

Aijaa. Sellaisen kuvan sain edellisen näyttelyn jälkeen Facebook-keskusteluista, että ne vaihdettiin tai vaihdettaisiin pikimmiten.

Nyt on karja ilmottu - huh! Huolimattomuus vissiin iskemässä kun tuli kyllä pistettyä useammankin eläimen syntymäpäivät uusiksi, voi morjens! Pahoittelut ilmojen vastaanottajalle korjausspämmistäni.  :icon_redface:
Nykyään tuntuu että tulee itselle hirveästi huolimattomuusvirheitä tuossa lomakkeessa, sähköposti-ilmojen kanssa osasin olla huolellisempi.  :prll: Sitten vielä kun lomakkeen täytin yhteystieto-osuuden automaattitäydennyksellä, niin tietenkin osaan hamstereista tuli vanha sähköpostiosoite ja osaan nykyinen, ja siinähän sitten etsiskellään niitä vahvistussähköposteja. Huooooooh tätä huomiokykyä.

hannamariify

Täälläkin saatiin tyttöjen ilmoittautumiset tehtyä ja maksut maksettua.  :peukku: Vaikka meillä harrastetaankin näyttelyitä vain harrastusmielessä, eikä sijoittumisella/palkinnoilla ole lemmikkihamstereiden kohdalla mitään väliä, on mukava päästä taas pienen tauon jälkeen hamsterinäyttelyihin näkemään hamsuja ja samanhenkisiä ihmisiä. Kyllä ovat luokkalaiset taas ihmetelleet, kun olen puhunut että lähden ensi viikonloppuna hamsterinäyttelyihin Vantaalle saakka.  :icon_cheesygrin:
Vkh tv Aamos 2009-2012
Kkh Wonderland's Dexterous Date-Plum "Kiela" 16.6.2014-
Lk Lavender's Xing Xing "Elen" 4.7.2014-

jensku

^JeeJee ihanaa nähä Hanna-Mari pitkästä aikaan!  :fruit:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Lainaus käyttäjältä: S.D.G. - 12.11.14 - klo:17:40
Muutos ei ehtinyt ilmolomakkeeseen kun se piti avata niin nopeasti edellisen näyttelyn jälkeen, uudistettu ilmolomake on kyllä valmis mutta ei sitä voinut keskenkaiken vaihtaa.

Sirpa

Lainaus käyttäjältä: Ely - 12.11.14 - klo:14:15

Mun moka tekstissä, kyseessä siis ulkomuotoluokka ja siihen halusin hamsterin, mutta tämmöinen jopa vuonna 2008 näyttelyharrastuksen aloittanut vanha pieru unohti sen rekisterinumeron sitten. Ihan en viitsi lähteä tuomaan yhtä hamsteria pelkkään lemmikkiluokkaan, vaikka olisihan tässä vielä muutama tunti aikaa muuttaa mieltään...

Vevve

Ennakkoilmoittautujien määrät

Lk syyrialaiset: 18
Pk syyrialaiset: 38
Ks syyrialaiset: 9
Es syyrialaiset: 11
Talvikot: 52
Campbellit: 14
Ks campbellit: 3
Es campbellit: 3
Roborovskit: 19
Ks roborovskit: 4
Es roborovskit: 4
Kiinankääpiöt: 30
- Ulkomuotoluokissa yhteensä 205 hamsteria

Lemmikkisyyrialaiset urokset: 19
Lemmikkisyyrialaiset naaraat: 34
Lemmikkikääpiöt: 33
Lasten lemmikit: 10
- Lemmikkiluokissa yhteensä 96 hamsteria

Mahdollisista jälki-ilmoittautumismahdollisuuksista saavat hallituksen jäsenet tulla kertomaan.

... On muuten järkky määrä talvikoita!  :kankaalla:

Crodino

Huhhu mikä määrä talvikoita!  :icon_eek: Maitojuna odottaa.  :icon_lol:
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Ana

Mies sjostuteltu! Et jos kelevaraan niin pistäkää marjutille. Mää sihteeriks ja Mikki assariks.

Talvikoita kyl kauhee määrä! Ja mää läpällä ilmotin yhen xD

Ely

...Ja tietenkin mä sihteeröin talvikot (ja kiinarit)  :xd:

Anchali

Härregud mikä määrä talvikoita tosiaan.  :no: Onneksi ei tarvitse tumput suorassa istua ja jännittää koko aikaa, kun uskaltauduin taas sihteröimään.  :enkeli:
Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/

S.D.G.

Good old times! Mahtava määrä talvikoita!  :sydan: Ihan kuin ennen vanhaan, melikes! Vuosikymmen sitten talvikoita oli aika säännönmukaisesti 50-60 koska niitä kasvatettiinkin paljon. Suuret määrät myös ennakoivat parantuvaa tasoa, minkä vuoksi tässä siis iloitsen.

Janzu

Lk syrkkien määrä surettaa, näyttää olevan niiden suosio uhkaavassa laskussa.  :icon_sad: Mut peukut talvikoille  :peukku: