• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 22.11.2014 Vantaalla

Aloittaja Vevve, 05.10.14 - klo:17:32

« edellinen - seuraava »

S.D.G.

Hmm, mietin tässä että mä voisin hyvin assaroida Elylle ja ruotsalaistuomarille! :)
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Vevve

Aika hyvissä ajoin alkaa toimihenkilöitä kertyä  :icon_smile:

Ihana päästä vaihteeksi vaan keskittymään koearvosteluun. Jos sulle Karoliina (S.D.G) sopii, niin voit varmaan jeesata mun koearvostelua sen verran että kiikutat kiinarit viralliselta tuomarilta suoraan mun arvosteluun?  :sydan:

Crodino

Mä voin sihteröidä Marjutille.  :icon_biggrin:
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Humselo

Miten olette toimineet tilanteissa, joissa esim. Talvikkopariskunta asuu yhdessä, mutta tiineydestä ei ole mitään merkkejä? Näyttelysäännöt kieltävät tiineen hamsterin osallistumisen. Saako tuollainen naaras osallistua, vai luokitellaanko tiineeksi, kun siihen mahdollisuus kuitenkin on olemassa?

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Ely

Itse en ole ilmoittanut jos on mahdollisuus tiineyteen (ei sitä välttämättä edes näy päälle päin).
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

viiru

Viimeistenkin luokkien tuomarivahvistukset saatiin tänään, Ruotsista syyrialaisluokille saapuu Ann-Charlotte Ling ja talvikoille sekä kiinankääpiöhamstereille Emmy Olving.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

Lainaus käyttäjältä: viiru - 24.10.14 - klo:15:00
Viimeistenkin luokkien tuomarivahvistukset saatiin tänään, Ruotsista syyrialaisluokille saapuu Ann-Charlotte Ling ja talvikoille sekä kiinankääpiöhamstereille Emmy Olving.

Jee, jännää saada ihan uusi tuomari!  :peukku:

Crodino

Lainaus käyttäjältä: Crodino - 23.10.14 - klo:13:16
Mä voin sihteröidä Marjutille.  :icon_biggrin:

Voisin sittenkin mieluummin assaroida Marjutille. (Ei muo kyllä sihteeriks olla merkittykkään)
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

S.D.G.

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 21.10.14 - klo:14:08
Ihana päästä vaihteeksi vaan keskittymään koearvosteluun. Jos sulle Karoliina (S.D.G) sopii, niin voit varmaan jeesata mun koearvostelua sen verran että kiikutat kiinarit viralliselta tuomarilta suoraan mun arvosteluun?  :sydan:

Will do!

Tämähän käy jännäksi! Jo toinen näyttely peräkkäin ihka uudella tuomarilla! Living on the edge...  :msilly:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Katitar

Lainaus käyttäjältä: Humselo - 23.10.14 - klo:14:21
Miten olette toimineet tilanteissa, joissa esim. Talvikkopariskunta asuu yhdessä, mutta tiineydestä ei ole mitään merkkejä? Näyttelysäännöt kieltävät tiineen hamsterin osallistumisen. Saako tuollainen naaras osallistua, vai luokitellaanko tiineeksi, kun siihen mahdollisuus kuitenkin on olemassa?

Mä sanoisin kanssa että älä ilmoita näyttelyyn jos on mahdollista että on tiine.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Ana

#40
Hotelli varattu joten pakko tulla nyt :) Saas nähä ketä ilmoon.

Saako muuten koearvostelijan assaroinnista myös talkookortin vai vain virallisten tuomareiden?

Muoks: eipä ookkaan varattu -_- saas nähä miten käy...

jensku

Dodiiiin, muutamapäivä sit tuli pistettyy ilmot menees. 8 eläimen voimin tullaan tälläkertaan ja muutama aikuinen syrkki yksilö on tulossa myyntipöydälle etsimään loppuelämänkotia. Aikaisemmin mun piti tulla iha omien porukoiden kyydillä, mut suunitelmiin tulikin muutos! Lähenkin kaverini kyydillä kouvolasta, joten juna kutsuu taas Lappeenrannasta klo 6:41.  :nuija:

Kyllä jänskättää taas! tää Grand Gala, kun on sellanen tyypillinen joulukauden avajainen mulla.  :msilly: Saas nähä kui nukkuneen rukous oon sit sunnuntaina, kun pitäs olla töissä pirteenä klo: 8:30.  :icon_mrgreen:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

emmesyys

Meiltäpä lähti ilmottautumiset jo jokunen aika sitten ja nyt vihdoin sai ilmomaksutkin makseltua kun kuu vaihtui. Kaikkien viiden voimin ollaan tulossa, ja jokanen osallistuu sekä lemmikki- että ulkomuotoluokkaan. Katotaan mitä siitä tulee! Innolla näyttelyä joka tapauksessa ootellaan meillä. :)
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"
http://hamsterbox.blogspot.com

jensku

Nyt ollaa oikeessa keskustelupuolella. :nuija: Lahjoituspalkintoja varmasti otetaan vastaa? Mulla ois pienet yllärit mielessä. :puna:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

viiru

Lahjoituspalkinnot ovat erinomaisen tervetulleita! Palkintojen yhteyteen kannattaa kirjoittaa jonkinnäköistä muistilappua, jos haluaa palkinnot jaettavan jonkin tietyn ominaisuuden johdosta. 
Cheersbigears-talvikkokasvatus