• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 22.11.2014 Vantaalla

Aloittaja Vevve, 05.10.14 - klo:17:32

« edellinen - seuraava »

hannamariify

Saas nähdä kehdattaisiinko mekin tyttösten kanssa lähteä täältä Savosta siellä etelässä päin käymään.  :icon_cheesygrin: Voi olla, että hypätään auton kyytiin ja jätetään mies hoitamaan kotia ja muita elämiä.  :hauskaa: Nyt kun olisi kyyti ja yöpaikkakin tiedossa !
Vkh tv Aamos 2009-2012
Kkh Wonderland's Dexterous Date-Plum "Kiela" 16.6.2014-
Lk Lavender's Xing Xing "Elen" 4.7.2014-

sarsu

Meiltä tulee myös todennäköisesti paljon poikasia myyntiin, jos kaikki menee niin kuin on suunniteltu.  :loov:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Vevve

Candycanelta pamahti tänään paketti, jossa on lahjoituspalkintoja joiden piti tulla Humppilaan...  :nuija: Vähän myöhässä, joten on sitten tavarapalkintoja luvassa Gaalaan  :icon_smile:

Alkemistin

HUOM!  Ilmoituslomake uusitaan kokonaan ja sen avaaminen on viivästynyt. Pitäisi aueta myöhemmin tänään.
(Mahdolliset ja mahdollisimman tarkat vikakuvaukset selain/browser-tietoineen osoitteeseen ely(ät)hamsterit.net - kiitos!)

viiru

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 07.10.14 - klo:16:38
Candycanelta pamahti tänään paketti, jossa on lahjoituspalkintoja joiden piti tulla Humppilaan...  :nuija: Vähän myöhässä, joten on sitten tavarapalkintoja luvassa Gaalaan  :icon_smile:
Oho... Mutta kiva tietää, että Galaankin saadaan taas monipuolisesti jaettavaa! :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Thapahiska

Tänne olis tarkoitus lähteä jos kyydit onnistuu ja uskaltaudun ilmoittamaan nyt noi kaks örkkiä tosta terroistaan :D Jahka toinen saa eka rekkarinumeron itelleen ees ;D

Ely

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 08.10.14 - klo:12:08
HUOM!  Ilmoituslomake uusitaan kokonaan ja sen avaaminen on viivästynyt. Pitäisi aueta myöhemmin tänään.
(Mahdolliset ja mahdollisimman tarkat vikakuvaukset selain/browser-tietoineen osoitteeseen ely(ät)hamsterit.net - kiitos!)
Unohdin aikaisemmin käydä kertomassa ettei tuo uusittu lomake ehtinytkään valmiiksi joten vanhalla mennään, tuo vanha lomake ei siis toimi mobiililaitteilla eikä Internet Explorerilla.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Tarinan

Minä voin sihteeriköidä Päiville, tuletko Tinja taas jakamaan hommaa? Meni niin kätevästi viimeeks..

Katitar

messissä ollaan! pienellä porukalla mennään taas, mutta enköhän mä jonkinlaista porukkaa saa kasaan juhlista varten! enemmän lupaan tuoda kuitenkin kuin Humppilaan, johon matkasi vain kaksi kipaletta omia kasvatteja. ihanaa nähdä piiiiitkästä aikaa Satuakin! pitäisköhän ihan assaroida vaikka popotit, jotta kerkee varmasti vähän häiriköidä arvostelua?  :hyper:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Ely

Mä voisin sihteeröidä kiinareiden ja talvikoiden tuomarille, jos on siis sama henkilö.  :icon_smile:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Vevve

Aloitusviestissä on toimihenkilölista.

Tinjau

#26
Lainaus käyttäjältä: Tarinan - 14.10.14 - klo:20:57
Minä voin sihteeriköidä Päiville, tuletko Tinja taas jakamaan hommaa? Meni niin kätevästi viimeeks..
Jos mä saan buffaan jonku siks aikaa kun sihteeröin :)

Muoks. Jeeli lupautui eli mut voi laittaa Arjan kanssa lyhkiksille.

Viivi

Voisin mennä Saijalle assariksi!  :fruit:

Susanna

Voisin sihteeröidä vir. campsyja ja roboja  :icon_smile: nimi on Susanna Aistola.
Say -talvikot / http://say.hamsterit.net/

Tuhnutin

Voisin tulla sihteeriksi lemmikkisyrkkinaaraille. :) nimi Janette Castrén