Grand Gala 22.11.2014 Vantaalla

Aloittaja Vevve, 05.10.14 - klo:17:32

jensku

Nyt on taas yksi näyttely vuosi takana päin! Suur kiitos jälleen mukavasta näyttelypäivästä! 8 voimin lähettiin ja 9 voimin palattiin. Odotuksia tältä reisulta ei ollut yhtään, mutta kappas kyllä sitä jotain omilleni tarttui.  :loov:

Lemmikistä:
PLH2. Wonderland's Ofélia One Heartbeat
PLH5. Diadem's Delila Diamond
EP (hyvässä massassa): Save Your Kisses For Me

Ulkomuodosta:
KUMA (rakenne ja ilme) Save Your Kisses For Me
Paras veteraani: Fiore Fiammetta**
ei-standu:
EP (Paras pää): Wonderland's Ofélia One Heartbeat

Jouduttiinkin poistumaan paikalta siinä noin neljän tienoilla tän päivän töitten takii sekä ettei kouvolan päässä olisi vihasii vanhenpia odottelemassa veturin suunnilla.  :icon_cheesygrin: Riinalle suur kiitos helppimisestä palkintojen kanssa mitä en enään pystyny noutaa!

Ja ei voi kyllä olla muuta, kun innosta ja onnesta soikeena tuosta mun yhdestä kasvatista! iha huippuu!!  :loov:

S2. + SERT Diadem's On Stranger Tides*, om. Laura Säkäjärvi

~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

lentsu

Tämän kautta suurkiitokset sihteerilleni Susannalle ja kamalat pahoittelut siitä että kirjoitutin niin paljon että käteen sattui...!! Jotenkaan en vaan osaa olla riittävän lyhytsanainen, toisaalta ehkä näytteilleasettajat sitten saa paperista enemmän irti kuin jos siinä lukisi vaan viisi kertaa "hyvä"...?

Oli mukava päästä pitkästä aikaa mukaan (pari kertaa tuomarointini on peruuntunut force majeure syistä, mikä on harmittanut, mutta tällä kertaa onneksi mitään ei päässyt väliin!) Onnittelut sijoittuneille!

Susanna

^ Eipä mitään ja kiitos itsellesi, opin tosiaan sihteerinä ja näytteilleasettajana tavallista enemmän kun paperissa ei lue aina samat perinteiset "ok", "hyvä", "hieno" ym. -tyyliset arviot...

Itselläni oli vaan 3 hamsua ilmottuna, yksi ulkomuodossa ollut talvikko urokseni otettiin vielä viime hetkillä uudestaan tuomaripöydälle ja tuomari varmaan harkitsi olisiko sijoittanut sen mutta ei sitten sijoittanutkaan, miksiköhän  :enkeli: mutta kivaa oli! Lisäksi matka oli mukavan lyhyt ja näyttelypaikka on siisti ja tilava sekä kaiken lisäksi vieläpä ilmainen. Ensi näyttelyyn toivon saavani mukaan enemmän omia kasvatteja.

ps. anteeksi vielä että aamulla kiireessä unohdin sen lupaamani piirakan...  :icon_redface:
Say -talvikot / http://say.hamsterit.net/

Crodino

Lainaus käyttäjältä: Susanna - 25.11.14 - klo:11:38

Jonkun hamsteri ainakin puras tuomaria pöydällä, sano sakottavansa pisteitä, mutta voi olla että heitti vitsilläkin.
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Humselo

^ Se oli meidän Unni, joka puraisi  :nuija:
Sama hamsteri oli hetkeä aiemmin palkittu lemmikissä Kumalla luonteesta  :icon_lol: Taisi vain tytöllä pinna palaa, kun taas herätetään.

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki