Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Gina

8 vuotta. Tosin välissä kahden vuoden tauko..  :)
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Kyl yks johkin aina mahtuum vaikka telkkarin tilalle :P
Minä pistin telkkarin kaappiin jotta sain Ginan tv tason päälle :D Kun rottien häkki on niin iso että vie paljon tilaa, niin piti sitten vähän järjestellä  :grin
Saiskohan sen juoksarin jotenkin ''vuorattua'' kankaalla ? ^^  :angel
Mun mielestä ei voi niinkään sanoa minkä ikäinen on valmis huolehtimaan lemmikistä, jos on oikeasti kiinnostunut ja valmis hoitamaan eläintä. Tietysti 11 vuotias tarvitsee vanhemmiltaan suostumuksen ja tuen lemmikin hoitoon. Minä sain ensimmäisen hamsterini kun täytin 8, samaan aikaan ystävälläni oli jo hamsteri (hän oli muistaakseni 10 silloin) hamsteri oli hankittu ns. ''heräte ostoksena'' kauppareissulla. No, parin kuukauden päästä hamsterin hankinnasta, ystäväni yritti myydä ja antaa sitä minulle, koska tämä hamsteri oli erittäin aggressiivinen eikä hän jaksanut hoitaa sitä. No, niinhän siinä sitten kävi että ystäväni vanhemmat kyllästyivät ja ystäväni isä vei hamsterin metsään ja pamautti vasaralla päähän.. Tämä ystäväni sai sitten taas vuoden kuluttua kanin, joka lähti kiertoon n. 4kk jälkeen, sen jälkeen hänellä oli vielä marsu ja gerbiilejä, jotka kaikki lähtivät sitten taas eteenpäin.

Minä siis sain ensimmäisen hamsterini ollessani 8, hoidin sen aivan itse. Tottakai äiti oli apuna joskin tarvitsin. Tästä asti minulla on aina ollut omia lemmikeitä, nyt olen 17 ja minulla on koira, kaksi rottaa ja syrkki. Kaikki minun hoidollani. Tämä kyseinen ystävä josta kerroin juuri ^^ on edelleenkin ystäväni ja hän kyselee minulta usein '' Miten sä jaksat noita eläimiä '' Miten sä jaksat ulkoiluttaa joka päivä jotain koiraa'' jne. Kyllä mä jaksan kun olen ne hankkinut ja olen tosissani kiinnostunut niistä ja mun mielestä niiden hoito on kivaa :)
Niin joo, harmi kun nyt ei näin joulun alla ole oikein varaa mihinkään ''ylimääräiseen'' kun noi maryt on alennuksessa  :roll:  No mutta ehkä mä sitten joulun jälkeen ostan ton Cricetin  :)
Niin ja EmmaTi, tossahan on mulla linkki tuonne Petshoppiin jossa toi criceti on just sen 75e  ;)
01.12.10 - klo:19:44
^^ Ei mitenkään. Vai ?  :mrgreen:
Mitäs mieltä ootte, onko kellään kokemusta, kumpi ois parempi häkki, tuo Ferplastin Criceti 15 vaiko sitten toi Ferplastin Mary ?  :roll:

Noihan on aika samanlaisia, joten mietin että joulun jälkeen varmaan ostan tuon Cricetin, kun se on halvempi  :D  Mutta tuli tosiaan mieleen että kun noihan on suurinpiirtein samankokoisia, niin miks noissa on noin iso hintaero ?  :huh
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Gina: 11 hamsteria on jo ihan hyvä otos, mutta meikäläisellä on useamman sadan hamsterin otos (poikasista puhumattakaan) ja siihen sarjaan mahtuu sitten sekä vahinkoja että erittäin nokkelia yksilöitä :D
No joo   xD
Huh ^  Onneksi ei käynyt pahemmin !  :)

Mä en kyllä ymmärrä miten täällä niin monien hamsterit osaa avata häkkien luukkuja ym  :huh
Mulla on ollut yhteensä 11 hamsteria, ja yksikään ei ole koskaan päässyt karkuun häkistään.
Ja onneksi ei tälllähetkellä oleva Ginakaan osaa tuota temppua, se ois muuten hamsun loppu kun rotat partioi ihan vieressä  :shock:
Lainaus käyttäjältä: "Nape"Nyt pitäis olla rauha maassa kun Ulla ei enää paukuta sen häkin luukkua iltakaudet..

Odotas vaan, kohta siellä paukuttaa Linda  xD
27.11.10 - klo:19:34
Niimpä  :mrgreen:  Meillä hamsu  antaa noiden olla, mutta rotat enemmänkin tykkää tuhota niitä ;)
27.11.10 - klo:16:49
Lainaus käyttäjältä: "yennni-"mistä tuo iglu on tehty ? :o hauskan näköinen on :))

^Se on vessapaperi-iglu joka on siis tehty niin, että jonkin kipon/kulhon päälle on laitettu paksu kerros vessapaperia, joka on kostutettu märäksi, ja sitten kuivatettu ja irrotettu kulhosta  :)

Tässä toinen esimerkki, minun tekemästä iglusta