Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - littlepaws

Meidän talvikko neiti Venni :loov:

Jos et tähän hätään saa kuvia pienennettyä. Kirjoitat vain alla näkyvän koodin tänne viestiketjun vastauskenttään ja määrittelet leveyden (esimerkissä 250) ja kuvan pitäisi näkyä pienempänä. Pystyt muokkaamaan tuota aiempaakin viestiäsi vielä jälkikäteen ;)

Koodi alla (jouduin lataamaan sen kuvana, joten sitä ei saa tästä suoraan kopioitua)

Tadaa, koodauksen jälkeen kuva näyttää tältä :)

Sen ei kai pitäisi kuormittaa foorumia ja hidastaa selausta(?), kun näkyy pikkukuvana ja vasta klikkaamalla suurenee. Toki valmiiksi sopivan kokoiset kuvat olisi varmaan parempia.
Kolme kertaa olen tilannut zooplussalta.

Ensimmäisellä kertaa tavarat tuli ehjinä.
Toisella kertaa yksi kiipeilytaso oli rikki (halki). Sain pitää tavaran, mutta rahat takaisin.
Kolmannella kertaa juoksupyörä oli rikki. Odottelen vielä mitä vastaavat..

Asiakaspalvelu on tähän mennessä ollut ihan ok. Mutta harmittaa odotella tuotteita 1-2vk ja todeta tavaran olevan rikki, palauttaa se ja taas odotella uutta tilalle. Saisivat panostaa pakkaamiseen! Juoksupyörä oli raskaiden puutasojen alla (olisivat lähettäneet ennemmin tavarat erillisissä paketeissa) tai edes laittaneet pyörän päällimmäiseksi ja ympärille sanomalehteä/kuplamuovia tms.

:mad:
Hyvin toimii ilmanvaihto tuolla verkkokannella :) Avoimesta varmastikin karkaisi..

Syyrianhamsteri Viljon asumus (Ikean Detolf)

Viljon kämppä oikealla, osa gerbiilien terraa vasemmalla ja lattialla multy duna odottamassa kiinaria. Dunalle täytyisi löytää vielä taso.

Muoks. päivitetty uudet kuvat