Netti-ilmoittauminen näyttelyyn?

Aloittaja Ässä, 22.08.10 - klo:19:22

Mustikkamaan

Joo jokaisen hamsun ilmo erikseen - mutta kun lähetät ekan, niin sun omat tiedot jää sinne kantaan jo eli voit vaan "lähetä uusi ilmoittautuminen" -nappia kautta naputella pelkästään hamsterin tiedot. Ei siis tarvitse omia nimiä ja osoitteita kirjoitella uusiksi.

Sit jos on yhteisomistuksessa jonkun kanssa yksittäinen hamsteri (eli jos ilmotat vaikka 5, joista 1 on yhteisomistuksessa jonkun muun kanssa ja sen tiedon haluaa luetteloon), niin siihen pitää tehdä ihan oma, täysin erillinen ilmonsa mun meest.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ramone

Voiko näyttelyihin kuitenkin edelleen ilmoittautua (esim siihen helmikuun näyttelyyn) sähköpostitse? Entä jos ilmoittaa tuolla uudella tavalla, pitääkö kaikki hamsterit ilmoittaa erikseen? Kun siinähän esim painetaan että "tilaan luettelon" ja jos ilmoittaa vaikka kolme hamsua, niin ei kai tule esim. virheitä siinä, että olenkin tilannut muka kolme luetteloa. Kun painan sen joka hamsterilla uudelleen, että tilaan luettelon tai sen :D ymmärsittekö  xD ?
Little Miss Sunshine, lk musta kk
Tigris, lk suklaa vkkk
Rowena Korpinkynsi, pk luonnonvalkoinen
Sexy And I Know It, lk musta

Mustikkamaan

Ei voi enää ilmoittautua sähköpostitse.

Kuten sanoin tuossa yllä, niin "kun lähetät ekan, niin sun omat tiedot jää sinne kantaan jo eli voit vaan "lähetä uusi ilmoittautuminen" -nappia kautta naputella pelkästään hamsterin tiedot. Ei siis tarvitse omia nimiä ja osoitteita kirjoitella uusiksi." – yhtälailla siis tieto luettelon tilauksesta jää kantaan yhden kerran.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit