• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Keskustelua virtuaalihamsteriloista

Aloittaja puntsi, 15.09.07 - klo:09:12

« edellinen - seuraava »

puntsi

eli täällä puhutaan sitten (niinkuin otsikossa ilmenee) virtuaalihamsteriloista. mielipiteitä, linkkejä, kysymyksiä ymsyms tulemaan.

pitäisin vierailun arvoisena Suomen virtuaalinen Kani- ja jyrsijäliitto

itselläni on työn alla ns monitoimitila, jossa olisi kaikenkarvaisia virtuaalieläimiä; hamstereita, kissoja, koiria, kaneja, hevosia..

Juulia

#1
^ xD Minulla oli jokin aika sitten, virtuaalinen hamsterihoitola Ceckit's joka toimi ihan hyvin.. ainoastaan virtuaalikanta oli suppea, innostus ja (kiinnostus) olivat hyvin matalalla..Kasvattajia oli vähän, joten päätin lopettaa koko virtuaalihamsujen kanssa puljaamisen, myöskin lopetin oman vapaa-aikani rajoittumisen takia.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Nilla

#2
Itselläni on virtuaalihamsterila jossa on myös kaneja,marsuja,koiria ja kissoja. Joskus kyllä teen paremmat sivut. Ne on nimittäin tosi huonot sivut!  xD
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Nilla

#3
En kyllä enään aio tehdä virtuaalihamsulaa.  Aika ei riitä ja lopetin edellisenkin :D
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vilma

#4
Minulla oli joskus virtuaalinen hamsterihoitola Hampuusin, joka toimi yllättävän hyvin. Nuoresta iästäni huolimatta, olin hyvin perillä tekijänoikeuslaista. Olisi voinut tulla kalliiksi  :D
Aika (eikä innostuskaan) pidemmän päälle enää riittänyt  vieläkin, mutta harrastajakanta oli suppea eikä kuviakaan saanut kovin helposti. :(
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Ninde

#5
Lainaus käyttäjältä: "Artemis"Omaa viestiä voi muokata edit-nappulasta  ;)(
Huomasithan, että hamsutypyn viestien välillä oli noin 2,5 kuukautta aikaa... ;)

hopeahamsteri

#6
Täällä voi keskustella lemmikki.se:hen liittyvistä asioista. Minulla on siellä 3 jäsentä, yhden nimi on koiraihminen, muut jääköön salaisuudeksi. :D Lemmikki.se on paikka jossa voi mm. hoitaa ja kasvattaa kissoja, koiria, kaneja ja hamstereita. Kannattaa käydä! :)  :p
Kolme talvikkoa omistanut ja tällä hetkellä hamsteriton koirapersoona.

empe222

#7
Okej, kävin tuolla just. Maksaako se jotain? :pihalla:
On paratiisi meillä täällä näin, vaan ei aina kaikki koe sitä näin. Sillä faunin, peikon, keijunkin suru joskus kiinni saa ja vie mukanaan...

Miharu

#8
Olen kyllä joskus käynyt tuolla, mutta ei ehkä ollut se "mun juttu"..
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

hopeahamsteri

#9
Ilmainen on. :)  :)
Kolme talvikkoa omistanut ja tällä hetkellä hamsteriton koirapersoona.

Emmy

#10
http://pesakolo.webs.com/

Hiljalleen valmistuva virtuaalinen hamsulani   ;)
[size=85]Stuart Little, \'Tutti\' Lööw <333[/size]

Tasselfan

#11
Mun nimimerkki siellä on Cherryhi , Ja sisustelen sitten " Koteja. "  Olen " Mielestäni " aika etevä.  :D
Vkh talvikko lk. naaras elmiäinen: Napsy\'en holá formento \'Napsi\'

Wiivi

#12
Mulla on siellä monta jäsentä. Yks on Wiivi, mutta en jaksa sillä käydä.. :D, sit on _Hamsu_, jolla en jaksa käydä, sit on Viumäy, mun ja kaverin yhteinen tyyppi, ja Tottero, jolla on vaan yks lemmikki ja siinä ne on. Minimanimauxissa eli ranskalaisessa lemmikissä mulla on yks tyyppi: Wiiviq.  :D
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Hamsufani97

#13
Oon joskus kuullu paikasta,mutta koskaan en oo käynyt

Lakupekka

#14
Kun kerran eksyy luomaan jäsenen sinne, ei koskaan pääse irti. Viisi vuotta olen jäsen ollut ja edelleen. Kymmeniä euroja vuodessa kultajäsenyyksiin jäsenelleni ja ystäville.

Ennen kiinnosti enemmän, nyt olen jo '' hieman '' kasvanut yli.
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3