• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala Hyvinkää 26.11.2011

Aloittaja Hamsutin86, 02.07.11 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Juulia

#60
Marjut, joo voidaan tulla! :D
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

KaisaM.

#61
Mie voisin olla lemmikkisyrkkiuroksille sihteerikkönä.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Herhiläinen

#62
Tahoin ilmottaa hamsun lasten lemmikkiluokkaan, mutta ilmottaumislomakkeessa oli vain ulkkis ja lemmikkiluokka.

Niin, ja pitäisikö 'lähetä' -kohdan jälkeen tulla jotain?  :pihalla: siis kun painan siitä.. ei ainakaan itselle tullu mitää, menikö se perille?

Lakupekka

#63
^
Lainaus käyttäjältä: "Saana"
Lainaus käyttäjältä: "Humselo"Ilmottautumislomakkeessa ei tainnut olla lastenlemmikkiluokkaa?
Vai eikö vain osunut silmään?  :huh
Voiko sen ilmottautumisen hoitaa vain etanapostilla?

:shock: Ei siellä muuten ole sitä. Laitoin Elylle viestiä. Toivotaan, että se saadaan korjattua pian. Luulisin, että huomiseen mennessä onnistuu ilmoittamaan myös lasten lemmikkiluokkaan. :)
Eli homma hoidossa piakkoin vissiin.  :)

Olen näemmä hyvinkin hidas ihminen kun en mihinkään ehdi nimiä sanoa. :D Jos yhdessä saa sihreeröidä, niin siskoni Mira tahtoisi hoitaa tuon lemmikkikääpiöt & lastenlemmikkiluokan sihteeröinnin minun kanssani sitten yhdessä.

Eli Lemmikkikääpiöt & lasten lemmikkiluokkan sihteereiksi Mervi & Mira Ahtinen.
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Sara

#64
Mitä tuossa netti-ilmoittautumisessa pitäisi tapahtua, kun on painanut "Lähetä"?
vhk roborovskit

jensku

#65
^ Sähköpostiinsi pitäisi tulla viesti minkä olet antanut. Että ilmottautumisesi on vastaanotettu jne.  :) Noin ainaki minulle tuli.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Sara

#66
Ei näin. Painoin sitä nappia näköjään muutaman kerran liikaa, kun sivulla ei tapahtunut mitään. :nuija: Mutta joo, kiitos, viesti löytyi sähköpostista.
vhk roborovskit

Maiju*

#67
Hui, kohtahan tässä täytyis alkaa jo lähtijöitä miettimään.  :shock:
Onneksi Kaisa muistutti asiasta tänään lenkillä, olin jo unohtanut koko jutun.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Harmo

#68
Tulipa ilmotettua kunnon jengi näytskään.Huh.Ja tietty ilmoja tehdessä tuli muutamat vahinkolaukaukset,pohjaan kun jää edellä ilmotetun tiedot,niin jäi pariin roikkumaan vääriä tietoja.Näistä laitettu säpöa siihen näytskämailiin.Sori vaan...

Sitten kysymys,eli tekisi kovasti mieli jotain leipomusta tehdä buffaan myyntiin,kun jotenkin haluaisi osallistua ja kantaa kortta kekoon,niin mites tää käytännössä toimii raaka-aineiden osalta ja millä budjetilla?Ja kai sitä vois buffettiin nakittautua vaikka sämpylän täyttäjäksi,ellei se ole jo jollain vakijopi. :)

Saana

#69
Leipomuksiin voipi käyttää jonkin verran rahaa. Voi vaikka miettiä, että montako leivonnaista tulee erästä myyntiin ja paljon niistä pyydetään. Jauhoja ja sellaisia löytyy usein jokaiselta jo valmiiksi kaapista. Leivonnaiset maksavat buffassa yleensä koon mukaan noin 1-2e. Toivottavaa tietysti olisi, että yhdistys saisi jotain voittoa tuotteista, koska mm. toimihenkilöiden ruoat maksavat omansa eikä niistä saa omiaan pois. Yhdistystoiminta ei kuitenkaan ole mitään rahastusta vaan pyörii ajatuksella; se mitä tulee, käytetään yhdistysläisten hyväksi ja toiminnan pyörittämistä varten. Rahat leivontatarpeista saa kuittia vastaan takaisin rahastonhoitajalta eli Mirkulta. :)

Buffaan otetaan oikein mielellään joku sitä hoitamaan. Sekä tämän että ensi vuoden hallituslaiset ovat jo melkein kaikki nakitettuina johonkin hommaan eli on oikein hienoa kuulla, että joku haluaa auttaa! :)

Mustikkamaan

#70
Lainaus käyttäjältä: "Maiju*"Mä voisin mielelläni olla taas Heidin sihteeri. :)

Ihanaa, mussukkaiseni!  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Hamsutin86

#71
MInä olen taas assistentti, jospa toinen kerta menee paremmin kuin eka kerta. :)

Unipallo

#72
Voi mua toljanderia. Onnistuin jumittamaan tuon ilmottautumiskaavakkeen ja painoin sitä kahteen kertaan eli tietysti ilmoitin yhden hamsuni kahteen kertaan.  :pihalla: Kuka näitä käsittelee, voiko tuplan järjestää pois ilmoista. Tuo kaavake ei mitenkään ilmoittanut että ilmo olikin jo lähtenyt enkä huomannut asiaa.  :oops:

Saana

#73
^Heiskasen Minna käsittelee. Hän varmaankin huomaa, että sama hamsu on ilmoitettu kahteen kertaan, mutta laita varmuudeksi vielä viestiä osoitteeseen mailto:hamsterinayttelyyn@gmail.com">hamsterinayttelyyn@gmail.com

Vevve

#74
Ilmoitin vain kolme hamsteria: yhden talvikon ja kaksi kiinaria. Saattaa olla että laittelen myös roboja vielä myöhemmin, mutta nyt en jaksanut alkaa käydä niitä läpi.  :roll: