• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kysymyksiä syyrialaisesta, osa 2

Aloittaja Lilli&Repe, 27.04.10 - klo:11:51

« edellinen - seuraava »

Yadell

#240
Minun mielestäni tuo näyttää enemmän lks creme valkonauhaiselta, mutta nuo kuvat on tosiaan aika epäselviä.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Olkkuli

#241
Oke ku mul ei oo näist mitää hajuu  :D  onks lks niiku laikukas  tai sillai?
Nappi- syrkki <3
Nelli- russeli <3


Olivia

Ely

#242
Lyhytkarvainen satiini.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

wiidii

#243
Lks merkitsee turkinlaatua, eli lyhytkarvaista satiinia. Creme valkonauhainen on hamsterin väri ainakin noiden kuvien perusteella.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Myrsky_99

#244
Moi! Meillä on siis aika nuori, viime joulukuussa syntynyt syyrialaisherra Myrsky. Aina iltaisin Myrsky menee sen häkin katosta riippuvan lepopaikan päälle, ja lopulta se roikkuu sen häkin KATOSSA...! Se siis pitää sen häkin katon kaltereista tassuillaan kiinni.  :shock:  Välillä se lähtee "kävelemään" siellä katossa.... Ilmeisesti sillä on siis tylsää. Yleensä me otetaan se käteen tai laitetaan juoksupalloon, mutta sitten se vaan menee sen pallon kanssa johonkin nurkkaan murjottamaan.  

Onko tuo siis normaalia? Ja miten saataisiin se kiipeily loppumaan, muuten kuin ottamalla se hökötin pois sieltä katosta roikkumasta (Myrsky nimittäin tykkää loikoilla siellä päivisin....)?  

Kiitos jos joku auttaa!  :)

lentsu

#245
Miksi se ei saisi kiipeillä? Täysin normaalia liikuntaa syrkille.

Myrsky_99

#246
No totta kai saa, mutta mä pelkään, että se satuttaa ittensä, kun se tippuu sieltä katosta....  :roll:

Mustikkamaan

#247
Ei sitä tarvitte pelätä, ellei häkki ole mahdottoman korkea.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Olkkuli

#248
Oon luono aiheen tonne asiantuntijat vastaavat. On aika outoo etten voi enään kirjottaa luomaani aiheeseen koska olisi vielä kysyttävää asiaan liittyen sillä Napin silmät eivät ole parantuneet. Kun yritän kirjottaa aiheeseen niin siihen tulee ''et voi vastata viesteihin tällä alueella'' ?
Nappi- syrkki <3
Nelli- russeli <3


Olivia

Mustikkamaan

#249
^Aina yhteys eläinlääkäriin, jos eläimellä on terveydellisiä ongelmia.

Muutoin, voit tehdä uuden aiheen ja laittaa siihen tekstiisi vaikka linkin tähän vanhaan juttuusi.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Olkkuli

#250
Jooo mut muut voi vielä kommentoida noita omia aiheita uudestaa :( No mut joo iha sama eiköhä me selvitä.
Nappi- syrkki <3
Nelli- russeli <3


Olivia

Mustikkamaan

#251
Lainaus käyttäjältä: "Olkkuli"Jooo mut muut voi vielä kommentoida noita omia aiheita uudestaa :( .

Ei voi :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Markka

#252
Mä muokkaisin viestiä.
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Sansku

#253
Miten ihmeessä te pääsette iltasin nukkumaan? :D sain illalla kesytettyä Hertta-neidin. Ja nyt se haluaa syliin koko ajan. :D ja kun tuo seisoo kun "mr burns" ja katsoa napittaa, enhän mä pysty jättää sitä. :D viimeset 3h ollaan seurusteltu. Multa menee yöunet murun takia. :D miten teidän syrkit suhtautuu kun laitatte takas terraan/gabberiin/häkkiin?

Oivoi, en olisi uskonut että hamsut vie multä jalat alta ja hurmaa mut täysin. <3
Wolf ~ hybridi poju ~ 6.12.2010
Lumi ~ talvikko (hybridi?) neiti ~ 18.11.2010
Ruusu ~ talvikko neiti ~ 25.3.2011
Hertta ~ syyrialainen neiti ~ 3.4.2011
Kaneli & Mimosa ~ roborovski tytöt ~ 4.4.2011

http]

Unipallo

#254
^ Joo ja toi vaikeutuu huomattavasti, kun sylitettävänä on neljä terroistaan tuijottavaa naamaa. Yritän laittaa niille terraan jotain herkkua tai muuta viihdykettä, ettei ne jää mua tuijottamaan. *huono omatunto*  :|