• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 2

Aloittaja laura87, 09.02.09 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#525
Terraario on mitoiltaan 75x35x40...just sopiva tohon pöydälle :)

...minusta on kiva, että terra on itselle kaunis katsella ja örkeille mukava oleskella.

Nyt on taka-alalla wc- ja talouspap.rullista tunneli. "Uima-allas" vaihtelee paikkaa "kuntopyörän" kanssa...ajattelin pitää hiekkaa n. kerran viikossa päivän-pari.

Ulkoillessa katselen silmä kovana, josko jotain kivoja oksankäppyröitä sattuisi silmiin, pitää varmaan ruveta kantamaan sahaa mukana xD

s.at.u

#526
MirkkuH'lla on aivan ihana terraario!<3  :yes:

tintsku

#527
Vau! Hieno terra MirkkuH:n hamsulla/hamsuilla.

Miharu

#528
On kyllä hieno asumus MirkkuH:n hamstraajalla/hamstraajilla. :) Ja aivan luksuskokoinen robolle/roboille. Mun Aapolla on vaan pikkunen miniduna.  :roll:
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Tatu

#529
Vau kuinka kaunis ja viihtyisä terra MirkkuH:n hamsu(i)lla! :sydan

MirkkuH

#530
^^älä sure, se mini duna on ihan hyvä kääpiölle :)

...mulla oli vaan niin hyvä tsäkä, kun terran sain halvalla ja oli sopiva paikkakin sille.

Ajattelin, jospa tuohon vapautuneeseen dunaa hankkisin vaikka talvikon :P

...niin mulla on kaksi roboa; Aleksi ja Juri...pitää laittaa tonne robo-puolelle, kun Juri esittelee uima-allasta xD

Nilla

#531
Lainaus käyttäjältä: "Tatu"Vau kuinka kaunis ja viihtyisä terra MirkkuH:n hamsu(i)lla! :sydan

Samaa mieltä!
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

ammie

#532
^ Komppailen edellisiä. Tosi hienosti sisustettu ja ideoitu.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Miharu

#533
Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"^^älä sure, se mini duna on ihan hyvä kääpiölle :)

Niin kai. :) Ois kuitenkin kiva, että asumukseen mahtuis jotain "kunnon" virikkeitä.  :D
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

maarit

#534
Hamsun kämpän sisustaminen vaatii mielikuvitusta ja luovuuttakin.Luonnosta löytää paljon kaikenlaista "kivaa" hamsulle ihan männynkävyistä,kivistä ja puun oksista lähtien.Mielikuvitus on oikeestaan rajana (pitää muistaa tietenkin että ne on hamsteri turvallisia).Pahvilaatikot ja pahviputket on meillä ainakin sellanen hittituote ollu ja niitä meneekin aina siivouspäivinä rutkasti (onneks mulla on äiti ja isä jotka niitä mulle myös keräävät ja sitte ruokakaupasta mä niitä aina haalin).

Miharu: usko pois vaan,kyllä se miniduna on ihan sopiva asumus kääpiölle.  ;)
MirkkuH:lla on todella luonnonmukaisesti sisustettu terra,todella hieno!Kyllä hamsujen kelpaa.Puumökki oli todella tutun näköinen kun meillä on kans kääpiöillä melkeen kaikilla tollaset möksät.
Tällä hetkellä hamsteriton

Miharu

#535
Lainaus käyttäjältä: "maarit"Miharu: usko pois vaan,kyllä se miniduna on ihan sopiva asumus kääpiölle.  ;)
Joo. Ärsyttää vaan, kun sinne ei mahu paljoa virikkeitä. No, sitäkin enemmän poitsu saa olla vapaana. :)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

s.at.u

#536
^Meilläkin miniduna (40x35x35cm), ja tuntuu kamalan pieneltä, eikä paljon mahdu virikkeitä  :pihalla:

Miharu

#537
^Meillä (suurinpiirtein) samankokoinen ja joo, se on pieni, koska juoksupyörä vie niin paljon tilaa.  :roll:
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

s.at.u

#538
^Meilläkin juoksupyörä vie tilaa..
Ja mie haluaisin terraarion, ehkä jopa itse tehdä pleksistä, mutta porukat ei suostu.  :c8

tintsku

#539
Myylläkin on miniduna, mutta en pietä aina sillä juoksupyörää, niin mahtuu enemmän muita virikkeitä dunaan.