• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista

Aloittaja Tarja, 28.06.07 - klo:00:36

« edellinen - seuraava »

tintsku

#945
^^Onpa hienosti sisustettu :)

Minski

#946
Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"Tuo häkki, jonka Minskin laittoi on aivan uskomattoman hieno!
Varmasti olisi mieluinen hamsuille, vau!  :yes:

Hinta siinä vain on aika korkea... Harmi kun tuon 80x44 pohja-alan häkin hintaa ei ole sanottu.
Pitääpä laittaa kyselyä menemään noista.
Kyselinkin tuosta häkistä ja vastasivat nopeasti:
"Hei! Häkkiä on tulossa helmikuun lopussa/maaliskuussa.
80x44 cm häkin hinta tulee olemaan 10 euroa halvempi kuin ison eli 89,- (ison normihinta 99,-).
Ystävällisin terveisin
PetNetstore
Prima Pet Premium Oy"


---

Ärsyttävän paljon, kun etsii hamsterille sopivaa häkkiä niin häkin kohdalla kyllä lukee, että hamsterin häkki, mutta mitat on jotain niin älytöntä, yleensä joku vaivainen 45x30 cm.

Löysin yhden kivan kokoisen häkin (100x55x40 cm), mutta senkin hinta on 92,50 €. Tuossa linkki kuitenkin. Samasta paikasta voi tilata myös Ferplast Mary-häkkejä hintaan 134,50 €. On kyllä tyyriitä nuo häkit.
Hamsteriton tätä nykyä

tintsku

#947
^Onpa kyllä kalliita häkkejä :shock:
Kattelin tänään huutonetistä huvikseen häkkejä, niin siellä oli syrkki kokosia häkkejä myynnissä.

Minski

#948
^ No eivät nuo ole sen tyyriimpiä tuolla kuin eläinkaupoissa olevat häkit.
Itse tarkoitin siis yleisesti, että häkit ovat kalliita, en juuri noita kyseisen paikan häkkejä.

Juu, kyllähän huuto.netistä saattaa löytää hyviä syyristen häkkejä joskus, mutta tosi monet on sielläkin tyyliin "hamsterin häkki, mitat 40x30 cm" ja sitte siitä pyydetään 25 euroo :huh Ite oon pari semmosta tulitikkuaskihäkkiä vieny roskiin, kun en halunnut myydä niitä mihinkään, ettei joku vaan keksi asuttaa niihin hamsteria.
Hamsteriton tätä nykyä

Viiru_

#949
minkäkokonen pinnaväli sopii syyriksen häkkiin? :)

GaneshaX

#950
^^ Katoin että ihan törkeet hinnat tossa liikkeessä.
Jenny liki 230e ja maxi gabber liki 150e  :shock:  Aivan ryöstöfirma!

^ Sellanen 1-1,2 cm on mun mielestä ihan ok :)

(Mä olen tottunut että maxigabberin saa alle satasella ja jennyn 150ekellä. Siis uutena kaupasta. En kyllä tukis tollasta firmaa, missä on melkein tupla hinnat. Törkeetä rahastusta)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

eta

#951
Lainaus käyttäjältä: "Viiru_"minkäkokonen pinnaväli sopii syyriksen häkkiin? :)

1 cm

Viiru_

#952
^ ja ^^  kiitos :)

iidaer

#953
Meillä Keef asuilee tälläisessä

eta

#954
Tässä on meidän cämpsyjen terra. Se on keskikokoinen gabberi leveys 70 cm.

Mambo

#955
Siinä on Nupun terra:



Ja Ismon flat:



Kaikkee sitä saa pelkistä maitotölkeistä ja paperirullista aikaan  :D

laura87

#956
Pakko hehkuttaa että löisin todella halvalla käytetyn, mutta siistin maxi dunan ja saan sen tänään vielä kuljetettuna ihan kotiovelle  :D Ja siihen on vielä modattu valmiiksi ihan siisti hamsterin pitävä kansi. Nyt on sitten tulevalle hamsterille iso asumus. Tässsä varmaan sisustelen sitä valmiiksi ja laitan kuvia myöhemmin. Hamsteri kotiutuu näillä näkymin ensi tiistaina :)

Kikoro

#957
Pk Tyttösyrkki Kerttu<3
Kolme koiraa<3
Kolme akvaariota<3
Kaksi leijonaluppaa<3

Möfö

#958
^Joko mun oma on ihan täynnä tavaraa tai sitten tuo sun oma duna on hieman tyhjä?
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho  
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

jjenna

#959
Munkin mielestä tuo on aika autio..

Meillä on nyt lasiterra ihanasti sisustettu<3 Cämpsytytöt tuntuu tykkäävän tosipaljon, ollu viimeset kolme vuorokautta lähes jatkuvasti hereillä ja leikkimässä!  :D
Hamsterikasvatus jäädytettynä