• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

« edellinen - seuraava »

Eevi

#75
Kiva, kun lemmikissäkin on vaihteeksi ulkomaalainen tuomari. Itse en vain vielä tiedä pääsenkö Sunnuntaina tulemaan, kun riparitapaaminen on juuri samana päivänä, voisin kyllä ehkä ilmoittaa, etten pääse tulemaan. :P
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Vevve

#76
Totta kaihan sitä mieluummin hamsunäyttelyyn tulee kuin riparijuttuun! Riparilla oli sitäpaitsi ihan tylsää  :kieli

Nettz

#77
Luultavasti olen tulossa, mutta en tiedä onko mulla mitää näytettävää sinne.. No, ainakin yksi lemmikkiin, mut muuten en tiä yhtää.. Pitää ny kattoo vielä (:
Kaverikin saattaa hypätä kyytiin ja tuoda syrkkinsä lemmikkiin..

Vilma

#78
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Totta kaihan sitä mieluummin hamsunäyttelyyn tulee kuin riparijuttuun!
Ei se kyllä ihan noin ole. Meillä ainakin koko riparille tulo estetään, jos jättää monta kertaa tulematta. Yhden käynninkään korvaaminen ei ole mikään ihan pikkujuttu, joten itse ainakin valitsen nyt riparijutut kuin eläintapahtumat, joihin kuitenkin pääsee aina. ;)

Just tajusin, että meiltähän tulee tähän näyttelyyn vain kaksi hamsua, mikäli Kerttu nyt tulee poikasia saamaan.
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Vevve

#79
^ No hmm... Multa taisi jäädä varmaan suurin osa niistä tapaamisista välistä, reputin loppukokeenkin ja se piti uusia  :P

GaneshaX

#80
OT, mut mä en ole ikinä edes käynyt riparii  XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sintturainen

#81
Minne hotelliin ootte menossa? Ainkin Tampereen porukka oli vissiin hotellia varaamassa? Saa laittaa suosituksia jos jostain löytyy halpa hotelli aamupalalla, saa olla kauaempanakin kun autolla ollaan kuitenkin liikenteessä.

Eevi

#82
^ Olen jo soittanut sille riparityypille ja hän sanoi, että jos on jotain meno niin jätä tulematta. Tuskin se haittaa, jos ei yhteen tule. Ajattelin myös tehdä niin, että jos se on esmes joskus kahden aikaan, niin tulen ensin näyttelyyn, olen siellä muutaman tunnin ja tulen tapaamisen jälkeen takaisin. En oikein tiedä vielä mitä teen, tulenko näyttelyyn vai en. Ainakin lauantaina olen vapaa tulemaan. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

marlena

#83
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Minne hotelliin ootte menossa? Ainkin Tampereen porukka oli vissiin hotellia varaamassa? Saa laittaa suosituksia jos jostain löytyy halpa hotelli aamupalalla, saa olla kauaempanakin kun autolla ollaan kuitenkin liikenteessä.


Eikös Tikkurilan Urheilupuisto ole aikas halpa ?  Ei olla vielä varattu.
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Rose

#84
^^ OT asun ihan tikkurilan urheilupuiston lähellä ;D oisko 10min kävelymatka ja 3-5min pyörällä

Sohvi

#85
Eli jaetaanko vv-palkinnot klo 13 vai 15.00 ? Poskarissa oli 13.00 ja näyttelykutsussa ( Foorumilla ) 15.00. Anteeksi että olen pikkutarkka x')
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Vevve

#86
Tulipa tässä mieleeni, että eipä mulla taida pahemmin olla mitään tuotavaa tänne näytille muuhun kuin lemmikkeihin.  xD Kaikki potentiaaliset taitaa olla silloin vielä liian nuoria tai mammalomalla.

Marla

#87
Mulla taitaapi jäädä nämä välistä. :<

Minnaw

#88
Saako Pet Expo-messuille muuten tuoda "yleisölemmikkejä"?
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Rose

#89
^^ mikä on yleisölemmikki?