• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista

Aloittaja Tarja, 28.06.07 - klo:00:36

« edellinen - seuraava »

Jane_O

#480
Lainaus käyttäjältä: "Hamsu_95"Ihania asumuksia teiän hamsuilla  :lov  olen siis harkkimassa hamsua ja lähinnä syyrialaista :mrgreen:  kysyn nyt vaan, että onko -->
http://hermes.gagar.fi/epages/AJP.sf/fi ... cts/000038
Sopivan kokoinen syrkille?? Siinä ei kyllä sanota noiden kalterien välin pituutta, onko jollain tietoa siitä? Kun tuolla yhdistyksen sivuilla sanottiin että minimissään 80cm pitkä ja olen löytäny vain 71cm pitkiä ja sitten noita 95cm pitkiä  xD

Juu on sopiva :). Mun mielestä syrkkien kohdalla niin, että mitä isompi, sen parempi :). Jos kalterien väli on liian suuri, voi ostaa seulaverkkoa ja laittaa tuohon ritilään sitä, niin ei ainakaan pääse pikkuinen karkuun.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

GaneshaX

#481
Lähetä liikkeeseen sähköpostia ja kysy.
Ne pistävät aina tuon kuvan, joten lähetetty tuote ei ole tuota nähnytkään :roll:

Eli tämä tuote voi olla joko kanigabber ja maxiduna.
Näin mulle on sanottu liikkeestä...
Kanigabberi on pinnojensa puolesta ihan sopiva, mutta kannattaa kysyä että millaisen meinaatte lähettää ;)
Ja millaisilla pinnaväleillä.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Blizzard

#482
Olin eilen ahkera ja siivosin Madden, Nekun ja Onskun asumukset :D
Nekku on ihan mahdoton myllertäjä, aina kun sen gabberi siivotaan, niin ei mee kun 5min, ja koko kämppä on myllätty ylösalaisin :|
Hamsulauma ja koiruus

Hannaaa

#483

Vilma

#484
Hieno asumus Somniumilla! :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Noppis

#485
Lainaus käyttäjältä: "Blizzard"Nekku on ihan mahdoton myllertäjä, aina kun sen gabberi siivotaan, niin ei mee kun 5min, ja koko kämppä on myllätty ylösalaisin :|

Toi on niin raivostuttava tapa! Mutta ainakin tietää että hamsulla on ollu kivaa. :)
[size=85]Apri ja Ronja ja Marme ja Rampe ja Kyösti ja Simona ja Mysli.[/size]

GaneshaX

#486
Kunnolla möyritty ja sekotettu häkki on terveen hamsun merkki :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nilla

#487
Hienoja asumuksia taas kaikilla  :sydan
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Hamsu_95

#488
LainaaJuu on sopiva :). Mun mielestä syrkkien kohdalla niin, että mitä isompi, sen parempi :). Jos kalterien väli on liian suuri, voi ostaa seulaverkkoa ja laittaa tuohon ritilään sitä, niin ei ainakaan pääse pikkuinen karkuun.

Kiitti  :) pitääpä kysyy sähköpostilla sitä...

Juulia

#489
Somniumin asumukset :lov , niissä on hamsujen hyvä elää.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Hannaaa

#490
Hmph! Otin kuvia hamsterini häkistä ja nyt kun ne ovat koneella niin en tiedä miten ne saavat tänne suoraan koneelta ettei tarvisi lisätä niitä johki sivulle ja siitä se osote tänne :shock:  :c8 .... Yritin kyllä lukee ku on toi keskustelu mis kerrotaan ohjeist mut en siltikää saanut  :(
Osaisko joku selittää ...Heh ...  :roll:

Hannaaa

#491

KaisaM.

#492
^Kuvia ei voi siirtää suoraan omalta koneelta, ne pitää ensin ladata nettiin esim. www.photobucket.com sivustolle tms.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Jane_O

#493
^ ja  ^^ Tai nyt siis foorumimme omaan kuvagalleriaan. Ohjeet löytyy tuolta ohje-osiosta :).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Hannaaa

#494
...=)