• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Jyväskylä 6.8.2011

Aloittaja S.D.G., 29.05.11 - klo:14:46

« edellinen - seuraava »

S.D.G.

Noniinno, aletaanpa intoilla tuota Jyväskylän näyttelyä. Kiva saada taas kotikulmille. Täytyy olla koko päivä sitten huomattavasti aktiivisemmassa roolissa, kun ei energiaa menee liikaan reissaamiseen. Otan varmaan mukaani kaikki kynnelle kykenevät hamsterit roboja ja syrkkiä myöten. Jopa Saksan reissu jäi väliin osittain myös kotinäyttelyn takia. xD

Tuomarit ei varmaan ole vielä selvillä eikä mitään, ja onhan tää aikaista, mutta mä haluan kauheasti päästä sihteeriksi ulkomuotokääpiöille, onnistuuko? :D
Pakko olla aikaisin liikkeellä että ehtii!

Toimihenkilöpaikat haussa! Ilmoita halukkuutesi tähän ketjuun tai mailitse osoitteeseen mailto:saana.kankare@gmail.com">saana.kankare@gmail.com.

Satu Karjalainen, ulkomuotosyyrialaiset
Sihteeri: Piia Lappalainen
Assari: Mianna

Lotta Ling, ulkomuotokääpiöt
Sihteeri:
Assari: Jenni Heinonen

Sini Hämeenkorpi, lemmikkisyyrialaiset
Sihteeri: Hely Luhta
Assari: Miranda Kyllönen

Pia Oinonen, lemmikkikääpiöt
Sihteeri: Heli Nissinen
Assari: Asta Rekilä
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

PiiaL

#1
Toivottavasti saan tän päivän vapaaksi töistä, minä haluan ehdottomasti päästä tänne näyttämään meidän uusia muksuja sekä vanhempia konkareita. :) Täysillä säkeillä varmasti oltaisiin taas liikenteessä.

Takku-Turkki

#2
Muakin kiinnostaisi sihteröinti jollekin. Mutta 100 varma en ole pääsenkö, mutta voisin kyllä sanoa että kun näin lähellä on niin enköhän mä jotenkin pääse. Ja kai joku kuitenkin tulee Treeltä, jos kyytiä sit saa jos muuten näyttää epätoivoselta.
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

wiidii

#3
Kai sitä pitää toista harkkariarvostelua tulla tekemään.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Hamsutin86

#4
Liian kaukana ei siis pääsyäkään. Lahteen sitten.

Heli

#5
Tällä kertaa mäkin yritän päästä kotinäyttelyyn. Olis varmaan jotain vietävääkin ellen sitten ehdi yhdistelemään pareja ennen näyttelyä ja rupsahtavat kaikki.
Tosin tars varmaan liittyä yhdistyksen jäseneksi taas jos meinaan jotain ilmota.  :P
Destiny's hamsterit 2001-2009

Nape

#6
En oo tänne lähdössä. Jos joku täältä suunnalta tonne lähtee niin saatan katella josko sais jonku eläimistä sinne kuiteski vaikken ite lähekkään.

Vevve

#7
Ehkä tulossa. Jos jaksetaan.
Saattais kyl olla aineski myytäviä poikasia paljon jos noi mun kolme talvikkopariskuntaa tekasee poikaset.

Anonymous

#8
Luulisin että olen lähdössä katsellaan sitten lähempänä ajankohtaa mikä on tilanne.

jensku

#9
Täytyypä katsoa jos pääsee tännekkin. :D  Pitää vilkasta minkälainen on elokuun työvuoro lista, kun se ilmestyy. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Ken_G

#10
Täytyy katsoa mikä on tuolloin ötöjen näyttelykunto ja viitsiikö kolmen tunnin ajoon lähteä. Jos on yhtä hirveä helle kuin viime kesänä samaan aikaan, niin pysytään kotona.

Henni

#11
Sukulaisia ois Jyväskylässä (kartasta katsoin että kilsan päässä tosta näyttelypaikasta) niin äiti vähän lupaili, että jos ei mitään esteitä tuu ja sukulaisille sopii niin voitais tehä vähän pidempi reissu Jyväskylään tolloin. Sit tarttis ottaa hamsujen häkitkin mukaan jos monta yötä oltais, mut täytyy katsella sit lähempänä. :) On vielä kuitenkin ihan auki että pääsenkö tänne.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

spellcaster

#12
Meiltä olis kans taas autolastillinen lähdössä elukkaa näytille  :D Reissukin on jo toteutusta vaille valmiiksi suunniteltu!

Sintturainen

#13
Eiköhän tuonne tuu lähettyä, ku melkeen naapurissa tuo näyttely  :D  (n.300km / suunta)

Sabat

#14
Oisko kukaa tulossa esim.heinolasta tai lahdesta päin? menossa jyväskylään? Asun itse mäntyharjulla ihan 5-tien vieressä niin voisin hypätä kyytiin bensakuluja vastaan.(: