• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 2

Aloittaja Heli, 14.05.10 - klo:13:28

« edellinen - seuraava »

Minski

#705
Karvakorvathamsula: Sulla on ihana kasa nauhavauvoja :sydan

PiiaL: Onpas suloisia pikkuposeeraajia :sydan
Nuo harmaat näyttää mun mielestä saman värisiltä kuin Nillan Berry oli ainakin nuorempana (wiidiin kasvatti), aina ihmettelin sen tummaa väriä, joka oli mun mielestä ihan eri värinen kuin kaikki muut näkemäni kyyhkynharmaat.
Hamsteriton tätä nykyä

Eve87

#706
Hopsulapset ovat kasvaneet vauhdilla  :D

 :lov
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

PiiaL

#707
^^ Hain foorumilta Berrystä vanhempia otoksia ja juu, aika samansävyiseltähän se vaikuttaa noiden mun kyyhkiksien kanssa. Näittenki muksujen äiti Sienna on kyllä wiidiin kasvatti, mutta en tiiä sitte onko nää mitenkään Berrylle sukua.

Hessuinen

#708
Tässä kuvia nyt näistä Kurnun ja Lellin rakkauslapsista. Ei hirveän hyviä kun valaistus nyt on mitä on enkä viitsi käyttää salamaa kun se saa Kurnu-mamman puolustuskannalle, mutta kuvia nyt kuitenkin. :)


.

.

.

.

.

.


Osaisko joku sanoa tuon tumman poikasen väriä, olisko hää nyt sitten se hopeakemu vai joku muu? Sukupuoli ei ole vielä tiedossa. Vaaleasta kaverista kaipaisin myös arvailuja, aluksi luulin hopeakyyhkikseksi mutta kun tarkemmin on nähnyt pikkuisen poistuttua pesästä huomasin että pienet merkinalut sillä on. Oisko ps hopsu?
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anonymous

#709
Voi ei mitä ihanuuksia Hessuisella siellä kasvaa :lov  Onko noi pk? ja mitäs noi muut  pikkuiset on väreiltään?

Hessuinen

#710
Lapset kiittää. :sydan Juh ovat pk, ja kaksi muuta mukulaa ovat normaali kk sekä cinnamon.
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anonymous

#711
^Toivottavasti kaikki suloisuudet on jo varattu :D

Nape

#712
Voi Hessuinen minkä teit ko noita kuvia laitoit! AIvan ihania :lov  Varsinki se cinnamon :lov

MortimerRiddle

#713
Mitä mun sydämelle oikein tapahtuu? Ihan kuin se sulaisi... no ei mikään ihme noita Hessusen (laittoman) ihania kuvia katsellessa.  :lov
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Mai-Katti

#714
Voi Hessuisen pientä kilpparia!  :lov  Se on ihan ehdottomasti sievimmän värinen hamsu jonka olen koskaan nähnyt. Ihastuin siihen välittömästi, vaikka en edes niin hirmuisesti välitä kilppareista muuten. Toivottavasti siitä tulee aikuisena tosi ruman värinen niin mua ei niin harmita kun en voi tulla pöllimään sitä.  :sydan

Nappi98

#715
Ihania!  :lov  :sydan  :sydan

Karvakorvathamsula

#716
Tässä on näitä meidän pikkuisia naperoita :) Laatu ei ole kummoinen, kun valo on mitä on. Ja tietenkin kamerassakin saattaisi olla parantamisen varaa...  ;) Tuo pienokainen tuossa, takaapäin otettu oli pakko laittaa kun oli niin söpö  :lov
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Minski

#717
^ Oi ihanuus miten ihana nauhalapsikatras :lov

Ja noi Hessuisen söpöliinit kanssa :lov
Hamsteriton tätä nykyä

mesis

#718
Oi että, mitä ihanuuksia tänne taas laitettu  :lov
Tuosta Hessuisen toiseksi alimmaisesta kuvasta minulle vasta selvisi, miten pikkuisia ne oikeasti ovat  :)

Nape

#719
Karvakorvathamsulan pikkuhamsut on kyllä niin söpöjä, se eka kuva on aivan ihana :lov