Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Nilla

Edesmennyt Niisku viiksineen

Seuraava vois olla hamsuvauva syömässä  :D
Lainaus käyttäjältä: "Eve87"se vaan tuppaa olemaan niin että kun hamsteriporukka kokoontuu mihin tahansa kääntyy puhe tahtomattaan hamstereihin  :D

Mä en ainakaan allekirjoita tota  :lol:
^ !  :lov  Aivan ihanan värinen.
Kuka unohtikaan viimeisen ilmopäivän  :oops:  Ei mulla kyllä ollutkaan enempää, kuin 1 hamsu ilmotettavana. Mut ei sillä väliä, koska mä en sittenkään pääse tänne, koska viikonloppu on täynnä vähän tärkeempää menoa tällä kertaa, kuten esim. oma konfirmaatio... No, ehkä sit seuraavaan näyttelyyn!  :)

Yks assarinpaikka ois nyt sit vapaana!
Lainaus käyttäjältä: "joppi"

Yksi kuva pojista (muutama puuttuu) 3vko 2vrk  :)

''Me ollaan vähän söpöjä''  :lov
Laitoin itseni pk syyrialaisten assariksi.
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Nillako tulee kyytiin?

Juu mä voisin kyllä tulla. Ei oo näillä näkymin mitään menoa tolloin, eikä tuskin tulekaan mitään niin tärkeää, etteikö pääsis lähtemään!  :D
Kiinnostais kyllä tulla tänne, mut kattoo nyt et saako kyytiä ja ettei oo mitään muita juttuja samaan aikaan.
Littoinen 26.3

Huomenna pitkästä aikaa! Pitäis vielä maksaa ilmomaksu  :lol:
Sydney Supersuloinen tosiaan on supersuloinen!  :D  Ja Hamilton ja kaikki  :sydan
Ilmo laitettu. Yhden hamsun kera siis tulossa ollaan, nuo 2 muuta on kaikkea muuta kun näyttelykunnossa. Toivottavasti joku tuo mut tänne näyttelyyn, mulla kun on tapana ekana ilmottaa että tulen ja vasta sen jälkeen miettiä että milläs sitä sitten tulisi  :lol:  Nooh, enköhän mä kyydin saa. Pakko saada, koska ei täältä korvesta viikonloppuisin linja-autojakaan ennen yhtätoista mene!  :P
No kai tänne nyt on tultava, kun on suht lähelläkin!

Ja laitoin itseni talvikoiden assariksi  :grin
Mulla on ollut vain talvikoita ja syrkkejä ja niin on myös edelleen, tällä hetkellä meillä asustelee vain 1 talvikko ja 2 syrkkiä.