SHY Hupparit & T-paidat

Aloittaja Eve87, 28.05.12 - klo:06:06

Oletko kiinnostunut SHY-huppareista tai t-paidoista?

Kyllä
45 (95.7%)
Ei
2 (4.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 47

Eve87

Nyt alustavasti kysellään onko porukalla vielä kiinnostusta SHY:n logolla varustettuun huppariin? Samoin pohdittiin, että t-paidat olis mukavia kans.

Esittäkää toki mahdollinen innostuksenne asiaan   :peukku:

Viljami

Mä oisin kiinnostunu hankkimaan jommankumman!  Mitäs noilla yleensä on ollut hintaa?

Humselo

Pari hupparia voisi tilata  :yes:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

maddict

Olisin erittäin kiinnostunut tilaamaan jommankumman tai molemmat, riippuen hinnasta ja malleista.

Eve87

Ainaski tää huppari mikä viimeks tilattiin on älyttömän kiva,hyvä ja kestävä. Mä en muista hintaa, mut joku varmaan voisi valoittaa, et paljonkos nää viimeks makso?

t-paidat on toki sitten varmaan halvempia  :peukku:

Katitar

mä tahtoisin kanssa hupparin. mietin sitä jo viimekerralla, mutta rahatilanne ei antanut myöden. nyt menis tilaukseen kyllä!  :mhappy:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Humselo

Tuolla viime vuoden keskusteluissa asiasta näytti olevan hintana 27 €, en kyllä jaksanu lukea topikkia loppuun, et oliko se lopullinen hinta ja tuliko siihen postikuluja ym. päälle, mut varmaa suuntaa antavaksi käy tuokin tieto :)

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Kiitos :)

Joo eli 27e, mulle tuli postikulut päälle 6e, koska en päässy hakemaan mistään näyttelyistä tuolloin. Mut ei harmita toi hinta yhtään, koska nää on tosi laadukkaita ja kestäviä huppareita  :icon_cheesygrin:

Vevve

Lisäsin äänestyksen ja siirsin Yleiseen hamsterikeskusteluun.

Edellisen hupparin hinta tosiaan oli jäsenille 27€, niitä tilattiin muistaakseni 20 kappaletta. Tilattiin Festime oy:ltä, suosittelen samaa firmaa uusiksi. Suosittelen myös samaa toimintatapaa kuin viime kerralla, että hankitaan hupparit vain etukäteen tilanneille eikä näyttelyihin myyntiin... 2kpl huppareita taidettiin hankkia puotiin viimeksi.

Mulle vois kelvata SHY-paita kun huppari löytyy jo SHY:n logolla ja toinen Goldilock's hamstery -logolla :icon_e_biggrin: Tai vaikka verkkarit, niin voin olla kaulasta varpaisiin asti hamsterivaatteissa  :nuija:

Eve87

Joo sori, pohdin et kumpaan tän aiheen tuuppaisin  :icon_cheesygrin:

Vevve

^ Eipä mitään, Yleisessä höpinässä nää tärkeämmät aiheet vaan tuntuu usein jäävän huomiotta :)

Rukyo

Oi mä oonki jo odottanu et näist tulis uudestaa puhe ku viimeks en ehtiny tilaamaan :) Hupparin tahdon!
> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

maddict

Katselin noita Festimen sivuja ja tuli mieleen, että minkä mallisen hupparin olette viimeksi tilanneet ja voiko tilata erivärisiä vai tarviiko kaikki olla saman mallisia ja värisiä? (Tulipas sekava seputus :nuija: , toivottavasti joku ymmärsi :icon_lol: )

Vevve

^Viime vuonna oli kaksi erilaista vaihtoehtoa, miesten ja naisten vetskarihuppari. Värin sai päättää itse.
Riippuu tietyt tämän vuoden hallituksesta ja firman kanssa neuvottelusta että mitä tulee saataville? Eve osannee tähän vastata sitten.

maddict

Kiitti tiedoista, kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta  :yes: