Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Cindu

On tosiaan vierähtäny aikaa kun olen tääällä viimeksi pyörinyt! Meille kuitenkin kuuluu Piparin kanssa tosi hyvää, kuukausi sitten mamman tyttö täytti yhden vuoden! On se aika vaan mennyt siivillä  :sydan
Hehee täällä Rovaniemellä Jälki eläinkaupassa jyrsijäpäivät, + lauantaina 31.7 on jyrsijänäyttely, liikkeeseen pitää ilmottautua viimeistään perjantaina, ilmainen on :) Mennään nyt Piparin kanssa tonne =)
Ensi siivoskerralla vois testata lisätä purukerrosta, kun meidän syrkki kanssa jyrsiskelee noita kaltereita ahkeraan tahtiin.  :)
HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE : )

psst. onkohan tervan hajuinen wc vaarallinen hamsterille, kun saunahajuste on terva, meillä on semmonen löylykiunu joka tuoksuu tervalle ja se tuoksahtaa wessassa missä hamsterin häkki on, vaarallista?
UNOHDIN IHAN KOKONAAN !
Laitan tänä iltana sen kuvan ! Sori mun moka
kierresidotut :)
Hyvä juttu Hessuinen  :)
Mirkulla ihania robolapsia  :taju:
Joo eivät hamsterit uimisesti nauti, enkä suosittele kokeilemaan.
Hahaa Pipari tekee suurimman kakoista wc laatikkoon, uskon kuitenkin että on niitä varmaan vähän pesämökissäkin, mutta kuitenkin  :) Vähän aikaa annoin äsken olla juoksupyörän, tajus lähes heti idean ja veti spurtteja siinä, otin kuitenkin pois kun on vasta 2kk ja 2päivää, saa siinä 3-4kk vasta vakituisempaan käyttöön, että ehtii kasvaa vielä.
^ Joo mä näin tota tuolla Lemmikin valinnassa Rovaniemellä, ihan kivan näkönen, aika pieni se on, mutta on kuitenkin kiipeilytaso niin kyllä syrkkikin pystyy kiipeileen. Itekkin meinasin ostaa, maksaa jotain 6 euroa täällä, miten nuo kellot sais pois?

Joo mut kyl tuo on ehkä käppäreille parempi vaihtoehto kun syrkeille, vaikka kyllä varmaan niillekkin ok mutta näköjään tarkotitkin käppäreille  ;)
Puumökin
Kookosmökin
Ennen Pipari ei malttanut pysyä kädessä, mutta nykyään pysyy ihan hyvin ''avonnaisessa'' kädessä ja alkaa kiipeilemään hupparin hihaa pitkin  ;) Muutenkin tosi utelias tyttö ja olen itse saanut dunankin sisustettua kivasti, ootellen nyt innolla zooplussan tilauksia.

// Ai niin, miten muuten tarkistettiin että hamsterilla ei ole liian pitkät hampaat?
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Mä ottaisin hupparin logon kanssa, kuvan kanssa ei ois niin hieno  :mrgreen:

Ei olisikaan, vain logo siihen ei mitään kuvaa koska se ei tosiaan olis niin hieno  8-)
http://www.flickr.com/photos/sirpale79/ ... 856126626/

^
Miten ihmeessä hamsterit oikein pysyy tossa kannen päällä  :pihalla: Entä vilkkaimmat hamsteri tapaukset, voivat hyvin hypätä tuolta ja jos ei kerkeä ottamaan kiinni niin sitten onkin hamsteri kadoksissa  :shock: Vai pysyykö ne oikeesti tossa noin vaan?