• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Littoinen 26.3. (SHY)

Aloittaja Vevve, 12.02.11 - klo:21:44

« edellinen - seuraava »

HaMsu96

#135
Okei, ehkä johtui siitä, että hamsteri oli vanha? Ehkä sitten uskallankin mennä junalla, onkos kukaan muu tulossa? Ja paljonkohan lippu maksaisi...? Kauheesti kysymyksiä mulla... :D
To be old and wise, you first must be young and stupid.

Anonymous

#136
^Kannattaa katsoa vr:n sivuilta hintaa.

Maiju*

#137
Eiköhän se ollut sitten ikä + ylimääräinen stressi mikä pisti pumpun seis, jos hamsteri kerran oli vanha.
Tästä syystä kovin vanhoja tyyppejä ei näyttelyihin kannattaisi tuodakaan, etenkään kesähelteillä.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Maiju*

#138
Hei hitsit, täähän on jo huomenna!  :mrgreen:

Tänään siis operaatio boksien laitto + kynsien leikkaus.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Ken_G

#139
Lainaus käyttäjältä: "HaMsu96"Ehkä sitten uskallankin mennä junalla, onkos kukaan muu tulossa? Ja paljonkohan lippu maksaisi...? Kauheesti kysymyksiä mulla... :D

Junakyyti 7.38 lähtevällä Pendolinolla aikuisilta eestaas noin 70 euroa ja max. 16-vuotiailta nuorilta 35 euroa.

Laitoin sinulle sähköpostia  :)

HamsterSailor

#140
Huomenna :pileet:

Vevve

#141
Puuuuh, mulle on tiedossa rankka päivä kun just pääsin kotiin Berliinistä ja heti taas huomenna herätys 05:30...  :kieli

Maiju*

#142
Ajelkaahan varovasti kaikki, ihan järkyttäviä kelivaihteluita on eilen ja tänään ollut!
Mäntsälässä oli 5min sitten aivan tyyntä, nyt tulee lunta niin hurjasti ettei näkyvyyttä ole nimeksikään.  :c8

Mäkin täällä kouluhommia väsään, kaikki järkkäilyt vielä tekemättä.
Paitsi Heidiltä sentään hain jo tosta keskustasta ruusukkeet kyytiini.  :mrgreen:
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

mirauh

#143
Meillä boksit tiptop valmiina ja tuoreruoat menossa illalla nesteytykseen!
Nyt järkkäillään vaan omia tavaroita valmiiksi :)!
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

wiidii

#144
Joo, kaikille turvallista matkaa sitten! Lähtekää ajoissa liikkeelle ja älkää kaahailko. :) Tosin kun nyt varoittelee niin tietysti huomenna on supernätti keli.. :D

Mä menen väsäämään ruokaa tässä kohtapuoliin, jos joku on laktoosi-intolerantikko tai vähälaktoosinen ruokavalioltaan ja on toimihenkilönä huomenna, vielä ehtii mulle soittaa että teen toisen noista laktoosittomaksi. :) En muistanut ostaa laktoositonta maitoa ruokaa varten, mutta teen yhden sitten kaapista löytyvään kaura- tai soijamaitoon jos paniikki iskee. :) 0443396173 / Marjut
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Maiju*

#145
Mä vielä arvon että raaskinko jo ilmoitettujen lisäksi (34€ lasku) laittaa vielä yhtä jälki-ilmona lemmikkiin.  :teipit
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Saana

#146
^Tottakai ;)

Maiju*

#147
^ Mutkun seuraava työttömyyskorvaus tulee vasta keskiviikkona, ni tilille jäis sit se 5€ millä kituuttaa siihen saakka.  :teipit
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Nilla

#148
Huomenna pitkästä aikaa! Pitäis vielä maksaa ilmomaksu  :lol:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Marla

#149
Hohhoh, vielä olis vaikka mitä, ja huomenna herätys neljän maissa... :roll: Pirteetä meininkiä luultavasti huomenissa muutaman tuntien yöunien jälkeen.