• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kysymyksiä kääpiöhamstereista

Aloittaja Suskiotus, 16.07.07 - klo:19:08

« edellinen - seuraava »

Jonsku

#510
Edit. Asia selvä
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Joku

#511
Itse en ole hankkimassa kiinaria,mutta olen kuullut että ne ovat aivan erilaisia kun niitä pitää kädessä,mutta mikä se ero on muihin kääpiöihin verrattuna? Ihan vain uteliaisuuttani kysyn :)
-Vkh talvikko Pekka-Top  ?, tutummin Toope 3.8.2010-21.6-2012
-Syyrialainen Jemma Peteriina ? s9-10.2011
-Maatiaiskissat Eero ?, Vilkas ? ja Noora?  26.7.2011
-Risteytyskani Juuso ? s. joskus talvella vuonna 2003

Minski

#512
^ Kiinalaiset on vähän sellaisia hiirimäisiä kädessä pidettäviä; takertuvat silleen hassusti käpälillään sormeen kiinni :)
Hamsteriton tätä nykyä

Zinde

#513
Olen huomannut meidän toisella robotytöllä nenäpielissä punaista, aivan kuin kuivunutta verta tai rupea. Mitään tappelujälkiä ei kummallakaan ole. Enkä ole huomannut, että pureskelisivat mitään muuta kuin ruokaa (asuvat terraariossa). Mistähän mahtaa olla kyse?

HamsterSailor

#514
Kato kasvattajalistasta ;)

GaneshaX

#515
Sit nääkin kannattaa kattoa läpi:
viewtopic.php?f=35&t=584
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sissu

#516
No oon aatellu hankka robon mutta haluaisin tietää pureeko ne??? :c8  mulla on jo 1 syrkki se ei pure :lov  :sydan  :sydan

iidaer

#517
Emmä usko että minkään jyrsijän kuuluu purra, ellei ole sitten joku käyttäytymishäiriö, tottumaton käsittelyyn tai jos ihminen käsittelee sitä väärin, eikä sen ole hyvä olla käsittelyssä, niin saattaa purra.

Meillä ei ole ikinä yksikään hamsteri purrut. Hiiristä kaksi urosta on napanneet sormesta,kun oon liikaa niiden terraariota ronkkinut ja ovat puolustaneet reviiriään tms. Käsittelyssä eivät kuitenkan pure.

Sissu

#518
okei nii mä aatelinki :sydan

Jonsku

#519
Mielestäni oon joskus täällä nähnyt keskustelun erilaisista hamsterien pesänpehmikkeistä (vessapaperi ym.) mutta nyt en näin äkkiseltään sitä löytänyt. Tai sit mä vaan oon puusilmä :shock:

Eli äitini tuossa äsken ehdotti, jos tuolle Narsulle voisi laittaa sellaista ihan lampaanvillaa (mistä huovutetaan) pesämökin pehmusteeksi. Onko sellainen vaarallista? Voiko lampaanvilla jotenkin tukkia poskipussit?
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Yökyöpeli

#520
Lainaus käyttäjältä: "Minski"^ Kiinalaiset on vähän sellaisia hiirimäisiä kädessä pidettäviä; takertuvat silleen hassusti käpälillään sormeen kiinni :)

Paitsi poikasena kun sinkoilevat sinne tänne  :D

Mä en käyttäis ruti-rexiä kuivikkeena. Sehän on sellasta saman tyyppistä ku ekokuitu. Siinä on vaara että pitkät soirot kietoutuu esim jalan ympärille aiheuttaen pahaa jälkeä.
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

GaneshaX

#521
Kyllä mä ainakin luottaisin mieluummin tuttuun ja varmasti turvalliseen vessa tai talouspaperiin.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Jonsku

#522
^ Jaajaa, no en kyllä ole sitä antanutkaan, mutta ajattelimme että se olisi pehmoisempaa sen mökkiin. Me kun ollaan tuo niin diivaksi kasvatettu :roll:
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Lottis

#523
7 viikkoa vanha cämpsytyttöni narisee! Toin hänet eilen kotiin ja nyt hän joko yrittää kaivautua dunan muoviseinän läpi tai nyhjöttää jossain pienenä pallona ja narisee  :shock:
Pelokas ei ole laisinkaan, heti kiipeää kädelle eikä pure  :sydan
Onkohan hällä ikävä siskojaan  :(
Pikku raukka, ois pitäny ottaa kaksi tyttöä...  :cry:
Blondi & 6 hamsupalleroa]
cämpsyt Stiiwi (sininen argente),
veljekset Sonic (musta vn) ja Stiggy (normaali)

sekä pikkuprinsessa Adalmiinan Helmi (normaali vn täplikäs?)
ja syrkkipojjaat Stimpy (lk musta) ja Sulo (pk creme vironlaikukas).

Hamsu_86

#524
Kertokaas millaista on hoitaa ja kesyttää roboja?