Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - jen4

Ehtiikö vielä rekisteröidä Campsuja ennen Vantaan näyttelyä??
VKH campbelli
poikue 1: 5vaavia ( 4xuros 1xnaaras)
poikue 2: 8vaavia  (5xuros, 3xnaaras)
poikue 3: 4 vaavia  (2xuros, 2xnaaras)
poikue 4: syntyi eilen joten ei tietoa vauvojen määrästä mutta enemmän kuin 5  :icon_e_biggrin:
Ihanaa! Eilen syntyi neljäs campsu poikue. <3 pesä täynnä pinkkejä piipittäjiä, toisen mamman vaavit jo kolme viikkoisia. Mites mä nyt tälleen hurahdin...ekan campsun otin joulukuussa  :icon_lol:
Sitten jatkoks vielä näitä vanhempia hamsuja eli äskeisen porukan iskä: onko Lila fawn? kuvassa 1 ja 2. ja sitten tämä täti kuvissa 3 ja4, onko kenties dove? Kiitokset kaikille, jotka viitsivät vilkaista ja vastata. Yritän saada kaikki hamsut rekisteriin niin siksi varmistelen värityksiä.
Tässä olis taas joukko kysymysmerkkejä. Muutama arvaus on kyllä, mutta kaipaisin varmistusta: Ensiksi vauvat:
kuvassa 1ja 2 samat kaverit, kuvassa 3 ja 4 sama poitsu. Saiskos niitä veikkauksia väreistä? Kaikki vaavit syntyneet 28.7.
Moikka. eli tarvitsisin vähän  värimääritys apua mun campbelleiden kanssa. alustavat arviot kasvattajalta ovat tytöistä normaali ja normaali platina (tytöt siskoksia) isä:? emä:valkoinen tupla platina). pojasta ei tietoa. eli jos sais apua, toivottavasti kuvista saa selvää.
ensin tytöt:
1 tyttö- Ruska: eka kuva
2 tyttö- Säde: toka kuva ja kolmas kuva molemmat tytöt
poika:- Maca: vika kuva
Kiitos kovasti!!
Moikka. Olen hiljattain hankkinut 3campbellia, 2tyttöä ja yhden pojan. Taivoitteena aloittaa pienimuotoinen kasvatus.
Olen kovasti yrittänyt opiskella kaikkea mahdollista näyttelyistä, rekisteröinnistä, värityksistä jne. Nyt mietinkin sellaista, että mistähän saisin selvyyden omien hamstereideni väreistä? Kavattajalta alustavat arviot tytöistä: normaali ja normaali platina. Pojasta en ole ihan varma. Eli miten saisin selvyyden? Voinko viedä näyttelyyn? Haluaisin myös rekisteröidä hamsuni ja tulevat poikaseni, eli neuvoja kaiken suhteen otetaan vastaan. Kaikkien hamsterieni emät ja isät ovat tiedossa, osa rekisterissä osa ei. Kiitos! :icon_razz: