Syyrialaisten poikasten käyttäytyminen

Aloittaja eppuu, 13.12.11 - klo:00:53

eppuu

En vastaavanlaista löytänyt , saa kertoa toki jos olisin jonnekin voinut tämän änkeä ja kysäistä.  xD

Eli olen itse aika tuore kasvattaja , ja nyt kolmannessa poikueessani 2,5vk vanhassa poikueessa yksi erottuu selkeästi muista käytöksensä ansiosta , heti kun käsi tulee lähelle niin kauheaa huutamista ja huomasin myös että jahtaa omaa häntäänsä ja huutaa samalla ?  :lol:  :roll: onko tämä nyt ihan normaalia , vielä ei moista ole tullut muilla vastaan , mutta tällä selkeästi sitten riittää luonnetta, vai onko kyseessä jotenkin agressiivinen yksilö ?  :roll:

Kiitoksia etukäteen mielipiteistä ja vastauksista.

Ja asiasta yleisestikin, oletteko itse huomanneet syrkkipoikasissa käyttäytymiseroja yms ?
Saa jakaa !  :lov

Ninde

Pyöriminen/hännän jahtaaminen ja samalla huutaminen ei kyllä kuulosta normaalilta. Käveleekö se normaalisti suoraan? Huutaako se käsiteltäessä? Käyttäytyykö se kuitenkin normaalisti (syö, nukkuu, kävelee jne) suurimman osan aikaa?

eppuu

niin, sitä minäkin  :c8 . kävelee normaalisti , syö ja nukkuu sekä peuhaa sisarusten kanssa.
huutaa heti käsiteltäessä.  :(

Hilmeliini

meilläkin oscar huutaa usein. ei koskaan häkissä, mutta kuljetusboksissa ja joskus juoksutusaitauksessa. koskaan se ei pure, vaan saattaa nuolaista sormea huudon lomassa... xD
Kolme pupua ja kaksi hamsteria, kasvatus loppunut 2013.
Lk creme ps n. Musti Somali Neekeriina
Lk norre laikukas n. Sirpa Unelma Kaarina