Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - ammie

Kysy hallitukselta / Jäsenyydestä
30.05.10 - klo:20:14
Huomasin juuri, että SHY:n jäsenkortissani lukee, että se on voimassa 28.4.2010 asti. En kuitenkaan ole saanut vielä kuin kaksi lehteä (koska numeroa 4/09 ei saatu jäsenille postitettua) ja vasta tässä kuussa olisi muutenkin pitänyt tulla neljäs lehteni. Saanko siis Littoisten näyttelyssä 6.6. vielä jäsenalennuksen hinnoista? Lehden 2/10 mukana minulle ilmeisesti tulee lasku, jolla jatkan jäsenyyttäni? Koska tämä lehti saapuu jäsenille? Hauskaa alkukesää hallitukselle.

Kiittäen, ammie.  :)
Pitäisikö minun nyt itse ottaa yhteyttä johonkin suuntaan? Olisi kiva saada se hoitopussi kun sitä on jo odoteltu ja olisi kiva tietää, että minut on lisätty jäseneksi.
Kysy hallitukselta / Jäsenpostista
13.06.09 - klo:22:27
Maksoin jäsenmaksun jo muutama kuukausi sitten, mutta postia ei ole tullut.  Olisiko hoitopussin kuulunut jo tulla, vai tuleeko se vasta elokuussa, jolloin ensimmäisen poskipussinkin minulle pitäisi tulla? Hätäilenkö nyt aivan suotta?  :pihalla:
Kysy hallitukselta / Poskipussista...
27.04.09 - klo:14:57
Huomenna pitäisi lähteä jäsenmaksuni hamsteriyhdistyksen tilille, niin ehtiikös minulle vielä tulemaan tuo toukokuun poskipussi?  :)
Täällä foorumilla oli jossain linkki sivustolle, jossa oli kuvattupoikasia vuorokauden välein ja siitä näki kehittymisen todella hyvin. En enään kuitenkaan löydä kyseistä linkkiä, joten voisikojoku laittaa sen tänne uudestaan tai kertoa mistä sen löytää.