• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pirkanmaan Nakertajat 17.8.13, LEMPÄÄLÄ (uml hamstereille)

Aloittaja Vevve, 26.05.13 - klo:22:28

« edellinen - seuraava »

saija

Voi, miten ikävä tuo Susanin miehen kohtalo  :icon_cry:

Lemmikkiluokan syyrialaiset naaraat ennakkotiedoista poiketen tässä näyttelyssä arvostelleena on pakko kommentoida tuohon luonnejuttuun. Hamsterin käsiteltävyyttä arvioidaan valitettavasti vain sen hetken, kun se on tuomarin pöydällä. Se ei välttämättä vastaa hamsterin käyttäytymistä kotioloissa. Lempäälässä valtaosa lemmikkiluokan syyrialaisista naaraista vaikutti stressaantuneilta ja jotkut kuolasivat toden teolla. Ilmeisesti vieraat hajut, meteli, kuumuus ja huono ilma tekivät tehtävänsä. Kukaan ei kuitenkaan purrut kunnolla, vaan enempi se oli sellaista maistelua/näykkimistä.

Käsiteltävyyden lisäksi suurimmat puutteet olivat turkeissa, jotka olivat lähes kaikilla kuivan/elottoman oloisia ja monilla iho hilseili. Liekö kuuman kesän tepposia vai onko kenties ruokinnassa parannettavaa rasvojen ja vitamiinien osalta?

Sijoittuneet ja KUMA:lla palkitut olivat hienossa kunnossa ja palkintonsa ansainneet. Lemmikkisyyrialaisia oli todella paljon ja sihteerin käsi kovilla. Siitä johtuen kommentointi ei ole ihan niin laajaa, kuin soisi olevan.

MirkkuH

...millonhan näyttelyn tulokset on nähtävissä :)

Vevve

Lainaus käyttäjältä: MirkkuH - 28.08.13 - klo:10:51
...millonhan näyttelyn tulokset on nähtävissä :)

Minulle on lähetetty vasta osa tuloksista, osa puuttuu vielä :/

S.D.G.

No ÄH, kun ne nyt taas tulisivat. Ei jaksais taas jännittää niin kuin Limingan tuloksien kanssa. Jää kohta kaikki muut kuin SHY:n näytsit väliin, ei meinaan pumppu kestä tätä jännitystä!  :kankaalla:  :tongu:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Ana


S.D.G.

Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Vevve

Tulokset julkaistaan tänään illalla, kärsivällisyyttä! Ne ovat minulla, mutta minä olen isäni synttäreille juuri lähdössä.  :msilly:

Ana

Huh ihanaa :D Pääasia, että ne on sulle tullu!

S.D.G.

Oh, voi miten helpottavaa! Kivi vierähti sydämeltä! Kyllä mä ainakin jaksan odottaa itse tulosten julkaisua vaikka kaksi kuukautta, tärkeintä on, että tulokset ovat perillä oikeassa osoitteessa!  :haha: Hauskoja synttäreitä Vevvelle.  :icon_cheesygrin:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.


S.D.G.

En kai mä kirjoittanut oman hamsterini nimeä väärin tuloksiin?   :xd:  Neiti Kesäheinä -> oikea nimi Neiti Kevät. Kävin itse korjaamassa tuloksiin.  :icon_smile:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Harmo

Ei voi tietää,oon saattanu itekin koomailla kun noita puhtaaksi kirjoitin näytskän jälkeen. Sori vaan jos näin on käynyt.  :nuija:

Ana

Tuolla tuloksissa lukee että lastenlemmikkiluokan tulokset puuttuu. Mutta se kai meinaa kääppäreiden niiden tuloksetko puuttu. Jacämpsyissä  vv12 susa-erma's benebictan perään voi lisätä että valioitu joskus ko kerkee :D

Humselo

Joko lemmikkikääppäreiden tuloksiin on saatu selvyys?
Hirvittää että tän kanssa käy samallalailla kuin viime vuoden GG:n tulosten. Yllättäin sama hamsteri voitti nyt lemmikkikäpiöt, kuin silloin GG:ssäkin lastenlemmikit. Kuinka aina sen tuloksissa on ongelmia  :nuts:
Tämä kyseinen hamsteri valmistuisi tällä tuloksella Tuplalemmikkivalioksi, kuinkas tämän homman käy, jos tuloksia ei tule? Ja ongelmia on sitten vissiin taas Vuoden Voittaja pisteissäkin?  :icon_eek:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Vevve

^ Ei ole vielä tuloksia tullut  :icon_neutral:

Harmittaa, että taas on ongelmia. Tällä kertaa sentään eri ihminen ja eri yhdistys kyseessä...  :icon_e_sad: