• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista

Aloittaja Tarja, 28.06.07 - klo:00:36

« edellinen - seuraava »

hitan

#180
^ Juu täältäkin löytyy samanlainen terra. Oon ollu kyllä tyytyväinen esteettiseltä kannalta siihen, mutta avausmekanismi ei ole parhaita. Muutaman kerran oon käden saanu naarmuille siitä metalliverkon reunasta, nyt siellä on kaikki kulmat ja sen metallin sivut päällystetty maalarinteipillä, se vaientaa kivasti lasinkalahtelua ja ei tule niitä naarmuja käsiin.

Aivan ihanan siistin näköistä sirunen  xD

maria-helena

#181
Tämmöinen meidän talvikolla:


Mitat on 80x40x40cm. Näyttää hieman tyhjältä, kun heinäpesä puuttuu.. ;)

GaneshaX

#182
Eli tällainen on meidän talvikon asumus, juomapullon paikka on pitänyt käytännössä uusia kokonaan ja tehdä muutakin korjausta. Vaikka äijä kauppasi dunaa "täysin ehjänä" :kieli




Pitää ottaa kuva vielä tosta hulinkin kämpästä. XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

e??a

#183
^Hienoja asuntoja. :)
--------------------------------
Mun on pitänyt nyt tehä sellasia tasoja Lilolle terraan, mutten yllätys yllätys olo saanu viä aikaseksi... :D Mut kattoo nyt, jos vaikka huomenna innostuisin, kun ei taida kauheesti muutakaan hommaa olla. :haha Laittelen vaikka kuvia kun oon saanut joskus tehtyä. ;) Toivottavasti pian! :lol:
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

e??a

#184
Lainaus käyttäjältä: "e??a"Mun on pitänyt nyt tehä sellasia tasoja Lilolle terraan, mutten yllätys yllätys olo saanu viä aikaseksi... :D Mut kattoo nyt, jos vaikka huomenna innostuisin, kun ei taida kauheesti muutakaan hommaa olla. :haha Laittelen vaikka kuvia kun oon saanut joskus tehtyä. ;) Toivottavasti pian! :lol:
Nyt sain vihdoin sen tehtyä! Kiitos vaan isille tasosta ja portaista. Lilo on kyl tykännyt. :D Tässä viä kuva. :)

//http://i255.photobucket.com/albums/hh133/emmakaroliina/IMG_0354.jpg
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Tohveli

#185
Syrkki asuu ferplastin hamsteridunassa ja kääpiöt minidunissa.

Meinasin kyllä syrkille isomman asunnon hommata mut en sit tiedä et jos niitä sattuu vaikka lisää tulemaan niin ei ole tilaa sit isoja dunia säilytellä.

Elzamariya

#186


Näin meillä. (Possuli nukkui ruskeassa purkissa kuvan oton ajan)
Roses are red, violets are blue, I\'m schitzophrenic and so am I.

piksu

#187
Minäkin onnistuin haalimaan KOLMELLA EUROLLA ihan uudenveroisen Silent Spinnerin tuolle toiselle hamsulille huuto.netistä.  :shock:  Lisään tähän viestiin kuvaa terrasta kunhan ehdin ottaa.
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Omppu

#188
Olisko jollakulla vinkki miten saisin estettyä hamsteria jyrsimästä gabberin  seinään reikää? Vanilla on ottanut elämäntehtäväkseen karata.  :rant: Pitäsi varmaan ostaa terraario.  :<
Cindy (roborovski, norre 10.2005-6.10.2007 R.I.P.) Sandy (roborovski, norre 10.2005-26.2.2008 R.I.P.) Vanilla (syyrialainen, creme 12.9.2007-31.12.2009 R.I.P. )

Nikiro

#189
^Meillä moiseen auttoivat vain jyrsimiskohdan eteen asetetut kivet ja muut esteet, joskaan eivät nekään aina. Päädyin sitten lopulta hankkimaan tilavan terraarion, kun hamsteri löytyikin vessasta gabberin sijasta..  ;) Suosittelen terraarion hankkimista!

Aya

#190
Meillon laitettu juomapullon reikien eteen verkkoa tai sit sellanen iso 'mutteri' (mitä ne nyt tarkemmin lie :D). Ei nyt ole kuvaa laittaa, mut ehkä sit myöhemmin jos jaksan ottaa.

Maiju*

#191
Meillä ei toistaiseksi (*koputtaa puuta*) ole yksikään hamsteri syönyt itseään gabberista/dunasta ulos.
Hiiret kyllä joskus jyrsivät dunan seinään reiän, siihen liimattiin kuumaliimalla metallinpala (dunan ulkopuolelle siis. ajoi asiansa hyvin ja hiiret eivät jatkaneet dunan tuhoamista).
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Omppu

#192
Lainaus käyttäjältä: "Unknown"Meillon laitettu juomapullon reikien eteen verkkoa tai sit sellanen iso 'mutteri' (mitä ne nyt tarkemmin lie :D). Ei nyt ole kuvaa laittaa, mut ehkä sit myöhemmin jos jaksan ottaa.
Unohdin sanoa että meillä siis näitä sivussa olevia kiinnikekohtia jyrsitään. No, koitan saada iskän nyt taipumaan terran ostoon. Jos löydän jostain halvan ja hyvän niin ehkäpä..   ;)  *Menee huuto.nettiin*
Cindy (roborovski, norre 10.2005-6.10.2007 R.I.P.) Sandy (roborovski, norre 10.2005-26.2.2008 R.I.P.) Vanilla (syyrialainen, creme 12.9.2007-31.12.2009 R.I.P. )

Tatu

#193
Nyt oon sitten saanu noi talvikoiden kämpät paikoilleen. Pöytä on isukin tekemä, ja terran mittojen mukainen. Itse terraariossa (80x45x45) asustelee Nelli, ja vielä toistaiseksi minidunassa Timi. Nellin terrassa on enemmän puruja, kuvanottohetkellä ne oli vielä loppu.



Asumusten järkkäähän tuosta kuvasta ei näe, laitan sitten joskus kun jaksan ottaa kuvia. Tuo vihreä systeemi puisen kepin päässä (terraariossa olevalla tasolla, Nellin yläpuolella), on sitten juomapullonpidike. Aika kaukaa haettu mutta toimii!

Anniksi

#194
^Hieno pöytä, ei isäs haluaisi minullekkin tehdä parisen pöytää?  :D
Jotkut ne vaan osaa.
R.I.P Leevi 12.08.-09, toistaiseksi kotona enää vain kaksi kania<3