Mistä olette hankkineet hamsunne ? :D

Aloittaja Sohvi, 31.10.08 - klo:22:08

Miyu

Ihan eläinkaupasta. Leppävaaran eläinpuodista,ja ihan tyytyväinen olen  :)
[size=85]syrkkiuros Pyry synt. 12.6-o8 ? [/size] [size=85]+ tuleva uusi syrkki ?[/size]

Anonymous

Riihimäen Petpointista Delfoin Billy ja Bonjo
Talvikko Aada ja Nelli syrkki Hyvinkään Salamanterista

Tulossa olevat tulee suoraan kasvattajilta.

GerbuHamsu

Ekat talvikot olivat lohjan Faunataresta(molemmat normaali naaras, nimet Natalie Angela ja edesmennyt Nefertitina Frida) ja pian saatan saada ekan syrkkiseni kasvattajalta joka on täällä nimimerkillä Anzukka. Ja syyrialainen on lk normaali naaras. Nimi mietinnässä... Hamsuni ovat kaikki olleet ja kai vielä tulevatkin olemaan normaaleja, ne on niin nättejä ^.^ Varsinkin kun olen niin ihastunut kilpikonniin ja normaali muistuttaa hirveesti kilpikonnakuviota, sellaista mikä on kissalla... meni vähän ohi aiheen?

bree

ite hankin hamsuni semmosesta pikkusesta eläinkaupasta. tuntu jotenki "järkevämmältä" hommata eläinkaupasta ku joltain kasvattajalta. ja jatkossaki meinaan ostaa just tästä samaisesta putiikista. siellä näkee heti että ne oikeesti huolehtii niistä elukoista.

Uusisyrkkis

Faunattaresta, nimi on Marakatti ja todella mukava ja hyväkuntoinen on, ei kyllä olekaan tullut mistään tukusta vaan on paperit että joltain epäviralliselta kasvattajalta on tullut :) . Aluksi oli arka, mutta nyt on jo aika kesy. Hommattiin 4kk ikäisenä, nyt on kohta jo vuoden ikäinen... Oli muitakin hamstereita samassa terraariossa, ja oli purtu häntääkin hamsuu mutta ei pahasti kumminkaan, olivat kuulemma desinfoineetkin. :)

Siruna

Minä olen hankkinut hamsterini Sini Niemisalolta :) Kannattaa ostaa häneltä ^^

kaissu

Mulla ei oo viel syrkkii, mut se tulee viimeistää tän kuun lopul :) Se tulee kuiteski kasvattajalta ja on väriltää lk musta vn :sydan
Syrkki:
Liqourice Stick "Nuppu"
Lk Musta Vn
Naaras
Synt. 8.1.2009

Sakata

Kasvattajalta (Yökyöpelin).

www.freewebs.com/yokyopelin

pallokampela

Helsingistä 4petsistä. On ostettu luultavasti alunperin kasvatajalta ja on viety eläinkauppaan kun ei olla tykätty. Ostin tuon otuksen vasta jonku aikaa sitte 11kk ikäisenä.
Jo edesmennyt otus, Lulu, oli samisesta paikasta.

Bifi

Hopeakäpälästä on ostettu.
Bifi on niin ihana! <3

Hami

Täällä Kastehelmi (Hami) on ostettu Kainuun Eläintarvikkeesta.
(Kuuluu PetPoint ketjuun, mutta silti on ns. oma liikkeensä  :D )
Ko. liikkeeseen hamsterit tulevat ns. kasvattajilta, ainakin oman ymmärrykseni mukaan kun asiaa joskus taannoin kunnolla selvittelin.

Hami on LK hopeasoopeli vn.

Seuraava hamsteri joka minulle tulee on oma kasvattini. Sitten mahdollisesti kolmannen haalin vielä kotiin ja se tulee sitten ihan kasvattajalta. :)
[size=85]6 x syyrialaiset ?
1 x vkh talvikko ?
2 x maatiais kissat ?
1 x kääpiöluppa ?
[/size]

tiikeripupu83

Käyn tänää tuolla faunattaressa katsomassa tyttöhamsua meille. Soittelin äskön sinne ja on kuulemma pörröisiä (eli ei kai ihan lk) hamsuja. Ainakin musta,tummanharmaa(?) ja normi. Saa nähdä lähteekö sieltä pallero mukaan.  :) Samasta paikasta olen ennenkin hamsterin ottanu.
tiikeripupu

Tüna

Tämänhetkisistä kahdesta toinen on Seinäjoen Faunattaresta ja toinen kani- ja talvikkokasvattajalta.  :)

zihu

^ Meilläkin on nauhallinen "Misteri", lienee samalta kasvattajalta. :)

Nami2

Vili Vilperi, lk soopeli, ostettu näyttelystä yhdeltä tytöltä.
Veeti, pk minkki, (oikealta nimeltään Susa Erma's Freddy) eli kasvattajalta.