• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hassuinta/turhinta mitä olet eläinkaupassa nähnyt hamsuille

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:48

« edellinen - seuraava »

tintsku

#75
Lainaus käyttäjältä: "Draguna"http://www.unelmalemmikit.net/kauppa/product_details.php?p=2264

. . .  :nops:

Mikä tuossa on niin kauheaa?
Kyllä mie vaan voisin tollasen ottaa talvikolle.

Tuoho

#76
Lainaus käyttäjältä: "tintsku"
Lainaus käyttäjältä: "Draguna"http://www.unelmalemmikit.net/kauppa/product_details.php?p=2264

. . .  :nops:

Mikä tuossa on niin kauheaa?
Kyllä mie vaan voisin tollasen ottaa talvikolle.

Sekö sitten iloisena siinä laskee mäkeä vai? Ja vielä vanupussi mukana, ihana toivelahja! <3

._.

tintsku

#77
Lainaus käyttäjältä: "Draguna"
Lainaus käyttäjältä: "tintsku"
Lainaus käyttäjältä: "Draguna"http://www.unelmalemmikit.net/kauppa/product_details.php?p=2264

. . .  :nops:

Mikä tuossa on niin kauheaa?
Kyllä mie vaan voisin tollasen ottaa talvikolle.

Sekö sitten iloisena siinä laskee mäkeä vai? Ja vielä vanupussi mukana, ihana toivelahja! <3

._.

No, mistä mie tiiän tykkääkö se siitä mäestä vai ei ja se mäki on niin pieni/lyhyt ettei siinä voi satuttaa itteä.
Vanupussi lentäis suoraan roskiin, jos saisin tuon, mutta ei meille tuota ole tulossa, kun se on niin kallis.

GaneshaX

#78
Hui, kun olikin kallis  :huh
Meidän hamsut saa tyytyä reilusti edullisempiin virikkeisiin  :P
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#79
Meillä on itseasiassa tollanen olen ostannu sen käytettynä ja meidän Ruu-neiti (talvikko) tykkää siitä vallan mahdottomasti eikä tuo niin paha ole miltä näyttää. Ruu tykkää oleilla siellä ala-tasossa johon pääsee piiloon katseilta.

ammie

#80
^ Musta ainoa mikä siinä edes näyttää pahalta on hinta.  :D
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#81
^ Joo en tolla hinnalla ois kyllä uutena ois sitä ostannu

Eevi

#82
Turhinta mitä olen nähnyt on kilparata, mihin laitetaan kaksi juoksupalloa, missä on hamsterit ja ne juoksevat kilpaa.  :<

http://taste-no-evil.com/apix/hamstertriumph.jpg tuollainen
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Saana

#83
^Tuota voisi kutsua juoksupallon väärinkäytöksi. Hamsteri voi hyvin viihtyä juoksupallossa jonkin hetken, mikäli se saa vapaasti tutkisella ympäristöään, mutta tuo rata on kyllä vain sairasta huvia ihmisille. :(

Hamsufani97

#84
Mä en kyllä oikee tajua ihmisiä joiden mielestä tuommonen on hauskaa huvia, tuo on nimittäin mun mielestä aivan kamalan näköistä! Kuka viitsii katsoa kun pieniä eläinparkoja kiusataan tommosella radalla!


Njaa.. Turhinta mitä eläin kaupassa oon nähny nii ihan nää perus jutut eli pesävanu,valjaat jne.. Ei mun mielestä juoksupallossa mitään pahaa oo järkevyydellä käytettynä. :)

GaneshaX

#85
Mä en tajua miksi juoksupallosta on pitänyt tehdä sellainen mörkö.
Oikeanlainen pallo, oikein käytettynä ei varmasti ole vaarallinen  ;)
Tollaset radat on ihan oma lukunsa. En ole kyllä nähnyt sellaista missään suomen kaupassa...

(Juups, tääkin olis varmaan kuulunut eri ketjuun, mutta antaapi nyt olla)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#86
Monet ovat maininneet, etteivät tykkää häkkiin kuuluvista putkeista syrkeille. Itselläni on iso normaali häkki, johon on mahdollisuus laitaa putki sillein häkin seinäsetä häkin ulkopuolelta häkin toiseen reunaan (toivottavasti tajusitte :D). Oon ajatellu että ehkä joskus ostan semmoisen putken että voin laittaa, mutta täällä olevat ihmisten negatiiviset kommentit saivat mut epäilemään.. Onko ne vaarallisia syrkeille, voiko ne jäädä sinne muka JUMIIN? :huh   Mä oon luullu että ne on ihan kyllä tehty hyvän kokoisiksi, mutta kertokaapa te.. Vaikka yksityis viesteillä tai tähän, jos ette halua että tää erkaannuttaa koko aiheen toiseen asiaan...


Ja sori ku tää meni ohi otsikon, mutta ku luin tätä ketjua, niin tää pisti silmään......

GaneshaX

#87
Mä en ainakaan ole ikinä nähnyt liitettävissä häkeissä syrkkikokoisia putkia.
Siis en ikinä, ja tosi monenlaisia olen nähnyt.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

ZiiCan.

#88
Peävanu ja ''hamsterien suklaa''.... :roll:...

Ja sitten tietty kaikki tälläiset autot, yms.. ihan suututtaa kaikki tyhmät humputukset... :ankst:
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

Eevi

#89
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Tollaset radat on ihan oma lukunsa. En ole kyllä nähnyt sellaista missään suomen kaupassa...

Minä olen nähnyt Suomessa, yhdessä faunattaressa.

Niin ja hamsterin suklaa ei mielestäni ole mikään erikoisen huono juttu. Kyllä omat hamsut saavat välillä maito- ,hunaja- ja omenanappeja ja eivät ne eroa mielestäni kauheasti suklaanapeista. Kyllä niitä voi mielestäni antaa rajallisesti herkkuina. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10