• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Akinna

#930
Moi , Miun pitäis keksii mun kahelle tulevalle poika hamsterille nimii... Ei oikee tuu mitään mieleen  :c8 Jtn jos sulla tulee jotain nimii mielee nii voitko kertoo ?  :mrgreen: Thanks  :sydan

Möfö

#931
^Tässä topicissa on nimiehdotuksia. Ja onnea hamsterista  :)
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho  
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

Sintturainen

#932
Laitoin just koearvosteluraportin menemään Petelle  ;)  Kääk, jänskättää!  :D

MirkkuH

#933
Kävin tuossa lähieläinkaupassa katselemassa syrkkejä huvikseni, näin sitten papereita ja sinne oli merkattu hauskoja värejä esim. dalmatian oli iskänä ja suvussa oli äidinkin puolella sellainen, sitten oli chokolatea ja jotain muutakin, en vaan muista :D

KaisaM.

#934
Oi että oon yhä niin rakastunut tuohon mun Mauriin  :lov  Nyt ikää on n. 3kk ja kokoa ihan kivasti vaikka poikasajan läskiydestä se on kyllä päässyt  :D  Nyt se nimittäin keskittyy kasvattelemaan turkkiaan ja voi luoja minkälainen karvaeläin se onkaan  :sydan  Samanlainen karvakasa se on kuin isänsä Nils, toivottavasti se ei vaan rupsahda samoin kuin isänsä.  :D  No ei Nilskään nyt ihan rupsahtanut ole, mutta väri on kyllä kyyhkynruskea eikä harmaa, ja turkki on muutenkin sellainen sliipake.  :D  Maurin pitäisi vaan päästä näyttelyyn!  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Jatsi

#935
Tajusin äsken jtn...!

Formula täytti ny 10.5 hurjat 2 vuotta!  :lov
Vatsahan se tuli miulle... :lov Oon niin onnellinen, eka 2v'n saavuttanu mussukka  :sydan
Pieni laumani:
Formula - lk soopeli vn - 10.05.-08
Paulette Vappupouta "Memmu" - pk soopeli - 30.04.-09

Ananas

#936
Söin raejuustoa teelusikalla( en oo päässy siitä tavasta), niin annoin syödä minun lusikastani raujuustoa( en siis ollu laittanut vielä lusikkaa suuhuun). Laiton sitten loput purkkiin ja nyt Vattu syö raejuustoa omasta purkistaan. :)

e: Jaahas... Auringon kukan siemenet on lattialla.  Ei kun kutsumaan illelmalla Vattu siivousurakkaan : 8-)

jensku

#937
^^Paljon onnea Formulalle :lov

Kohta toi miun Leevi mussukakin täytää huikeat 2v. En itsekkään voi uskoa sitä, miten aika menee nopeasti.... En pysy perässä.  xD
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Einoo

#938
Paljon onnea Formulalle! :)
Meidän Mini täyttää 30.5 huimat 2 vuotta myös! Toivottavasti pieni ja ainoa roboni eläisi vielä piiitkään  :)
Like the white sky and like the blue clouds
Yes, just smile like nothing is wrong

Rose

#939
^ Meijän toinen kani täyttää myös 30.5 vuosia :")

Sintturainen

#940
Huh että tuli kuuma kun siivoilin pari dunaa ja talvikon terraarion. Onneksi mulla on reipas apulainen, tyttö (5vee) kovasti jo auttaa äitiä siivouksessa. Kummat teillä haisee enemmän, urokset vai naaraat (siis syrkeistä). Mulla kyllä uroksten pissa tuoksahtaa enemmän. Rupee aikasemmin ottaan nenään niiden dunat. Yks naaras on mulla aina ollut tosi "vähäpissainen". Mulla ei oo nyt mitään vessalaatikoita, niin pitää aina ihan kaivella että onko se pissannut ollenkaan. Ja purujen vaihtoväli kuitenkin pari viikkoa. Nyt piti siivota jo viikon välein kun sen pitäs saada pennut perjantaina. Ihan hirvitti heittää "puhtaita" puruja pois...

Juu, mutta pitää vielä lähtä imuroimaan, tahtoo aina kuitenkin puruja levitä sen verran tuossa vaihto-rumbassa...

Yadell

#941
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Kummat teillä haisee enemmän, urokset vai naaraat (siis syrkeistä).

Mulla haisee naaras paljon enemmän, uroksen häkkiä ei tarvitse siivota läheskään niin usein, kuin naaraan. :)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

GaneshaX

#942
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Kummat teillä haisee enemmän, urokset vai naaraat

Naaraat. (Vaikka mun hajuaistiin ei ole kyllä yhtään luottamista)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#943
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Kummat teillä haisee enemmän, urokset vai naaraat (siis syrkeistä). Mulla kyllä uroksten pissa tuoksahtaa enemmän. Rupee aikasemmin ottaan nenään niiden dunat. Yks naaras on mulla aina ollut tosi "vähäpissainen". Mulla ei oo nyt mitään vessalaatikoita, niin pitää aina ihan kaivella että onko se pissannut ollenkaan. Ja purujen vaihtoväli kuitenkin pari viikkoa. Nyt piti siivota jo viikon välein kun sen pitäs saada pennut perjantaina. Ihan hirvitti heittää "puhtaita" puruja pois...
En oo huomannut mitään eroja.
Mikset käytä vessalootikoita ? Mun mielestä se helpottaa äärettömän paljon siivousta, kun voi vaan kipata siitä vessalootikosta ne pissiset pelletit pois, eikä tarvii vaihtaa kaikkia puruja; mä vaihdan harvoin kaikkia puruja kerralla pois, kun ei mun hamsut muuten sotke muuta kun siä vessalootikossa käy pissalla ja mitä nyt pesämökkiin tekee papanat, ne paikat vaihdan normaalissa viikkosiivouksessa aina, muutoin annan purut olla, kun ne on muualta ihan puhtaita. Ja onhan siinä taloudellinenkin hyöty sen lisäks, että säästää vaivaa; tälläkin laumalla (14 syyristä + poikaset) jos siivois kaikki purut pois viikon tai kahden välein niin sais olla kyllä tosi usein ostamassa puruja, etenkin nuo isot terratkin kun vie sitä purua aika paljon. Mulla on myös toi purujen ostaminen aika hankalaa, koska mulla ei ole autoa, joten joudun aina kinuamaan 50 kilsan päässä asuvat vanhemmat hakeen mulle purupaalin Agrista tai sit ostaan tosta parinsadan metrin päästä eläinkaupasta pikkusia purupusseja, mutta niitäkin sais ostaa kerralla ihan hirveesti, jos aattelis vaihtavansa kaikkiin asumuksiin kaikki purut.  

Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Juu, mutta pitää vielä lähtä imuroimaan, tahtoo aina kuitenkin puruja levitä sen verran tuossa vaihto-rumbassa...
Hauskoja imurointihetkiä :P
Meillon kans ihan hirvee sotku sen jälkeen kun oon purut vaihtanu :teipit Ja mä en oo sitä imuroimista vieläkään oppinu rakastaan. Voi kun joskus olis se hamsuhuone niin olis tää olkkarikin joskus siistin näkönen ja sen näkönen, että täällä asuu myös ihminen :D Toisaalta kyllä taas tykkään kun hamsut on tässä ympärillä (ihan kirjaimellisesti ympärillä :P ) kun voi koko ajan seurata niiden touhuja tuolla asumuksissa ja heti voi kaapata jonkun kerjääjän sieltä syliin :sydan Tänäkin aamuna kun heräsin jostain syystä tosi aikaisin (siis mun päivärytmiin nähden tosi aikaisin vapaapäiväksi eli kuudelta aamulla) niin otin poskipussit täyteen hamstranneen ja häkin luukulla kerjänneen Buddyn syliin ja voi että ei enää yhtään sillä hetkellä harmittanu se, että oli heränny niin aikasin, oli niin ihana kun Buddy vaan nökötti siinä sylissä ja silittelin sitä hiljaa :lov
Hamsteriton tätä nykyä

Blizzard

#944
Meillä ainakin Klara haisee enemmän kun Ricki ja Väinö yhteensä. Miehelle tuli allergia-oireetkin heti Klaran hankinnan jälkeen, mitä ei ollut sillon kun oli vaan pojat :(
Vähän niin ja näin pystytäänkö Klaraa pitämään, kun miehellä on niin pahat allergiat toisinaan :cry:
Hamsulauma ja koiruus