• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pet Expo - Helsingin Messukeskus 4.-5.4.

Aloittaja Minnaw, 11.02.09 - klo:18:52

« edellinen - seuraava »

Elliska

#90
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Onko tuo viimeinen ilmottautumispäivä vielä tuo 23.3? Kuulin vain kaverilta että marsuyhdistykselle oli tullu ilmoitus että pitää ilmoittaa aikaisemmin paljonko on tulijoita. Tuon vain halusin tarkistaa/kertoa.
Hamstereilla on silti tuo 23.3. :)

Kissanen

#91
Meillä tullaan kahdella talvikkotytsyllä :) Ja molempina päivinä :)

Moneltas tuonne piti mennä?=)
iha vitu jepa

Minnaw

#92
^siitä tulee sitten aikanaan sähköpostilla erilliset ohjeet kunhan ilmoittautumispäivä menee umpeen.
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Kissanen

#93
aa okei :)
iha vitu jepa

Lukas:-)

#94
Onko tämä kisa syyrialaisille vai kaikille hamstereille ja
saako tähän näyttelyyn vain osallistua ilman että on SHY:n jäsen?



Vastauksia pian :p !

Elliska

#95
Tämä on kaikille hamstereille, ja saa osallistua vaikkei olisi SHY:n jäsen.

Kannattaa olla jäsen, niin saa alennusta ilmoittautumishinnoista! :)

Sohvi

#96
Kohta pitäis alkaa ilmoittautua.. no mut joo, oon tulossa isosiskonkaa.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

GaneshaX

#97
Pitääpä katsella, jos saisi ilmon kasaan ensiviikon aikana.
Tulossa ollaan muutaman tytön ja muutaman pojan kanssa, ilmeisesti su.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#98
Ai niin, pitäis ruveta niitä mukaan lähteviä hamsujakin jo pikku hiljaa miettiin.

Mulla on ongelma, kun haluaisin mielelläni tulla paikalle molempina päivinä, mutten ole vielä keksinyt millä pääsisin sunnuntaina paikalle. No juu kulkeehan toki junat ja bussit, että niitä vois tietty miettiä.
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#99
Me ollaan lähdössä sunnuntai päivälle varmaan 2 hamsun voimin ja jos saadaan pari oliven hamsua myös mukaan niin nekin kuljetetaan (ei varmaa vielä). Sitten jos tuon GaneshaX:n kyytiin mahduttais kaikkineen päivineen jos huolii XD

pallokampela

#100
Taidan tulla ainokaiseni kanssa. Tosin tuppaa olemaan vähän laiskuri tuo hamsteri kun ei niskaansa jaksa pestä. Olisikos kellään tietoa miten pienen rasvaisuuden saisi pois (syrkillehän ei saa antaa hiekka, ei voi pestäkään). Onko haittaa jos kostealla pyyhkeellä pyyhkäisee ja kuivaa hyvin? Tuskin likaista hamsteria kelpuutettaisiin mihinkään luokkaan...

Ulkomaalaisia tuomareita.. Ei kai niille tuomareille pidä mitään sepustaa? Kissa vie aina kielen kun englantia pitäisi puhua.

Anonymous

#101
Et itse esittele hamsteriasi vaan assarit vievät numero järjestyksessä hamsterit arvosteltaviksi ja sen jälkeen palauttaa arvostelulomakkeen kanssa paikoilleen. Ja pitkäkarvaisen syrkin turkista saa rasvasuuden pois esm. vauvantalkilla.

pallokampela

#102
Kiitos taikahamsu.
Ovatko ne assarit joitain vapaa ehtoisia henkilöitä jotka ovat sinne ilmoittautuneet senmoista tekemään?

örr... tunnen oloni kovin tyhmäksi näiden asioiden suhteen.

Anonymous

#103
Joo elikkä ovat vapaaehtoisia hommaansa ainakin minun näkemyksestäni. Eipä mitään olen itsekkin käynnyt vasta yhdessä näyttelyssä mutta näitä foorumeita lukiessa oppii paljon.

Sohvi

#104
Joo, eli onko tässä näytteöyssä hamstrauskisaa ?

Ok.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi