6.11.2010 Oulu (UML SYYRIALAISILLE, KÄÄPIÖIDEN UML PERUTTU!)

Aloittaja Aya, 15.09.10 - klo:16:21

Einoo

Tänään pitää muistaa ilmoa nuo mun hamsterit!
Ajattelin kaksi ottaa mukaan Eemilin ja Hemmon molemmat sekä pettiin ja ulkkikseen.
Like the white sky and like the blue clouds
Yes, just smile like nothing is wrong

Cindu

En ole tulossa, Pipari on kolmea päivää liian nuori  :S
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

tintsku

Tulossa ollaan! :) Mukaan lähtee 2 hamsua.

En tulekkaan, kyyti peruuntui.

siilipallo

Sattuuko tänne olemaan tulossa ketään Kauhajoelta päin? Meillä olisi pupuvauva siellä ja ajateltiin, että jos sieltä sattuisi olemaan joku tulossa tähän näyttelyyn, niin ehkä ei tarvisikaan lähteä itse ajamaan sinne asti. Vaivanpalkkaa voitaisiin luonnollisesti vähän maksaa, jos joku kävisi pupun puolestamme noutamassa ja kuskaisi mukanaan tuonne Liminkaan asti. :)

Yksityisviestiä tulemaan jos järjestely kiinnostaisi!

Aya

Ikävä kyllä Suomen hamsteriyhdistys joutuu perumaan KÄÄPIÖHAMSTEREIDEN ULKOMUOTOLUOKAT tuomaripuutoksen takia. Syyrialaisten ulkomuotoluokat sekä lemmikkiluokat syyrialaisille ja kääpiöhamstereille pidetään normaalin tapaan.

Laitan mailia erikseen vielä niille henkilöille jotka ovat ilmoittaneet kääpiöhamstereita ulkomuotoluokkaan etukäteen, jos olette siis maksaneet jo näyttelymaksunne, niin katsokaa tarkempaa infoa sähköpostista. Jos jollakulla on epäselvyyksiä asian suhteen, minuun voi olla yhteyksissä mailitse mailto:aijap@hotmail.com">aijap@hotmail.com

Ja eläinmääriä tässä samalla

LK 16
PK 31
KS1
ES 8

lemmikkisyyrialaiset 46
lemmikkikääpiöt 19

Janika S.

Olen tulossa muutaman hiiren ja kenties parin robon kanssa, jos nuo ilmottaisin jälkkärinä. Eipä ole pitkä matkakaan, kun vietän viikonloppua Oulun lähistöllä :)
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Aya

Hamstereille kaipaillaan vielä assareita niin lemmikki- kuin ulkomuotoluokkaan! Toimihenkilöillehän on tarjolla ilmainen ruoka, lisäksi jos onnistuu talkoisiin tai loppusiivoukseen, niin saapi sitten ilmaisen ilmottautumisen OSJH:n näyttelyyn! Kiinnostuneet voivat laittaa mailia Miralle mailto:ilmot@osjh.net">ilmot@osjh.net

Lisätietoa myös täällä!

Töpseli

Mietin tässä että toisinko talvikkoni näyttelyihin... Kyseessä olisi meidän molempien ensimmäiset näyttelyt ja olisi ihan kiva tietää että minkä ikäistä sakkia siellä näyttelyissä on ((: Ja vielä näin lopuksi että saisijan hamsuni osallistua pet luokkaan, kun on vähän yli 3 kk vanha.

Aya

^Saa toki jo osallistua, ikäraja on 2kk. Tervetuloa vaan :)

PiiaL

Me ollaan toivottavasti huomenna tulossa, itse olen potenut kovaa kuumetta, mutta huominen on uusi päivä. Ainakaan minua ei kannata sen vuoksi nyt pyytää assariksi, taidan visusti pysyä istualtani koko päivän. :)

Marla

^ No voi harmi. :< Toivottavasti pääsisit tulemaan, nuo sairastelut ovat rasittavia.

Hoh, tosiaan herätys on tuossa kahden jälkeen yöllä, kolmelta hyppään bussiin tuosta ja matkaan Tampereelle, josta Saanan kyytiin ja reissuun.
Toivon mukaan tällä sihteerillä ei aivan oo silmät ristissä ja aivot solmussa. :mrgreen:

nennu

Meidän näyttely peruuntui.Ei päästy lähtemään tytön korkean kuumeen vuoksi  :( .Jospa sitten Lempäälään päästäisiin.

wiidii

Lunkisti raahauduin näyttelyyn yhden jälki-ilmo ulkkiksen kanssa - vissiin kannatti kun sijoittui pitkiksten S2 ja sai toisen sertinsä.  :D  Hyvä Femma.  :sydan
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

^Onnea onnea :aplodit:  :pilehile:  :yes:

PiiaL

Meillä meni päivä mukavasti, ei sitten enää kuumetta nostanutkaan onneksi :) Kaikki hamsutkin saivat arvosanaksi erittäin hyvä - erinomainen sekä ulkomuoto- että lemmikkiluokasta. Gillian oli pitkiksien ulkomuotoluokassa paras veteraani arvosanalla erinomainen, olisi saanut taas sertinkin, jos se ei olisi ollut jo valio. Jago taas oli ei-standardiluokassa kakkonen, myöskin arvosanalla erinomainen. Myös kaikki muut, Diesel, Sienna ja Valencia, saivat L1:kköset erittäin hyvillä arvosanoilla. Lemmikkiluokassa Diesel sijoittui viidenneksi arvosanalla ERI-, Gillian ja Sienna saivat samalla arvosanalla kunniamaininnat yleisvaikutelmasta.

Meidän Sienna oli näyttelyissä yksimielisesti ps hopsu, niin kuin vähän katsoinkin ennen näyttelyä, että taitaa sillä jonkinmoista kaulanauhaa ja merkkiä päässä ja poskissa olla. Mutta ei se menoa haittaa, kun Sienna kuitenkin todennäköisesti kantaa cremeä.

Molemmissa luokissa taidettiin jakaa yleisesti ottaen paljon hyviä arvosanoja, josta voi päätellä että taso oli tuomareita miellyttävä :) Huomasin ainakin itse, että oli aika paljon hyvässä turkissa olevia eläimiä, kun joskus on saanut hakemalla hakea pitkäkarvaisilta laahuksia.