Kutsu: Sääntömääräinen kevätkokous 23.02.2013, Tampere

Aloittaja viiru, 09.01.13 - klo:19:11

viiru

Suomen Hamsteriyhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous 23.2.2013

Täten kutsumme teidät yhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen, jossa käsitellään alla mainitut asiat. Kokoukseen ovat tervetulleita kaikki Suomen Hamsteriyhdistys ry:n jäsenet, äänioikeutettuja ovat yli 15-vuotiaat jäsenet. Päätökset tehdään yksinkertaisella ääntenenemmistöllä. Jokaisella äänioikeutetulla jäsenellä on oikeus edustaa oman äänensä lisäksi kahta yhdistyksen jäsentä valtakirjalla. Valtakirjan tulee olla yksilöity ja nimetty tälle kokoukselle. Tarvittaessa valtakirjan antajan on todistettava jäsenyys maksetusta jäsenmaksusta kuitilla.

Paikka: Ikurin Virelä, Tuohikorventie 27-29, 33340 Tampere
Aika: 23.02.2013 klo 12.30

Kevätkokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

• Kokouksen avaus.
  • Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin ja kahden pöytäkirjantarkastajan sekä kahden ääntenlaskijan valinta.
  • Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
  • Hyväksytään työjärjestys.
  • Vuoden 2012 hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen vahvistaminen sekä vastuuvapauden myöntäminen toimintavuoden 2012 hallitukselle.
  • Muut hallituksen esittämät asiat
  • Kokouksen päätös.

Lisätiedot: Martina Munther, martina.munther@gmail.com, p. 050 359 1144, http://www.hamsteriyhdistys.fi
Cheersbigears-talvikkokasvatus