• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsunäyttely 30.8. Tampere

Aloittaja Ninde, 17.06.08 - klo:14:04

« edellinen - seuraava »

Jane_O

#45
^ Kyllä kaikki nyt Juha sut tuntee ilman nimilappuakin :D. Kun siis yleisesti ottaen nois näytskissä on valtaosa naispuolisia (eli vaihtoehtoja ei kauheest oo), ja sit aina heilut sen kameran kaa siellä ;).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Enkeli89

#46
tänne ollaan toivon mukaan peräti pääsemässä-Kiitos Aijan :)
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

muumimamma-64

#47
Tosta nimilappu jutusta sen verran..me muutamat tuolla hiirifoorumilla tehtiin kimppatilaus Rosetille silleen , että yks hoiti tilauksen kaikkien puolesta ja ruusuke toimittetiin jokaiselle kotiin.
Eli ihan yksinkertanen sinimusta ruusuke, johon painettiin foorumilta nicci.
Eikä hinta päätä huimannut ..oisko ollut postikuluineen 3,25tai 3,75e. Se on helppo hakaneulalla laittaa rinnuksiin tms paikkaan roikkumaan.

Ja taas sain tuplana tän tänne.. :oops:
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

Minnaw

#48
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Siis te ette voi olla noin sokeita! Mä oon laittanu jo varmaan kaks vuotta semmosen "oletko jonkin hamsterifoorumin jäsen?" -tiedotteen näyttelypaikan seinälle ihan näkyvään paikkaan ja siihen et "kirjoita nimimerkkisi tarraan niin että muutkin tunnistavat sinut" jne. ja siinä alla on ollut tyhjiä tarroja.
Apua, tarvitsen sitten vahvemmat lasit  xD
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Nilla

#49
Tulossa ollaan!  :pileet:  Ihana päästä pitkästä aikaa näyttelyyn jossa on syrkkejäkin (kun lemmikkimessilla oli vaan kääppäreitä)  :sydan

Toi nimilappu juttu ois kyl hyvä. Laittaisko itekin sellasen? (ellei sit kaikki tunne mua jo  XD )
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Ninde

#50
Tuomaripäivitystä!

Ulkkissyrkit: Lotte Blom, Ruotsi
Ulkkiskääpiöt: Lisa Andersson, Ruotsi
Lemmikkisyrkit: Salla Salonen
Lemmikkikääpiöt: Mia Laine
Lasten lemmikki: Mia Laine

On hyvin paljon mahdollista että ulkkiskääpiöille joudutaan ottamaan vielä suomalainen lisätuomari. Jos syyrialaisia tulee paljon (yli 80), osan syrkkiluokista arvostelee Lisa Andersson (koska syrkeillä on juhlanäyttely, joten syrkeillä on etuoikeus saada ulkomaalainen tuomari). Lopulliset tuomarijaot selviää viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Jos joku on tulossa Turusta tai ihan lähistöltä ja olisi niin ihana että voisi ottaa ruotsalaiset tuomarivieraamme satamasta aamulla kyytiin, pyydän ottamaan yhteyttä minuun! Olisi todella suuri apu jos saisimme heille kyydin niin ettei kenenkään pitemmältä tarvitsisi heitä hakea. Kulukorvauksia matkoista maksetaan tietysti ja takaisinpäin he voivat mennä junalla, mutta tuo aamun kyyti pitäisi saada jotenkin järjestettyä.

Heli

#51
Ei oo nyt tarkotus kuulostaa mitenkään sikamaiselta, mutta oliks SHY:llä käytäntö että ilmoja ei saa perua tuomarimuutoksen vuoksi?
Destiny's hamsterit 2001-2009

Ninde

#52
No mun käsityksen mukaan se menee niin, että jos varalla olevaa tuomaria ei ole ilmoitettu, voi ilmoittautumiset tuomarin vaihdoksen sattuessa perua ja saa ilmomaksut takaisin, jos on ne jo ehtinyt maksamaan.

Käytännössä kai kukaan ei koskaan ole tuomarimuutoksen takia ilmojaan perunut, joten ei näitä ole tullut hirveästi vastaan.

Somnium

#53
Voi minä niin haluaisin tulla sinne, mutta kun minulla ei ole hajuakaan miten pääsisin sinne kun ei ole kyytejä eikä autoja... :( Ei sattuis ketää olemaan lähdössä Savosta päin että pääsis kimppakyytiin?
"MADNESS"hamsters
Every night they visit you, Every night they come,
And bit by bit, They steal your brain, And feed it to their MUM.

Anonymous

#54
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Käytännössä kai kukaan ei koskaan ole tuomarimuutoksen takia ilmojaan perunut, joten ei näitä ole tullut hirveästi vastaan.
Mä olen joskus.... :oops:
mutta kannattaako sitä edes sanoa ääneen..."enpä tulekkaan kun teillä tuo tuomarina..."

Enkeli89

#55
minun mielestä se on ihan reilua että saa perua jos siltä tuntuu, koska ulkomaalaisille tuomareille pääsee aika harvoin ja ainakin koirapuolella usein halutaan "kansainvälistä" näkökulmaa.
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

GaneshaX

#56
Suomessa on niin vähän ulkkistuomareita että tosi hyvä kun saadaan niitä ulkomailta lisää XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ninde

#57
Eipä noita ulkomaillakaan ole tungokseksi asti. :D Nykyään on tosi vaikeeta etukäteen veikkailla et paljonko olis eläimiä tulossa kun on muutamia isoja kasvattajia lopettanut/vähentänyt, niin ei tiiä monellako tuomarilla pärjätään... Ikäväähän se on samoja tuomareita pyörittää näyttelystä toiseen, mutta varatuomarit ainakin on melkein pakko ottaa kotimaasta ja kyllä mä olen yrittänyt katsoa ettei olisi sama tuomari montaa kertaa peräkkäin, kun ei se ole kenenkään etu.

Tuomariharjottelijoita tarvittaisiin kyllä ehdottomasti lisää ja meidän nykyisetkin pelkästään toisen lajiryhmän tuomarit vois lähteä laajentamaan oikeuksiaan... ;) Jotta jos jotakuta pitkänlinjan kasvattaja-harrastajaa kiinnostaa tuomarikoulutus niin mailia vain mullepäin!

Marla

#58
Tulossa, ellei mitään ihmeellistä satu :) . Onneksi ei tuolla vanhimmalla ollut mitään matoja (ongelma löytyi suusta), niin ei tarvitse loisten vuoksi pelätä tulemista...
Harmittavaa, kun tuolloin on Ryhmänäyttelykin Tampereella (koirien, siis), ja sinne oli tarkoitus mennä. Noh, meiltä meneekin koirista vain kaksi, joten minua ei siellä kaivata!

Tämä on nyt sitten jopa toinen kertani hamsunäyttelyissä. Viimeksi ei tullut järin juteltua kenenkään kanssa, kun omassa tutussa porukassa pyörin. Nyt joudun kait yksin tulemaan hamsujen kanssa, joten kai sitten olen siellä aika orpona. Menisin kyllä juttelemaan, mutta kaikilla tuntuu olevan aivan muuta tekemistä, enkä siihen viitsi häiritsemään tupata. Saa nähdä, joskos poikakaveri lähtisi mukaan... Sitä eivät kyllä hamsterit kiinnosta - enemmän koiraihminen.

Nimilapun voisin laittaa, mutta enpä tiedä, näytänkö siellä sitten aivan dorkalta... Enpä taida laittaa. (Vinkki: Jos sellainen pönttö seisoo siellä jossakin yksin ja orpona, niin saapi tulla juttelemaan.)

Honey

#59
JuuB haluaisin näyttelyyn kyllä päästä!

ongelmana vaan kun ilmoittautumiset on 13 päivä ja saan elokuun työvuorolistan kuun alussa :roll:

Hmm... jos ilmoitan hamsun näyttelyyn niin pystyykö ilmoittautumisen perua? Mitä kirjoittaisin viestiin jos joutuisin perumaan näyttelyn?