Vaasa, lokakuu EPJY ry

Aloittaja GaneshaX, 13.07.09 - klo:20:23

Saana

Ja tuleehan niitä ruotsalaisia tukkueläimiä ympäri Suomea, ei pelkästään Vaasaan!

Minski

Juu onhan Tampereenkin eläinkaupoissa myyty Ruotsin tukusta tulleita hamsuja, joten on niitä varmaan ollut täällä meidänkin näyttelyissä ja kaikissa muissakin näyttelyissä.

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Mikähän papovatilanne on Ruotsissa tätä nykyä? Tietääkö kukaan?
Se tieto mitä SHF:n piiristä on, on se että siellä ei tällä hetkellä ole papovaa yhtään sen enempää kuin meilläkään. Eli järkkäävät näyttelyitä ja muuta toimintaa ihan normaalisti. Tietenkään sitähän ei osaa kukaan sanoa, että mikä on tilanne "yhdistyksen ulkopuolella". Ts. kaikki mahdolliset tapaukset eivät koskaan saavuta yhdistyksen tietoutta, kuten ei täällä Suomessakaan.

Minski

Siirsin pohjoisen ihmisten kyytipulinat tuonne kyytipalstalle kuten Treläistenkin kyytipulina on, ettei mene tämä topic ihan kyytien suunnitteluksi :) Eli tuolla voi jatkaa: viewtopic.php?f=39&t=5338&start=0

jjenna

Jees, tänne olen minäkin tulossa! Mitään haisua ei ole että ketä sitä ilmottaisi, varsinkin kun nyt on kaksi paria campbelleja yhdessä ja yksi kiinari pari niin ei voi tietää että tuleeko sieltä lapsia vai eikö tuu vai tuleeko koskaan yhtään mitään  :D No, enköhän mä pari hamsteriks jotenkuten tunnistettavaa saa jostain riivittyä ilmoihin, mut jokatapaukses tulossa ollaan :)
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Katitar

^ Hienoa! Sinäkin tulossa. Toivottavasti saisin mukuloita sitten täältä mukaan, eikös vaan?  :D
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

jjenna

Juu, täytyy tosiaan toivoo että meillä lisäännyttäis siihen mennessä :)
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Möfö

Tännehän vois tullakin! Junalla en kyllä voi lähteä kun ei pääse suoraan, vaan pitäisi Seinäjoen kautta vaihdella junia. Mutta ehkä bussilla voisin päästä. On kyllä turhan houkuttelevan lähellä kerrankin :D Mutta sitten kyllä jää Oulun näyttely sivu suun...
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

Minski

Näyttelykutsu oli laitettu Epjy:n sivuille eilen. Kopsasin sen tuonne foorumin näyttelukutsut-osioon: viewtopic.php?f=18&t=5378

Tuomaritietoja siinä ei tosin vielä ollut.

Anonymous

Voi että tuntuu kauhean pitkiltä nämä näyttelyiden välit. Toisaalta kerkee tuhlata rahaa muuhunkin  :D

Vevve

Pitänee alkaa kohta heitellä ilmoittautumisia, ettei ihan unohdu. :>

GaneshaX

Ai niin... Mitäköhän sitä ilmottelis... :P
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minnaw

Nyt jo ilmoittautumisia?
Yli kuukausi aikaa näyttelyyn?  :D

Milloinkas se viimeinen ilmopäivä olikaan...?
Oxalis - talvikkokasvatus

@amorous

Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"Milloinkas se viimeinen ilmopäivä olikaan...?
Ennakkoilmoittautumiset 25.9.2009 mennessä

Kaikkien lajien pet-ilmot (ei hiiret):
Emilia Orpana
Siepontaival 2 D 14
60200 Seinäjoki
tai
ullajarvinen@suomi24.fi
tai
Ulla Järvinen
Vetämäjärventie 216
63400 ALAVUS AS.

Minski

En mä kans kyl vielä aatellu näin aikasin laitella ilmoja, sitä kun ei tiedä yhtään näin lyhytikäisistä eläimistä, että millasia ne on melkein puolentoista kuukauden päästä, meille ihmisille se on lyhyt aika, mutta hamsun elämässä aika pitkä. Siksi mä ilmoan usein vasta lähempänä sen ilmo-ajan päättymistä, vaikka olen kuullut sellaista mattimyöhäilyä kritisoitavankin, mutta on se vaan kivempi niin kuin maksaa ilmomaksuja eläimistä, joita ei voinutkaan ottaa mukaan, vaikka oli ilmoittanut. Ilmoaikaakin on vielä melkein kuukausi, joten en ole edes miettinyt vielä lähtijöitä.

Koskahan nuo tuomarit selviää ?