• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Kevätpäivänäyttely, 23.5.2010, Tampere

Aloittaja Marla, 26.02.10 - klo:13:16

« edellinen - seuraava »

Minski

#30
Juu bussi nro 13 menee melki ihan viereen, olen pariin otteeseen mennyt tuonne näyttelypaikalle bussilla. Ja aina on bussissa mennyt muitakin samaan paikkaan, joten niiden varjona kun kulkee niin löytää perille :D Olen lisäksi joka kerta pyytänyt kuskia pysähtymään siinä pysäkillä, koska en itse Ikuria tunne ja en osaisi automaattisesti jäädä pois; Tampereen bussikuskit on kivoja; ne on aina luvanneet sanoa mulle sit kun on oikee pysäkki :) Tuo näyttelyhän on sitten sunnuntaina, joten kannattaa huomioida, että busseja kulkee silloin huonommin aamuisin; viime kerralla jouduin ilmoittamaan, että tulen myöhässä, kun ei mennyt sopivaa bussia aiemmin. Saa nähdä miten tänä vuonna käy, en ole tutkaillut vielä aikatauluja.
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#31
Mä skippaan tän juups, messuviikonloppu nylki joka latin, mitä oli  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

lapanen

#32
Alkoi kiinnostamaan... Voisin Napin kanssa tulla (eihän mulla olekaan muita hamsuja  :haha ), mutta pelkään että se on liian lihava... Nappi täyttää toukokuussa 19 kuukautta, joten se menisi veteraaneihin, mikä on siis ilmainen?

jennu

#33
^Veteraaneille on ulkomuotoluokka ilmainen, lemmikkiluokka on veteraaneillekkin maksullinen :)
Tässä näyttelyssä ei järjestetä hamstereille muuta kuin lemmikkiluokka.

Hamsterin nimi olisi myös hyvä olla mainitsematta tässä keskustelussa ennen näyttelypäivää, ihan vain siksi että myös tuomarit liikkuvat täällä foorumilla  ;)

Edit.
Itse olen näiltänäkymin tulossa ko. näyttelyyn. Mukaan tulioita pitää vielä miettiä, onneksi viimeiseen ilmopäivään on vielä aikaa :)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Marla

#34
Voisin näin alustavasti lupailla, että kyydissä pääsis yksi tai kaksi ihmistä mahdollisesti. Jos haetaan ammie Hervannasta, ihan hyvin voi samalla reissulla koukata asemaltakin tms. Mutta tuo nyt ei ole varmaa, kun en vielä tiedä, onko tuo äiti lähdössä kuskiksi.

//Laitankin ilmot heti ens viikolla meneen ja pistän kuitin samaan, kun tulee tili silloin. Jees. :)

Saana

#35
HUOM! Pirkanmaan Nakertajien näyttelyissä veteraani-ikäiset eläimet kilpailevat ilmaiseksi myös lemmikkiluokissa!! Hamstereilla ilmomaksuissa veteraani-ikäisiksi lasketaan kaikki yli 14kk vanhat eläimet, myös syyrikset. Joskin sitten arvosteluissa mennään normaalilla kääpiöt 14kk ja syrkit 16kk kaavalla.

Marla

#36
Hah, mä pääsen siis ilmaiseksi näyttelyihin! :D Mulla kun tulee vaan kaksi veteraania ja kahden nuoremman ilmomaksut kuittaan talkookorteilla. XD
Koskaan ei olla näin halvalla menty, kun kyytimaksutkaan ei ole onkelma, kun asun melkein vieressä. Onneksi näin, sillä muuten olis ennestään tiukka budjetti kärsinyt aika tavalla...

melillan

#37
Näyttelykutsussa:
Katselmusluokat: 1 €/eläin
Mikä luokka on tuo katselmusluokka ja keille se on tarkoitettu?

Rose

#38
Ei kukaan ois tulossa helsinki/vantaalta?

karov

#39
Mäkin saatan ehkä päästä! :) Tää on vielä kiinni nyt kyydeistä, sillä koeviikko alkaakin vasta 28.5., joten ei pitäisi koitua ongelmaksi. Ja jos tulen, voin toimia kyllä assarina syrkeille.
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Marla

#40
^ Liity assarijonon jatkoksi. :D Ketäköhän kaikkia on tulossa assaroimaan? Mä kyllä voin mieluusti olla sihteerin orja tai jotain vastaavaa assaroinnin sijaan. xD
Kerrankin olin muuten ilmojen kanssa ajoissa. :shock:

Minski

#41
Lainaus käyttäjältä: "melillan"Näyttelykutsussa:
Katselmusluokat: 1 €/eläin
Mikä luokka on tuo katselmusluokka ja keille se on tarkoitettu?
Noille ulkomuotorotille uskoisin.
Hamsuilla ei ole katselmuksia näyttelyissä.


Hah, täällähän on Saanalla kymmenen assaria xD

Marla on ollukkin älynopee ja ajoissa liikkeellä, kun on jo ilmotkin kerenny laittaan. Mä en oo ilmoja viel laitellu, en edes miettiny.
Hamsteriton tätä nykyä

Nettz

#42
Tällätietoa olisin tulossa, kun näin lähelläkin on.. :)

Voisin toimia kääpiöillä assarina, jos niillä ei vielä ole.. Mutta en ole koskaa ennen assaroinut, eli älkää sitten hermostuko jos ei mee täysin putkeen..  :oops:

Saana

#43
Assareita alkaa tosiaan olla aikamoinen määrä xD Tuomaroin sekä syyrikset että kääpiöt niin niille ei mitään erityistä jakoa ole assarointipuolella. Ellei nyt sitten ihan miljoonaa eläintä ole tulossa. :D Toivottavasti porukka pääsisi myös alku- ja/tai loppusiivoukseen. Pinahan tarjoaa avustajille talkookortin, jolla saa joko ilmaisen ilmon tai viidellä eurolla jotain infosta. Voisin Outille ilmoitella nyt ketkä ne viralliset sihteeri ja assari ovat. En usko että talkookorttia heruu kaikille, jos hamsuilla on 10 assaria ja pupuille vaikea saada ketään. :D Ammie on siis se sihteeri, mutta luin tämän ketjun läpi ja varsinaisesti ensimmäinen itse assarin hommaan ilmoittautunut on karov. Mutta onko Karo tulossa? Vai sovittiinko me jotain jo hamsupäivillä Ideaparkissa? (Anteeksi huonomuistisuuteni!) Voisin kuvitella, että Pinan porukat varmasti ilahtuisivat, jos joku olisi osan päivää vaikka puffetissa tai infossa. Ja jos tietää muiden lajien sihteeröinnistä / assaroinnista niin niihinkin voi toki ilmoittautua. Laittakaa kiinnostuneet joko mulle mailia tai sitten suoraan Outille.

Niin ja ps. tuokaa sitten kaikki eläimet mukananne, mitkä vain kynnelle kykenevät! Täällä on jo näyttelyjännitystä ilmassa vaikkeivat omat eläimet tällä kertaa kilpailekaan. :)

Marla

#44
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Vai sovittiinko me jotain jo hamsupäivillä Ideaparkissa? (Anteeksi huonomuistisuuteni!) Voisin kuvitella, että Pinan porukat varmasti ilahtuisivat, jos joku olisi osan päivää vaikka puffetissa tai infossa. Ja jos tietää muiden lajien sihteeröinnistä / assaroinnista niin niihinkin voi toki ilmoittautua. Laittakaa kiinnostuneet joko mulle mailia tai sitten suoraan Outille.
No mä varasin assaripestin Ideaparkissa samalla, kun ammiesta leivottiin sihteeri, mutta mä voin ihan luovuttaa ton paikan jollekin muulle - ei mun tarvitse aina haalia noissa assaripestiä itelleni, jos kerran jotkut muutkin haluaisivat. Ja jos joku ei halua olla koko aikaa, voin tuurailla jne. Toimia assarin assarina tai sihteerin orjana tms. xD
Mä nyt en tiedä muiden lajien arvostelusta mitään, mutta onkohan esim. gerbiileillä samantyylinen juttu assaroinnin puolesta? Meinaan jos ei jollekin sellaiselle lajille löydy assaria, niin kyllä mä voin sit vaikka paikan päällä ruveta assaroimaan. Olishan se kiintoisaa. :D