• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikki 2009 tuplanäyttely 31.10. - 1.11.2009

Aloittaja Niina-03, 28.08.09 - klo:19:52

« edellinen - seuraava »

Niina-03

Nettiä selatessani huomasin messuille tulleen ajankohdan.
Linkki: http://www.lemmikkimessut.com/
Kolme viikkoa Epjyn näyttelyn jälkeen.

Olisin varmaan tulossa :)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Vevve

#1
Ehdottomasti tulossa!

Hessuinen

#2
Ehdottomasti myös täällä ollaan tulossa, ei sitä nyt tuollaista tilaisuutta jätetä käyttämättä kun on "ihan naapurissa" ;P
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Mustikkamaan

#3
Mä en taida tulla, kun se tapahtuma on paisunu ihan yli äyräidensä. Viimeks ku yritettii kävellä siellä, ni jouduttiin hyppiä kaikkien yhdistysten tavaroiden yli, että päästiin ylipäänsä liikkumaan! Ahdisti sen vert sit, että haettiin vaan hamsteri (mitä tultiin hakees) ja lähettiin pois. Harmi, että se on tullut liian suureksi tapahtumaksi tilaan nähden, muuten tulisin mielelläni ihan vain vieraanakin.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

#4
tullaan  :D

Vilma

#5
Ehdottomasti tulossa. Viimeksi olin hamsujen kanssa näyttelyssä helmikuussa. Kiva päästä taas näkemään tuttuja! :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Elliska

#6
Kai sitä täytyy tulla :P

GaneshaX

#7
Lemmikkimessuilla olen käynyt jo muutamia vuosia, niin tottakai tuonne on tänäkin vuonna päästävä. Kaukana se on, mutta niinhän se on ollut aina ennenkin  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

awwy

#8
En ole aiemmin ollut, mutta kiinnostaa kyllä kovasti... Toivottavasti pääsen :D
[/color]

Saana

#9
Minäki olen ilmeisesti tulossa :) Oliko tuolla muita messujuttuja samaan aikaan?

Katitar

#10
Täältä ollaan tulossa varmaan vaan messuilemaan.. ettei me näyttelyyn osallistuta. :)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Nilla

#11
Tietenkin olen tulossa  :P
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

jjenna

#12
Juu eiköhän me olla tulossa!
Hamsterikasvatus jäädytettynä

Marla

#13
Mahdollisesti tulossa, saapi nähdä. En tykkää messunäyttelyistä (tuli viimeksi Pet Expossa todettua), joten ei sinänsä houkuta...

Minski

#14
^ Mikäs messunäyttelyissä tökkii ?
Ite olin ekoissa messunäyttelyissäni juuri Pet Expossa enkä mä mitenkään pahana sitä pitänyt.

Kiinnostaisi kyllä tänne lähteä. Onko Tampereen seutulaiset kiinnostuneita vaikka kimppakyytihommelista ?
Hamsteriton tätä nykyä