• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Marla

#420
Mulla on jäänyt pari kertaakin jotain saamatta, kun on ollu niin tiukka aikataulu, etten ole ehtinyt jäädä palkintojenjakoon - eikä silloin tietystikään ole tullut mieleenkään kysyä niistä keltään... :roll: No eipä se niin harmita, kun kumminkin tuloksissa näkyy silti, jos on jotain tullut. Eikä ne taida olla kuin jotain KuMaa...

ammie

#421
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Ainut jota kovasti mietin, et kuka mahtaa olla niin oli ammie  :D
Mua jäi tää kans vaivaan, etenkin kun ammie sano tunnistaneensa mut ja sit mä en tunnistanu häntä. Nyt ammie laittaa kuvansa tähän ketjuun, että me tiietään kuka sä olit :D
Taito on tunnistaa kaikki ja pysyä itse tunnistamattomana.  :D No ei, mielellänihän minäkin olisin ihmisten kanssa pulissut, mutta kun niin huono olen tuommoisissa tilanteissa. Jospa en kuitenkaan sitä kuvaakaan viitsi tähän ketjuun tunkasta.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Hami

#422
Oi olisiko manson saanut EP:n mukaansa? :D
Mahtaa olla kaikista parhaiten menestyvä kasvattini nyt sitten. :D

Eikös palkintoja voi saada postitse mikäli nyt on huono mäihä käynyt?
Ihan nyt Mansonin omistajan kannalta kysyn. :)

Olen kyllä hyvin tyytyväinen kasvattini menestykseen ensimmäisissä näyttelyissä. :)
[size=85]6 x syyrialaiset ?
1 x vkh talvikko ?
2 x maatiais kissat ?
1 x kääpiöluppa ?
[/size]

Niina-03

#423
Jos joutuu lähtemään muita aiemmin näyttelystä pois, kannattaa aina sopia jonkun tutun kanssa että noutaa palkinnot jos sellaisia on tarjolla! Yhdistys ei yleensä postittele palkintoja, tuttu voi sen tehdä - tai jemmata ruusuketta seuraavaan näyttelyyn saakka :)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]