• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

« edellinen - seuraava »

Vevve

#120
^ Tämä olikin mulle uutta  :D Olen varmaan katsellut joitain erilaisia hyllyjä sitten, kun niissä oli neljä hyllyä eivätkä liikkuneet mihkään.
Mä olen liian laiska maalaamaan.

tintsku

#121
^Kyllä minun tietääkseni niitä hyllyjä voi siirrellä, ikean sivulla, kun siitä hyllystä on kuva ja kuvassa näkyy reikiä hyllylle, kun tarkkaan katsoo.
Pitää lähettää kysely ikeaan, etten turhaan osta hyllyä, jos niitä ei voikkaan siirrellä :D

Vevve

#122
Pitää tutkiskella tarkkaan siellä niitä esittelykappaleita. Olen vaan kattellut että kaikilla tuntuu olevan ne hyllyt ihan tasan samalla tavalla.  xD
Tuossapa tuo Gormin perusosan sivu Ikeassa: klik.

Olive

#123
Juu, kyllä Gormeissa voi säädellä hyllyt niinkus tykkää. Meille tulee kolmas hylly... :angel
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Anonymous

#124
ai tulee hui teikäläistä :D

Vevve

#125
Mua on alkanut vähän hirvittää tuo mun Billy-hylly. Se on ihan kamalan kiikkerä ja noin 4cm kallellaan oikealle. Jos ylänurkkaan laittaa kiinni roikkumaan pitkän narun jonka päässä on paino, se paino on siellä alapäässä tosi kaukana hyllystä.
Nyt kuulemma hankitaan kulmarautoja ja pistetään hökötys seinään kiinni, eiköhän sitten pysy.

Olive

#126
^^No tulee joo, kun tila loppuu  :S Ja haluun vaihtaa kaikki asumuksen duniin, just kun oon ostanut kaikkii 80cm terrat. Ei oo helppoo  :D
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

GaneshaX

#127
Myös ikean (näitä mitä mulla on) alvar tai fjus hyllyissä saa päättää ihan vapaasti hyllyjen määrän ja paikan.
Olleet kyllä tosi tukevat ja kivat.  :)  (ja tilavat!)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Miharu

#128
^^No ei varmasti ole helppoa. Huh :)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Ninde

#129
Löysin vanhoja (huonoja) kuvia meidän hamsulasta "pahimmilta ajoilta" eli siltä ajalta kun hamsuja oli ~100 yksilöä...  :D Nämä on vuodelta 2005 ja siivouspäivältä.


Gabbereissa syrkkejä, fläteissä ja lasiterrassa cämpsyjä. Lasiterran päällä pari pientä väliaikaisasumusta. Hyllyjen vieressä marsutyttöjen häkki.


Fläteissä ja lasiterroissa cämpsyjä, minidunissa talvikoita.


Osin samoja asumuksia kuin edellisessä kuvassa, dunassa (ruskeapohjainen) syrkki ja oikealla Heimo-marsun häkki.

47 hamsuterraa ja 2 marsuhäkkiä! Pienesti haikeaa toisaalta ettei ole enää noin paljon eläimiä, mutta toisaalta ei yhtään haittaa kun näiden kahden gabberin + kanin häkin siivoaminenkin tuntuu olevan ihan tarpeeksi työlästä.  :haha

Olive

#130
^Mut siis noihan on tosi pieniä asumuksia. Ei mun mielestä näytä ollenkaan paljolta :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Minski

#131
^ Aijaa :) Mieti kun oot siivonnu kymmenen asumusta ja ajattelet, että oonpa ollut tehokas, kunnes huomaa, että vielä 37 jäljellä. Mua ehkä vois vähän masentaa siivouspäivinä :) Ja sit kun mä tykkään, että kaikki asumukset saa siivottua yhtenä päivänä, ettei tarvi jakaa useemmalle ja olla kokoajan siivoomassa. Tää 15 asumusta on mulle ihan sopiva, saa yhtenä päivänä siivottua eikä ehdi tulla sellasta vielä-näin-monta-terraa-jäljellä-vaikka-oon-siivonnut-jo-5-tuntia-tunnetta :)
Hamsteriton tätä nykyä

Olive

#132
^Kun kasvatin pitkäkarvasia marsuja, meillä oli marsuhäkkejä se 30+ ja pienempiä toiset 30. Ehkä siks mulla on vähän eri perspektiivi  :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Kirppu

#133
Oho, vähän kivasti Nindellä on ollut hamsuja. 8'D

Ninde

#134
Lainaus käyttäjältä: "Minski"^ Aijaa :) Mieti kun oot siivonnu kymmenen asumusta ja ajattelet, että oonpa ollut tehokas, kunnes huomaa, että vielä 37 jäljellä. Mua ehkä vois vähän masentaa siivouspäivinä :) Ja sit kun mä tykkään, että kaikki asumukset saa siivottua yhtenä päivänä, ettei tarvi jakaa useemmalle ja olla kokoajan siivoomassa.
Joo ja siis pienemmällä määrällä ehtii vähän paapoakin niitä eläimiä siinä siivouksen yhtedeydessä. Isoa määrää siivotessa se on kyllä sellasta liukuhihnatyötä jos meinaa saada kaikki siivottua samana päivänä.

Ei kai tän ny tarkotus ollutkaan olla mikään kilpailu, että mikä on kenenkin mielestä paljon ja kellä on ollut eniten. :roll:  MUN mielestä 47 terraa on paljon enkä ikimaailmassa enää tänä päivänä jaksaisi sellaista määrää.