• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen näyttelypulina -2

Aloittaja Nilla, 02.04.10 - klo:22:39

« edellinen - seuraava »

Eve87

#270
^ katsoitko nyt ihan varmasti oikein? kyllä siiinä mun mielestä oli umbbari ku testasin sen toimivuutta.
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Mianna

#271
^ Kyllä minä katoin jo monta kertaa, onkohan silti vika minussa vai koneessa..  :|

Eve87

#272
Lisätietoa pian.


edit//Umbbari lisätty.
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Ely

#273
Se oli unohtunut ihan kokonaan listalta lomaketta tehdessä :D Siellä se nyt on.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

nuhainen

#274
Mites, jos ei sinänsä haittaa ettei näyttelypaikalla voi olla kokoaikaa, niin olisiko kuitenkin tyhjää parempi jos koittaisi vaikka muutaman kerran välillä pyörähtää siinä tuomisen ja hakemisen välillä?

Niin, ja piti vielä kysyä että kauanko tapahtuma keskimäärin kestää, siis esmes tuo elokuun Jyväskylän näyttely? Hirveä arpominen päällä, että onko mitään mahdollisuuksia selvitä reissusta  :roll: .
http://nuhainen.blogspot.com/ hamsteri, hiiriä, gerbiilejä, koira

Vevve

#275
^ Yleensä siinä kello 15-18 päästään lopettamaan arvostelut, eläinten määrästä riippuen. Jyväskylään ei yleensä tule niin kamalasti osallistujia. Toki paikalta voi lähteä kun oma hamsteri on arvosteltu, jos ei halua jäädä odottamaan palkintojenjakoa.

nuhainen

#276
Joo, kun mietin lähinnä siltä kantilta että täytyisi ottaa kokoa apinalauma mukaan (siis mies ja uhmaikäinen 1½-vuotias), niin ajattelin että kaikkien kannalta olisi varmasti parasta ettei oltaisi siellä kokoaikaa hillumassa vaan tuotaisiin hamsteri (hoidettaisiin ne alkuhässäkät) ja sitten tultaisiin vähän myöhemmin takaisin katsomaan missä vaiheessa arvostelu on.  :mrgreen:

Ei ole kyllä hajuakaan miten tuo käytännössä toimisi, mutta kai siinä tärkeintä on että ilmestyy tarpeeksi aikaisin takaisin  :) .
http://nuhainen.blogspot.com/ hamsteri, hiiriä, gerbiilejä, koira

Mianna

#277
^^^^ Okei hyvä juttu.  :D Mietinki et oonko tulossa sokeeksi vai mistä kiikastaa..  ;)

EmmaTi

#278
Lainaus käyttäjältä: "nuhainen"Joo, kun mietin lähinnä siltä kantilta että täytyisi ottaa kokoa apinalauma mukaan (siis mies ja uhmaikäinen 1½-vuotias), niin ajattelin että kaikkien kannalta olisi varmasti parasta ettei oltaisi siellä kokoaikaa hillumassa vaan tuotaisiin hamsteri (hoidettaisiin ne alkuhässäkät) ja sitten tultaisiin vähän myöhemmin takaisin katsomaan missä vaiheessa arvostelu on.  :mrgreen:

Ei ole kyllä hajuakaan miten tuo käytännössä toimisi, mutta kai siinä tärkeintä on että ilmestyy tarpeeksi aikaisin takaisin  :) .

Oon itse ainakin tehnyt juuri niin että alkuhässäkän jälkeen lähtenyt lasten kans esim huoltoasemalle syömään  ja tullut sitten myöhemmin takaisin. Silloin kuitenkin boksin on oltava hyväkuntoinen ettei hamsu varmasti saa kantta auki kun olette poissa! Itsellä on niin korkeat boxit että hamsut ei juurikaan edes ylety puremaan kannen ritilöitä.

Ellli

#279
Rupes taas täs mietityttään et kun otan seuraaviin näyttelyihin mukaan 2 hamsua + minä + äitini. niin pitääkö mun ilmottaa äitinikin sinne??
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Marla

#280
^ SHY:n näyttelyihin on kaikilla vapaa pääsy. :) Joidenkin yhdistysten käytäntönä on pyytää ns. ulkopuolisilta sisäänpääsymaksu, mutta mitään erityistä ilmoittamista ei tarvita.

Ellli

#281
Jaajaa.. Eli ilmotan noi elukat vaan? ( Kiitän)
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Juulia

#282
^ Ilmoitat pelkästään eläimet :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

nuhainen

#283
Hei voiko tuohon ilmoittautumiskaavakkeeseen laittaa isän ja emän tietoihin värit jos tietää ne, muttei muuta? ja sen että ovat pk...
http://nuhainen.blogspot.com/ hamsteri, hiiriä, gerbiilejä, koira

Eve87

#284
^ en muista mitä siinä lomakkeessa oli, mutta jos ne väreineen laitettaisiin niin laitat vaan värit ja turkkimuunnokset. Lähinnä siksi ne värit siellä ovat, että epäselvät tapaukset olisi helpompi korjailla. :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani