Hamsunäyttely 30.8. Tampere

Aloittaja Ninde, 17.06.08 - klo:14:04

Blizzard

Kiitos kaikille näyttelyn järjestäjille :)
Oli hauska nähdä immeisiäkin pitkästä aikaa :sydan Hamstereiden osalta näyttely meni kivasti myös; Onsku sai ulkkiksessa kuman ja petissä sijoittui viidenneksi. Lisäksi Faline ja Liski sai kumat petissä :)

Ai niin, pitää vielä kiittää, että ruoka oli hyvää ja maistuvaa, KIITOS :P
Hamsulauma ja koiruus

maarit

Vessat oli ihan hirvittävässä kunnossa (haisi järkyttävälle,ei ollu paperia ja papanoita/heinää oli käsienpesualtaassa). :nihkee:
Tällä hetkellä hamsteriton

Minnaw

Kiitoksia paljon näyttelypäivästä!
Oli taas kiva pitkästä aikaa nähdä tuttuja naamoja, vaikka hälinä olikin melkoinen. Päivä ei mennyt ihan nappiin meidän osalta, tultiin myöhässä näyttelypaikalle ja paljon muutakin ehdin siinä säheltää. Kiitos siis kaikille kärsivällisyydestä :)

Meille ei näyttelymenestystä tullut, mutta hauska päivä onkin aina se pääasia :)
Oxalis - talvikkokasvatus

PiiaL

Päivä oli tosi pitkä(loppujen lopuksi tuli oltua valveilla 22 tuntia näyttelypäivänä, ennen kuin pääsin nukkumaan), mutta siitä selvittiin ihan mukavasti. Tavoitteena oli saada kaikille jalostukseen käytettäville naaraille L1-maininta ja kaikkihan mukana olleet sen saivat, joten jo sen puolesta olen todella tyytyväinen :)

Joukomme jatkoksi liittyi näyttelystä pk creme -naaras Brella, joka on vielä hieman ujo tyttönen, mutta tosi nätti ja ikäisekseen sillä on jo näyttävät perätupsut! :sydan Kiitokset hänestä excitantille :)

Ulkomuotoluokassa Lara sai EH:n, L1:n ja KUMA:n, Brella sai EH:n, L1:n ja KUMA:n ja Sera sai EH:n, L1:n, KUMA:n ja oli ei-standardien kolmas. Lemmikkiluokassa Brella sai ERI:n ja oli paras nuori ja Sera sai EH:n ja KUMA:n hyvin leikatuista kynsistä(kynsiähän minä en siltä neidiltä ole vielä koskaan joutunut leikkaamaan, ihan omissa touhuissa kuluvat hyvin vielä ;) ).

Larakin osallistui lemmikkiluokkaan ulkomuotoluokan lisäksi, mutta en löytänyt mistään sen lemmikkiluokan arvostelua. Paikan päällä etsiskelin sitä myös lähietäisyydeltä, kun oltiin poislähdössä, mutta ei löytynyt. Voisiko olla, että se jäi arvostelematta? Laran numero lemmikkiluokassa oli L26. Koska Lara oli ilmoitettu myös ulkomuotoluokkaan, se oli ulkomuotoluokan pöydällä. Sikäli mikäli se arvosteltiin ja joku ehti nähdä jossain sen arvostelun, olisi kiva tietää mitä siitä oli sanottu.

Annemari

Tuohon karanteeniin sen verran, että meidän hamsu ei tosiaan liiku näyttelyihin eikä tule olemaan tekemisissä muiden hamsujen/hamsukotien kanssa ja hamsua tarkkaillaan taatusti entistä tarkemmin. Mä ylipäänsä olen sen suhteen välillä ihan neuroottinenkin ja reagoin pienimpäänkin epänormaaliin käytökseen.  :roll: Onneksi Janessan kasvattaja on ollut kärsivällinen ja jaksanut aina kuunnella ja neuvoa ja hänen ansiostaan lauantainakin tuli otettua ns. järki käteen.  Muutenkaan en ollut ajatellut Janessaa sen enempää näyttelyttää, nyt käytiin lemmikkiluokassa sen takia, että ensimmäistä hamsuaan hoitava omistaja saisi jotain palautetta antamastaan hoidostaan. Arvostelusta voisin mainita sen verran, että lomakkeessa oleva kommentti "Melkoinen matami" sai kyllä mut repeämään. Miten olikin osuvat sanat, siihen tiivistyy koko rouvan olemus..  :D

Tietysti muidenkin kannattaisi tarkkailla tilannetta, koska meidän automatka kesti suht saman ajan kuin mitä boksit oli pyödällä ennen kuin arvostelu alkoi ja tilanne huomattiin.. Tietysti auto on pienempi tila, mutta Janessa tosiaan matkusti koko matkan laukussa eikä boksit muutenkaan olleet kovin lähellä toisiaan ennenkuin vasta näyttelypaikalla pöydällä. En nyt siis mitenkään halua hysterisoida muita tms., kunhan nyt vain huomiona mainitsin..

GaneshaX

Kun nyt vaan päästäisiin edes pari vuotta eteenpäin, ilman että taas tää papovahysteria tulee.
Kun viimeksi kävin ruotsissa, niin silloinhan mulle joku mainitsi, että miten meinaat saada hamsun ostettua, kun teillä on nyt sitä papovaa taas :roll:
Olihan sitä pari vuotta sitten ruotsissakin :|
Ei ole kiva, jos siitä pöpöstä ei saa rauhaa hetkeksikään.

Marla

Kiitokset kaikille näyttelyistä! Oli mukava, että tällä kertaa tuli juteltuakin jonkun tuntemattoman foorumilaisen kanssa :). Olin hieman ulalla, että minne pitää ilmoittautua jne. mutta kyllähän ne kaikki selvisivät sitten.
Scarlettille jaksamisia tuon papova-epäilyn kanssa.

Jane_O

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Mä en oikein haluais ottaa mitään suurempaa kantaa tohon pokaali-sotkuun, kun ne kerran olivat yksityisen lahjoitus. Ihmettelin vaan että eikä kääpiöillä ollut jo kerran juhlis tänä vuonna? Mut en mä mitään mistään kyllä muutenkaan tiedä, älkää välittäkö

No siis eihän näiden kääpiöiden palkintojen kanssa ollut mitään tekemistä hamsterien juhlanäyttelyn kanssa. Palkinnot olivat siis Pinan 20 v. näyttelyn kunniaksi tämän yksityishenkilön toimesta ostettuja.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

GaneshaX

^Jaa, okei. No, mähän sanoin, etten asioista tiedä  :oops:

muumimamma-64

BooBoolle hurjan suuret onnittelut näyttelymenestyksestä vielä tätäkin kautta. :aplodit:  :aplodit:
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

hamsula

Poikasia on nyt kuitenkin tulossa meille, mistä tuo Eemelikin on lähtöisin. Enää ei poikasasialle mitään voi kun astutus on tehty jo ennen tapauksen ilmaantumista  :teipit  Mitäs poikasille sitten käy jos kyseessä todella on papova  :pihalla:

GaneshaX

Saadaanko tulokset tänään? :mrgreen:
Älkää edes kysykö

AnsaLucia

En tiedä kuuluuko tähän ketjuun, mutta minusta toi nimilappu-systeemi oli tosi hyvä. Kun olen uusi ja vielä kovin pihalla näistä porukoista helpottaa huomattavasti ihmisten tunnistamista. Otetaanko uusiksi ensi kerralla? Voin yrittää toimittaa tarralappuja ensi kerraksi, jos tarvii...?
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Ninde

Tulokset tulee ehkä tänään, ei vielä tiedä.  :P

Tarralappuja siellä oli nytkin tarjolla, en vain tiedä että laitettiinko sitä lappusysteemiä sitten kuitenkaan mihinkään seinälle (niin kuin pyysin) että siitä olisi voinut ottaa, ilmeisesti ei?

GaneshaX

rotta porukka teetti sellaset "palkintoruusuke"-nimilaput. Eli ruusuke jossa on nicki. Oli tosi hienot. Kestävät tapahtumasta toiseen ja eivät olleet edes kalliit kimppatilauksena. Tollasen vois kyl organisoida jos halukkaita löytyy?