• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterimiitti 6.8.2011 Jyväskylä

Aloittaja Saana, 22.05.11 - klo:01:01

« edellinen - seuraava »

Takku-Turkki

#30
Hmm jos pääsen Jyväskylän näyttelyyn niin voisihan sitä tulla iltaa istumaan ja ajella sitten kotiin illalla. Riippuu ihan siitä että saanko meijän auton käyttöön vai en  xD
Pieni tassu voi jättää suuren jäljen sydämeen.

[size=85]Syrkit, hiiri, robo ja gerbiilit.[/size]

Saana

#31
Ajattelin pitää lemmikkituomariharjoittelijoille teoriakoulutuksen täällä, mikäli saadaan kaikki ensin järjestykseen. Uudet säännöt ovat tulossa. Jos lemmikkituomarointi kiinnostaa niin sähköpostia vaan mulle mailto:saana.kankare@gmail.com">saana.kankare@gmail.com!

mirauh

#32
Yöpyminen siis teltoissa paikanpäällä, miten hamsterit pärjää yön yli?
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Saana

#33
Hamsterit voipi olla boxeissa mökissä. Mikäli mahdollista niin ottakaa astetta isommat boxit mukaan yöksi. Multa löytyy pari ylimääräistä niille, joiden on mahdotonta tuoda paikalle omia, mutta epäilyttää, että syrkit tulisivat omista pienemmistä boxeista läpi.

mirauh

#34
Mä en edes omista isompia bokseja kun vaan noi L- koon boksit. No näillä mennään ja toivotaan ettei aamulla teltassa oo hamsterien vallankumous kun mun, eevin ja ainon hamsterit on kaikki murtautunu bokseistaan :D
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Minnaw

#35
Minen nyt sitten pääse tulemaan vaikka kuinka yritin menoja sopia  :<
Tehdään joku joulumiitti, ja vähän lähemmäs pk-seutua?  :D
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Saana

#36
^Sovittu, vietämme jouluaattoa sitten teillä. Majoittuminen teltoissa teidän olohuoneessa! XD

Minnaw

#37
^Ei meillä katto vuoda, joten retkipatja varmaan riittää  :mrgreen:
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

tammenterho

#38
Olis mukavaa tulla messiin, mutta se ei näköjään ole mulle tarkotettu.  :cry:

Saana

#39
Miitti on tarkoitettu kaikille yhdistyksen jäsenille.

Herhiläinen

#40
Voi vitsi, vähän epäilyttää, pääsenkö tonne. Vois tuoda ainakin kaverin mukaan, jos ne nyt yhtään kiinnostuu. :D Hamsupoikaani tuskin otan mukaan, jos nyt edes olen tulossa.

tammenterho

#41
Kun mua haukutaan ja syrjitään jo foorumin kautta niin mitä se olis sitte miitissä? :cry:

yennni-

#42
menee ot'ksi mutta tämä topic ei ole ehkä tarkoitettu sille että ruikutetaan kuinka haukutaan ja syrjitään, mutta ei sille kyllä ole mitään omaakaan paikkaa.? eikä hamsteripiireissä kyllä yhtään ketään syrjitä, mukaan vaan reippaasti ja iloisella mielellä !
itse olisin kyllä hirmuisesti halunnut hamsterimiittiin mutta on tuo pipefest samana vklp niin taitaa se vetää nyt tällä kertaa illaksi, mutta pitäkää hauskaa munkin puolesta! ;)
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

Saana

#43
^Harmillista, ettet pääse tulemaan. Onneksi kuitenkin näytskään olet tulossa! :)

Marla

#44
No niin, nyt se varmistui, että iltaa tullaan viettämään, muttei jäädä yöksi kuitenkaan. :) Mukava päästä näkemään ihmisiä näyttelyiden ulkopuolella.