Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

tammenterho

Hee, pitkästä aikaa roboja meillä ja vielä valkoisia lakillisia! Rodentia synnytti kaksi muksua, mutta ne oli hävinny seuraavana päivänä :( Ei muuta kun astutukset uudestaan. Jos astutukset onnistuu, syrkkejä tulossa yhdistelmistä Roxio (pkr ruoste) + Rodentia (pk normaali vn) sekä Prince Isidor (pk suklaa vn) + Jäätynyt Enkeli (lk musta).

Eve87

Huh, nyt on kaikki muksut 25:stä varattu ja suurinosa lähti kohti uusia koteja  :sydan:

Seuraavaksi kauan ja innolla odotettu yhdistelmä Wonderland's L'or Du Solei, pk hopeasuklaa x Wonderland's Iron Fist, lk hopeanharmaa vn. Sophia ehti jo näin nuorena sijoittua kaksi kertaa ES2 ja Felix on ollu EH+ parilla turkkikumalla. Odotettavissa toivottavasti niin nättejä lk/pk lapsukaisia  :loov:

Käppäririntamalla tulee hetken tauko, koska porukka odottelee jalostusikään pääsemistä, mutta seuraava yhdistelmä onkin sitten omista kinkkikasvateista  :mhappy:

S.D.G.

Lainaus käyttäjältä: Minttu - 19.05.13 - klo:13:23
Vaikuttaa siltä, että vahinkocämpsyt vol. 2 on tuloillaan näinä päivinä. Vanhat poikaset ovat 2½ viikkoisia tällä hetkellä. Onko jotain erityistä mitä pitää ottaa huomioon tuplien kanssa. Miten vanhat poikaset reagoivat uusiin yms?
Voiko vanhat poikaset ottaa huoletta kuljetusboksiin iltaisin käsittelyä varten?

Vanhoista ei ainakaan mun kokemuksen mukaan haittaa ole, emo yleensä karhaa ne sivummalle pois uusia häiritsemästä. Toki tilannetta tulee seurailla. Vanhoista kannattaa urospoikaset ottaa pois ja laittaa ne isän luokse, kun uudet poikaset syntyvät. Se säästää ehkä vähän emoa. Kolmiviikkoisina ne jo pärjäävät ilman emoa, mutta luovutusikäisiä ne eivät toki vielä ole eli ne kaipaavat vielä isukin ja veljien seuraa. Hyvin voi ottaa vanhat poikaset iltaisin boksiin käsittelytreeneihin.
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Unipallo

Voi ihanuus maximus.Meillä taitaa olla babyja.  :sydan: Ms valkoinen Galadriel Kuunkulkija x hopsu Colbronde's On Again Cardigan  ja mökissä vikisee. Jihuu!

weetikki

Huhhuh, poikaset ovat nyt 4 päivää vanhoja ja pigmentit alkavat näkyä. Yhdistelmänä oli Amadeo Aamunlahja, pk creme  :sydan: Sienimuhennoslapsi, pk soopeli vn. Näyttäis aikalailla siltä että ei olis yhtään cremeä tullut ulos mutta täytyy toivoa että ees yks olis sattunut tuohon 12 nakin joukkoon.. Muutamalla soopelilla näyttäis olevan nauha  :loov:

Unipallo

Täällä tuli siis toosi jännä poikue. Alustavan tutkinnan tuloksena 7/12 on jonkinasteisia valkoisia.

Ja pari tosi nättiä hopeanharmaata.  :loov:

Tinjau

Värisuora poikue  :sydan: tykkään!
Yhdistelmästä LJV13 Eloisa Ethra lkr normaali umborous  :sydan: Sateenkaaren Intiaanipäälikkö lk hopeasoopelisuklaa
(Pst. en osaa oikeen laittaa kuvia tollee isosti :D)

weetikki

Jep kyllä nyt vaan kävi niin että kaikki 12 nakkia ovat soopeleita ja kolme niistä nauhallisia  :sydan:

Pakko kyllä kehua mammaa nyt kovasti! Sillä on niin hieno luonne ja on niin luottavainen, että suorastaan esittelee ylpeänä poikasiaan. "Katso miten hieno mamma minä olen ja miten hienoja poikasia minulla on!". Eikä stressaa niin ollenkaan, on ihan rento ja touhukas oma itsensä  :sydan: Miten mä oon näin hienon hamsterin saanu....

Toivon tosiaan että noi poikaset saisivat edes pienen murusen tuosta emonsa luonteesta, jos eivät sitten ulkonäöllisesti miellytä niin olisi edes maailman mahtavimmat luonteet  :loov:

Eve87

Pieni muistutus: Pidetään tämä ketju pelkästään keskusteluja varten, tänne voi laittaa kuvia: http://www.hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=8811.0

:mhappy:

Sekä alle viikon ikäisistä poikasista ei tule laittaa kuvia foorumille. Annetaan emoille pesärauha.

Katitar

olen malttamaton ja tahdon poikasia!

pareja on yhdistettynä yhteensä neljä : kaksin kappalein 13.4. ja yksi pari 25.4. ja yksi 16.5. ja ketään ei näytä sille että sieltä olis tulossa mitään!  :prll: mun tyhmät eläimeni pihtaavat!
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Eve87

^ täälläkin syrkkinaaraan kiimat loppui seinään, kun hain lainauroksen  :icon_cheesygrin:

Katitar

ärsyttää rutosti sekin, että nuo parit jotka on yhdistetty 13.4. niin niiden parien naaraat ovat siskokset ja ne oli uroksien kanssa (urokset eivät ole mitään sukua keskenään) jo reilu kolmisen kuukautta kunnes tuolloin 13.4. päätin että mä vaihdan ne urokset päikseen näille naaraille josko se auttais mutta eih! ei kuulu eikä näy.  :dry: aarrgghh!  :icon_cheesygrin:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Tinjau

Lainaus käyttäjältä: Eve87 - 03.06.13 - klo:20:09

:mhappy:

Mulla meni näköjään sekaisin keskustelut että missä piti mitäkin  :icon_mrgreen: kun kattelin että tää tais olla se oikee kun täälläkin on kuvia.  Juu ja itse muistin ton jälkimmäisen vähän väärin myöskin. Minun virhe ,ei toistu.

Unipallo

Ja mä en ees aatellu et tänne ei sais laittaa kuvia...

Täällä ei cinnamonlady huoli ukkoa ei sitte millään. No onhan tossa touhua ton vaalean tusinan kanssa.

tammenterho

Meille syntyi vihdoinkin syrkkejä! Viikko sitten tuli 4 muksua yhdistelmästä pk suklaa vn + lk musta. Mustavoittoinen poikue näyttäs olevan.