Mitä hassua hamsterinne ovat tehneet?

Aloittaja Taake, 19.05.08 - klo:22:10

Kikoro

Minun pikku kerttu-syrkkis tekee aina juoksupyörän alle pesän.:D Aamulla kilokaupalla on puruja lattialla, kun se on ne potkinut juoksupyörän alta pois :)
Pk Tyttösyrkki Kerttu<3
Kolme koiraa<3
Kolme akvaariota<3
Kaksi leijonaluppaa<3

Hannaaa

Lainaus käyttäjältä: "e??a"Lilo pyöritti juoksupyöräänsä joskus pyörän ulkopuolelta tassuilla. ^.^

Katoin just tänään niin Namu teki ihan samaa!!=DD

mariam

Meidän syrkki on vissii jonkinlainen itsemurhakandidaatti :D! Sillä on tapana kiivetä häkin kaltereita pitkin katolle ja kipittää sitä pitkin jonkin aikaa ylösalaisin jonka jälkeen sillä mukamas ote rupeaa lipsumaan :D. Se päästää kaltereista irti käpälä kerrallaan ja sit se heijaa vähän aikaa yhdellä käpälällä ja putoaa lopulta ties miten päin häkin pohjalle :D. Ja sitte sama uudestaan xD! Ei passaa kovin korkeita häkkejä pitää sillä ettei se loukkaa itseään vaikka se sen meno onkin melko koomisen näköistä :D!

Nilla

Mun monet hamsut tekee tätä samaa  xD
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Katar

Meidän ensimmäinen hamsteri kävi uimassa joulukuusen jalassa  :kuiva:
[size=150]Kata[/size]
Ihminen on aina niin onnekas tai onneton miten itseään ajattelee

Aleksi

Tarina alkoi surullisesti:

Ostimme pienen Talvikon 'Humon' kun hän oli jotain 2kk vanha,  ensimmäisinä kahtena viikkona hän huusi hirveästi joten annoimme hänen olla rauhassa. Ensimmäisen kerran kun pääsi lattialle juoksemaan niin hän katosi...  :(  etsimme häntä kokonaisen viikon, mutta ei mitään löytynyt katsoimme ihan kaikki mahdolliset/mahdottomat paikat, käytimme myös lämpö kameraa... totesimme että hän on karannut ulos talosta ja siitä asti rupesimme pitämään kaikkia ovia ja ikkunoita auki.
Seuraavana päivänä menimme ostamaan uuden Talvikon 'Lumipallon', sellainen pieni valkoinen hamsu ''myyrä'' joka kaivautui kokoajan purujensa alle (ei tee sitä enää, nykyään kiipeä kahdella etutassulla katossa ja putoilee.) Tietenkin heti kun Lumipallo oli istumassa tyytyväisenä purujensa alla ja minä ja veljeni riitelimme kunnes tuli syvä hiljaisuus ja kuului imurin putkesta rapinaa, ihmettelimme hetken ja irrotimme putken imurista, ja KAPPAS VAAN Humon pylly pilkistää toisesta suusta, olimme hirveän iloisia löydöstä, yritimme saada sen ulos putkesta mutta hän juoksi täydellä vauhdilla seinää pitkin karkuun... se katosi taas  :<  Minulle riitti odottelu ja katsoin veljen vinkillä patterin taakse ja siellä oli iso reikä josta kuului rapinaa, otin salaatin lehden ja houkuttelin hamsterin ulos. Lumppari oli kyllä vienyt terraarion joten piti ottaa pahvi laatikko käyttöön kunnes ostimme toisen terraarion.
Molemmat hamsut ovat tällä hetkellä ihan hyvin vointisia ja toivotaan että pysyvät niin. Loppu hyvin, kaikki hyvin.  :D

tiku

Pikku kääpiöhamsterillani oli tapana,kiivetä yöllä pesäkoppinsa katolle,josta se hyppäsi dunansa kattokaltereihin roikkumaan ja heilautti itsensä aina eteenpäin,kun heräsin(sänkyni oli aivan hamsuni dunan lähellä),hamsuvintiö katsoi minua hämmästyneenä,kaltereista roikkuen.Pelkäsin,että se loukkaa itsensä ja avasin varoen dunan kannen,jolloin hamsu pudottautui puruihinsa(puruja oli paljon).Tämän jälkeen hamsuni kipitti takaisin pesäkopin katolle ja tuli käteni alle kerälle.Tykkäsi,kovasti kun silittelin sitä ja puhelin sille.Puuhailin välillä öisinkin sen kanssa.Hamsut ovat todella suloisia ja jokaisella omanlainen ihana persoonallisuus.

Kikoro

Eilen tuossa tavallisesti juoksutin hamsuani Kerttua lattialla, vähään aikaan en löytänyt sitten kerttua, vähä jopa hätäännyin. Kuulin jyrsimistä, se tuli vaatekaapistani, avasin kaappini, ja kerttu oli jyrsimässä rintaliivejäni.  XD Kaiken lisäksi, neiti oli tehnyt pisut niihin. Voe Voe kerttu. XD
Pk Tyttösyrkki Kerttu<3
Kolme koiraa<3
Kolme akvaariota<3
Kaksi leijonaluppaa<3

Tuhka

Munki hamsu pyörittää juoksupyörää ulkopuolelta.Ja viime yönä se oli sietämätön, se kiipes koko ajan terran reunalle mun hihaa pitki ku yritin laittaa sen takas...
Ja kun pääsin nukkuu. se keksi pääsevänsä yhtä juttuu pitki puree katto verkkooo. Jouduin keskiyöllä ku en enään kestäny vaihtaa sen järkän... :oops:
Tuhka, valkonauhainen musta lk naaras syrkki. Ja minä

Hanetzu

Jekku taas rupesi muuttopuuhiin (otti koko ruokavaraston poskiinsa ennen jaloittelua) kun huomasi että sen leluboksissa on mukavampaa kuin omassa häkissä :D

Tämä harrastaa myös iltaisin ninjana leikkimistä.

Lilli

Meidän Lilli nuoruudessaan hyppeli tasoltaan kaltereihin, ne oli kunnon loikkia :) kyllä oli hauska seurata :D
[size=85]Romeo[/size] ?
[size=85]Syyrialainen[/size]
[size=85]Hopeanharmaa vn[/size]
[size=85]23.5.2010[/size]
[size=85]Tico[/size] ?
[size=85]Venäjänkääpiöhamsteri talvikko[/size]
[size=85]Helmiäisnormaali[/size]
[size=85]6.11.2008[/size]

Isku

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Huli on kiipeillyt jo muutaman viikon kanigabberinsa katossa. Ensin mennään kuin apina, sitten ote alkaa lipsumaan ja jäädään pitkäksi aikaa killumaan epätoivoisesti etutassuilla kalteriin.

... Sitten pudotaan jaloilleen tai perseelleen maahan.

Ja UUDESTAAN.

Toivon kovasti ettei se loukkaa häntäänsä :<

meillä AIVAN sama, tosin tehnyt sitä jo yli puolenvuotta, eikä onneksi vielä loukannut.
[size=85]Syyrialaistytsyt Piani, Nöpö, Välkky & Prinsessa
Talvikkoherra Vispilä
[/size]

Hanetzu