• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

« edellinen - seuraava »

viiru

#45
Olisiko jollain pk-seutulaisella kiinnostusta auttaa näyttelypaikan rakentamisessa perjantaina (23-4-2010)? Näyttää siltä, että hallituslaisista ei olisi kukaan muu pääsemässä rakentamaan kuin minä, ja minulla taas on niin pitkät ajomatkat täältä Messukeskukselle, etten sen päälle todellakaan jaksa yksin pystyttää koko näyttelyämme... Eli apuvoimia tarvitaan.

Homma käsittää siis ihan kaikessa yksinkertaisuudessaan pöytien pystyttämisen ja asettelun (tuomaripöytien valmistelu, palkintopöydät, infopöytä jne...). Palkaksi tarjoan hyvän mielen.

Ajattelin ensin kysyä täältä foorumilta, jos ei muuten niin sitten lahjon pubissa pari riskiä miestä mukaani. =)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

#46
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Olisiko jollain pk-seutulaisella kiinnostusta auttaa näyttelypaikan rakentamisessa perjantaina (23-4-2010)? Näyttää siltä, että hallituslaisista ei olisi kukaan muu pääsemässä rakentamaan kuin minä, ja minulla taas on niin pitkät ajomatkat täältä Messukeskukselle, etten sen päälle todellakaan jaksa yksin pystyttää koko näyttelyämme... Eli apuvoimia tarvitaan.

Homma käsittää siis ihan kaikessa yksinkertaisuudessaan pöytien pystyttämisen ja asettelun (tuomaripöytien valmistelu, palkintopöydät, infopöytä jne...). Palkaksi tarjoan hyvän mielen.

Ajattelin ensin kysyä täältä foorumilta, jos ei muuten niin sitten lahjon pubissa pari riskiä miestä mukaani. =)

Mä voin alustavasti luvata!  :D Tuskin mulle mitään menoa tulee silloin.

Ken_G

#47
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Olisiko jollain pk-seutulaisella kiinnostusta auttaa näyttelypaikan rakentamisessa perjantaina (23-4-2010)? Näyttää siltä, että hallituslaisista ei olisi kukaan muu pääsemässä rakentamaan kuin minä, ja minulla taas on niin pitkät ajomatkat täältä Messukeskukselle, etten sen päälle todellakaan jaksa yksin pystyttää koko näyttelyämme... Eli apuvoimia tarvitaan.

Mikähän kellonaika silloin perjantaina olisi kyseessä ? Jos iltapäivästä puhutaan, niin voisin varmaankin tulla jeesaamaan.

viiru

#48
Hei tosi kiva juttu! Kellonaika voidaan sopia tarkemmin myöhemmin, mutta 7 - 22 välillä kuitenkin. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

MirkkuH

#49
Mä voisin kanssa tulla töiden jälkeen eli n. 17.00 ->, jos tarvis :)

viiru

#50
Upeaa.  :sydan Viitsisittekö kaikki kynnelle kykenevät laittamaan minulle vaikka sähköpostiin mailto:martina.munther@gmail.com">martina.munther@gmail.com yhteystietojanne (sp-osoite & puhelinnumero), niin voimme keskenämme tarkemmin sopia rakennusajasta kun aika koittaa. Halliinhan ei kuka tahansa pääse, joten etukäteen sopiminen on sen kannalta aika olennaista, että saan hoidettua kaikille rakentaja-avustajille rakennuskulkuluvat.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

GaneshaX

#51
Ihan mahtavaa, että on ihmisiä, jotka osallistuu paikan pystytykseen :yes:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

`jjassu`

#52
Minä olen jo ilmottanut hamsterini PetExpoon, että ei sitten unohdu   :P
Tämän hetkiset
Soundlover`s Fanta "Fanta"
Yökyöpelin Omelettinen "Littana"


Muistossa]
Firefly`s Meltdown "Nelli" 19.4.08 - 1.2.10
Nomelios "Roo" 26.8.06 - 20.11.08
Taukki "Taukki" 12.3.06 - 1.9.07

Marla

#53
Olen jo pikkuhiljaa päättänyt, ketkä voisivat tuonne lähteä. Nyt enää tuomaritietoja odotan ja ilmoan sitten nuo. :)

ammie

#54
Jos kaikki jutut nyt järjestyy, niin saattaisimpa minäkin vihdoin tuoda jopa jonkun öttiäisen näytille, mutta varmaa ei vielä ole. Pitäis vissiin kyytikin saada, mutta katsotaan nyt miten käy.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Sohvi

#55
Tulossa ollaan :)
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Eevi

#56
Minäkin voisin tulla auttamaan paikan pystyttämisessä, mikäli ei mitään hassua tule tapahtumaan. Eli alustavasti voisn minäkin lupautua tulla auttamaan. :)
Niin ja sihteeri/assari jutuista puheen ollen, niin voisin hyvin toimia jompana kumpana lauantaina jos tarvitaan. Vaikka siihenhän on vielä aikaa, kun ei tuomaritkaan ole vielä selvillä. Tosin ulkomaalaisten tuomarien sihterinä en viitsisi toimia, kun ei tuo englanti kuitenkaan niin hyvin ole hallussa.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Vevve

#57
Hitsi, miksei tää vois olla jo aiemmin  :D Olis kauhee hinku päästä näyttelyyn!

Lupauduin pöllöilemään jossain vaiheessa myös ModelExpon puolella FMHC:n ständillä, tai ainakin vien sinne jotain esille. Saa nähdä...

Eevi

#58
Mun mielestä toi on just hyvään aikaan, kun ehtii vähän toivottavasti kevät parannella hamsujen turkkia. :D Ne kun ovat nyt ihan kauheassa kunnossa. Toivottavasti ei ole vain toiveajattelua.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Saana

#59
Mä varmaan myös joudan jotain sihteeri/assari/buffa/info -juttuja tekemään, jos ei tuomariksi kutsuta. :) Näillä näkymin siis tulossa ollaan. Autotilanteesta riippuen yöpaikka vielä hakusessa.