Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

Ninde

^Kyllä mä tuomarina näen sen niin, että paras on paras ja jos ei ole enää finaalien aikaan paikalla niin se on omistajan oma häpeä - tälllöin jää ilman BIS-sijoitusta. Kuitenkaan en lähtisi sijoitusta alentamaan sen takia, että omistaja mahdollisesti joutuu poistumaan paikalta ennen palkintojenjakoa.

Joskus on käynyt niinkin, että esim. sertejä olisikin voinut jakaa enemmän ja tuomari haluaisi vielä tsekata jonkun eläimen uudelleen, mutta kyseinen eläin on jo poistunut paikalta ja serti näin olle jäänyt saamatta.

Aina voi tulla kysymään sihteeriltä (tai tuomarilta jos on kyseessä suomalainen) että voiko jo lähteä. Ennen oman lajin arvostelun päättymistä nyt ei missään nimessä kannata poistua, vaikka arvosana olisi vähän heikompikin, koskaan ei tiedä jos saa vaikka jonkun erikoispalkinnon.

Saana

Lainaus käyttäjältä: "Ninde"^Kyllä mä tuomarina näen sen niin, että paras on paras ja jos ei ole enää finaalien aikaan paikalla niin se on omistajan oma häpeä - tälllöin jää ilman BIS-sijoitusta.

Näinkin, ja sitten jos tulee pakottava tarve lähteä ja tietää, että BIS-kehä olisi edessä niin voi ainakin yrittää sumplia, että tuomari katsoisi hamsterin ennen sitä niin muistaisi sen paremmin. Eli siis ilmoittaisi lähtevänsä pois aiemmin. Mikäli eläimestä eikä omistajasta ei ole tietoa niin itse tuomarina jätän kyllä sellaisen eläimen sitten viimeiseksi BIS-kehässä. Sijoituksen olen kyllä jakanut.

Lainaus käyttäjältä: "Marla"Mutta, näyttelyviikonloppu häämöttää - positiivisilla mielin vaan kaikki sinne! :) Jos jotain hämminkiä muka tulee, niin kyllä se sit hoidetaan yhdistyksen puolesta, että älkää ainakaan ensikertalaiset tmv. sen vuoksi stressatko.
Nimenomaan! Mä olen edes aloittanut ressaamaan tästä, koska aina nää näyttelyt nyt jotenkin on saatu hoidettua. Nyt alkaa tosin jo hieman positiiviselle tavalla jännittämään tää näyttely-vkl! :) Paitsi pientä paniikinsekaista kauhua aiheuttaa takaraivossa tuo lemmikkisyrkkien määrä. :D

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mutta ei ole enää montaa päivää näihin näyttelyihin :) Odotuksia ei ole, mutta on vaan kiva päästä pitkästä aikaa näyttelyyn :)
Mut siis NÄIJJUST! :)

Sirpa

Ja minä olen jo ihan innoissani siitä sihteerin hommasta. En ole lemmikkiluokissa ollut koskaan vielä sihteerinä. Ja mikä kaikkein parasta, Martinan pöydällä luulisi käyvän ihan joka lajin hamstereita  :)

Tampereen junailijat: juna lähtee aamulla 7.32. lähijuna R, ei mitään tietoa miltä raiteelta lähtee, mutta aseman näytöistä sen näkee. Kantsii ostaa lippu etukäteen netistä tai asemalta, niin ei tartte aamulla sit kiirehtiä. Aseman lippumyynti ei ole auki sunnuntaiaamuna tuohon aikaan, junamaatit tietysti ovat.
Yritän itse tulla paikalle joskus 7.20 tienoilla, saa napata hihasta kiinni.

Lakupekka

Mä olen tulossa yhden syyrialaisen kanssa. Ensimmäinen näyttely johon tulen ja täytyy sanoa että päivä päivältä kauhistuttaa vaan enemmän, että mitäs jos toiminkin sitten väärin tai jtn. :mrgreen:

Kävin eilen katsomassa sitä kuljetus boxia ja myyjä ei oikein eläinkaupassa osannut sanoa juuta eikä jaata, täytyy myöntää että kysymyksessänikin oli jotain rakoja. Perjantaina uusi yritys toiseen kauppaan.

Jännittää vietävästi! :nuija:

Edit: poistettu tuplapostaus
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Nape

mulla sopivasti meni nettipiuha rikki joten taikahamsu varmaan infoaa mua jos tulee jotain erityistä?  kuinka monelle sitä ruokaa nyt tehdään sitten? Että tuleeko sitä tehdä paljon enemmän mistä aluksi puhuttiin?
Kännyllä surfaan joten en sen pidempään jaksa näpytellä tätä. Mutta jännittää jo hulluna sunnuntai :)

Anonymous

Voiko Mustikkamaa kertoa monellekko ruoka tehään? Itsellä on tässä 100 rautaa tulessa enkä jaksa ottaa enää yhtään lisä hommia itselle!

Minski

Nape: Älä tähän lukuun nyt satavarmuudella luota, mutta työntekijälistan mukaan 21 henkilöö on lupautunut tekemään näyttelyssä hommia ruokapalkalla (siihen on laskettu siis kaikki työntekijälistalla olevat ihmiset, ei siis mitään puolen tunnin tuuraajia). Sitä en sitte tiiä, että jos joku on näyttelyä pystyttämässä, muttei muuten sit osallistu hommiin päivän aikana, että onko sellanen oikeutettu kuiteski ruokaan vai mikä tossa on se raja. Ehkä parempi siis ootella jotain virallista mielipidettä :)

Sirpa

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Mulla on nyt junalippukin hommattuna :) Voitasko Treläiset, jotka tulee tolla 7.32 junalla niin nähä jossain ennen junan lähtöö ? Vai onko sillä edes tulossa muita kuin mä ja Sirpa ?
Muita junailijoita ei ole varmaksi ilmoittautunut, mutta sovitaan vaikka niin että 7.20 rautatieaseman hallissa nähdään (ja siis lippujen kera). Minskin punapään tunnistaa varmaan aika moni, joten se toiminee hyvänä majakkana  xD

windy

^ Minä olen myös tulossa junalla (7 hamsterin kanssa), ja tunnistan teidät kyllä eli minäkin yritän tulla viimeistään silloin 7.20 siihen aulaan. Eli nähdään silloin :) Pitää vain lippu muistaa ostaa vielä...

LuMa

Kysymys.
Miten voi vahvistaa sen näyttely vahvistuksen? toivon et vastaus tulis pian tohon kysymykseen, koska nättely on kolmen päivän päästä.

Minski

^ Ai mitä tarkoitat näyttelyvahvistuksen vahvistamisella ? Ei sitä mitenkään tarvitse vahvistaa vaan näyttelyvahvistus on näyttelyyn ilmoittautuneille merkki siitä, että ilmoittautuminen on mennyt perille ja näyttelyvahvistuksessa lukee kaikki näyttelyä varten tarvitsemasi tiedot.

Sirpa ja windy: Ok. Nähään siinä sillon :)

MirkkuH

...mut Minski onkin käynyt parturissa ja sillä on lyhyt musta tukka/blondi käkkärä...ettekä te tunnista sitä :D

Minski