Millaisia mökkejä hamsuillanne on ?

Aloittaja Minski, 24.07.07 - klo:00:39

Nilla

Yksi puinen löytyy sekä 1 kurpitsamökki ja kukkaruukun materiaalista tehty mökki. Useimmiten noilla on kuitenkin käytössä pahvisia mökkejä, joita on sitten kiva nakerrellakkin  ;)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Minski

Mun pitäs taas käydä joku päivä tyhjäämässä Prisman karkkihylly Geisha- ja Fazerina-lootikoista :D Hamsut on silpunnu noita edellisiä sen verran, että varasto on tyhjä :D
Hamsteriton tätä nykyä

Piipari

meillä nukutaan jonkinmoisissa hökkeleissä, yleensä neiti menee puumökkiinsä tai retkottaa wc rullassa, mutta joskus ei mikään kelpaa ja se kaivaa itsensä purujen alle nukkumaan.
elämäni elimet: luppa ja piipari

Nipa-syyris

Minulla on pahvinen jossa on reikiä,koska tuuletus on tarpeelinen! xD
-Late

Nilla

^ Tuuletusaukot on in! Meilläkin nakerrellaan pahvimökkeihin tuuleusaukkoja  :lol:

Noi Geisha ja Fazerina laatikot vaikuttaa kivoilta mökeiltä  :yes:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Hamsu_86

Meillä on tällä hetkellä kulmamökki jossa neiti tuntuu viihtyvän sielä hyvin. Ja on meillä myös neliskulmanen mökki jossa on ikkuna. Nyt käytössä kulmamökki.

GaneshaX

Noihin puisiin on vakiinnuttu.
Pahvisten kanssa menee hermo, kun ne ovat aina kumollaan.
Puisissa monesti ottaa pattiin, kun niihin on tehty kaiken maailman ikkunoita. En mä sellasia uskalla pistää noille, jäävät vielä kiinni.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

jensku

Almalla, Taavilla ja Leevillä on puiset mökit. Omasta mielestäni puiset mökit on paljon viihtysämmät ja lämpösemmät kuin muovi mökit. :yes:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Tikru

Kaikilla on puiset mökit tällä hetkellä. Joskus on ollut myös keraamisia, mutta ne hiosti turkit iha märäksi  :x

Tüna

Syrkeistä Nealla on puinen mökki ja "tulokkaalla" on pahvilaatikko. Jossain vaiheessa vaihdan uudelle poitsullekin puumökin, nykyiseen häkin sisustukseen se ei edes mahtuisi. Robolla on niinikään puumökki, talvikoista toisella pahvilaatikko ja toinen nukkuu "taivasalla" paperikasassa.  :)

Cindu

R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

NeNNi

Meillä ehdoton suosikki on puinen kulmamökki. Siellä Elmeri aina nukkuu.

ändi

kerron nyt koko tarinan ihan huvinvuoksi alusta asti :D.

eli siis kun haettiin bambi (eläinkaupasta ikävä kyllä :<) niin sen dunassa ei ollut mitään muuta kuin purua, ruokakuppi ja pahvirulla. kotiinpäästyään häkissä sitten oli ties minkälaista mökkiä ja kopperoa, mutta neitipä vanhan tyylin mukaan silppusi paperia ja purua ja teki niistä oman kekonsa johonkin nurkkaan. parin viikon kunnon kotiutumisen jälkeen bambi kumminki rupesi käyttämään myös pesäkoppeja, ja viikottain nukkumapaikkavaihtuikin 8) nykyään se nukkuu aina oranssissa kurpitsassa, joka on siis oikeasti kynttilälle tarkoitettu halloweenaiheinen koriste, mutta bambi on tehnyt sinne oman pesän ja muita pesäapaikkoja se käyttää vessanaan  :P
syrkkityttö Bambi & beaglepoika Tatu

Ceizarinna

Meillä on pahvimökki. Ensimmäinen ei kauaa kestänyt ja Nirppu näemmä tykkää tehdä pesiä ympäriinsä. Sama juttu vessanurkan kanssa. Kyllä mä sille jonkun paremman hommaan... Lue: mamman esteettistä silmää miellyttävän. XD