• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Sirpa

#30
Tähän voisi jopa ilmoittaa oman neitinsä, kun on näin lähellä Tamperetta  :) Ja tulla itse vaikka sihteeriksi, jos sellaisia tarvitaan. Tällä kertaa ei vissiin ole ulkomaisia tuomareita tulossa. Tai sitten valokuvaajaksi, kun tuolla Littoisissa tuli räiskittyä läpi iso osa arvostelussa olleista hamstereista, mutta se vähän haittasi sihteerinhommia. Linnoittautuisin tuomarin viereen kuvaamaan tai jotain  :roll:

Karvakorvathamsula

#31
Oisin kiinnostunu tulemaan Päivin sihteeriksi, kun yhteistyö oli varsin mukavaa (olin Turussa jotakuinkin viimeisen tunnin, ennen näyttelyiden loputtua, sihteerinä Pävin koearvostellessa). Milloin niitä sihteerien ja assareiden duuneja jaellaan? :)
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Karvakorvathamsula

#32
Lainaus käyttäjältä: "Maiju*"
Lainaus käyttäjältä: "Karvakorvathamsula"Mä oon kyytiä vailla Lahdesta Tampereelle, ei sitten kukaa tulis tätä reittiä?
Mun kyydillä pääsee bensakorvauksia vastaan, jos saat aamulla itsellesi kyydin meille Ahtialaan/Ruolaan, riippuen ollaanko uudessa vai vanhassa asunnossa lauantaina, ja illalla siitä pois. :)
Pitää kysyä lähteekö Kaisakin matkaan.

Mä nimittäin just päätin, että mä lähden, muutosta huolimatta - onhan niitä kamoja kantamassa ja laittamassa sit sentään mies.  :mrgreen:

Missä Roula on?  :pihalla: Itse asun tässä Seestalla, Ahtialasta ihan vähän eteenpäin  (1,3 km Lahden ja Nastolan rajalta).

Moneltakohan ois lähtö, jos nyt näin 2 kk säteellä vois sanoo?  :D
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Anonymous

#33
Sitten nuo kyytijutut joko yv:llä taikka kyytipalstalle  ;)

Karvakorvathamsula

#34
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Sitten nuo kyytijutut joko yv:llä taikka kyytipalstalle  ;)

Juuuu :) Ja sori ...  :roll:
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Marla

#35
Näyttelykutsu: viewtopic.php?f=18&t=8836


Toimihenkilölista löytyy ensimmäiseltä sivulta. Ilmoittaudu joko tähän ketjuun tai sähköpostitse os: marla.holma91(at)gmail.com

Sihteereille ja assareille tarjotaan lämmin ruoka. Tehtävään opastetaan tarvittaessa.

Nape

#36
Mä voisin sitte olla sihteerinä vaiks lk syyriksille.

Nilla

#37
Kiinnostais kyllä tulla tänne, mut kattoo nyt et saako kyytiä ja ettei oo mitään muita juttuja samaan aikaan.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vevve

#38
Kutsu luotu, eli ilmoittautumisiä otetaan vastaan  :)

wiidii

#39
Nilla, minä ja Martina ollaan tulossa tod.näk. samalla kyydillä, että eiköhän kyytiin sitten mahdu. Tosin en Martinan puolesta uskalla luvata mitään, se on kyytipomo.  xD
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

#40
Tuntuu hassulta aatella, että tuolloinhan on / voi olla jo ihan kesä. Viime vuonnahan oli jo toukokuussa helteitä. Onneksi on autossa ilmastointi  :D

Maiju*

#41
Mä voin olla Martinan sihteerikkönä. :)

Karvakorvathamsula, laittele mulle yv'tä lähempänä näyttelyä.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Sirpa

#42
Aaarghh!! Jättäkää nyt mulle edes yksi sihteerinpaikka!   :itq:

nennu

#43
Ollaan tulossa kun matkakaan ei niin pitkä ole :D ..toivottavasti saan vapaaksi tuon päivän..
Onko tässä vaiheessa Vantaalta ketään lähdössä tuonne näyttelyyn?

Ken_G

#44
Lainaus käyttäjältä: "nennu"Onko tässä vaiheessa Vantaalta ketään lähdössä tuonne näyttelyyn?

On kyllä o/