Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Tuhnutin

Minä voisin tulla assariksi Pauliinalle :)
Tuosta talkookortista senverran, että olen ilmottanut kummatkin hamsut sekä ulkoon että lemmikkiin, eli saako ilmaiseksi vain yhden luokan vai kummatkin yhdelle hamsterille? Luultavasti maksan siis vain toisen hamsun ja jos toisen saa kokonaan ilmaiseksi kun vien paikanpäälle näyttelypvänä sen kortin..? :DD Kiitoss
Jees, kiitos! :)
Ok, kiitos! :) jänniä nää värijutut, olen yrittänyt löytää sitä sivua missä on nämä kaikki värit niinä "kirjaimina". Onko se missä? ;D kiitos
Kasvatus ja genetiikka / Kilppari & laikku
29.12.14 - klo:12:15
Moikka! Vielä ihan pakko kysyä, että eihän kilpparin ja laikun (musta kk&musta laikku) yhdistelmässä ole ongelmaa, kuten esim laikku&laikku?  :nuija:
Voisin tulla sihteeriksi lemmikkisyrkkinaaraille. :) nimi Janette Castrén
vähän huono kuva, mutta tässä ennen synnytystä. melko pieni masu, mutta 7kpl tuli!
Ookei :) Toivossa on aina hyvä elää ;D
pistämpä nyt tähän samaan aiheeseen taas, eli sain JKL:n näyttelystä diplomin, vuoden voittaja 2013, hamsterilleni Tripolikselle. se on lemmikkiluokan 5. sija.. siis lukee kyseisessä diplomissa :D. Tripolis voitti Lahden lemmikkiluokan uroksissa, ja oli silloin BIS 4. Saako hamsteri vv13 tittelin nimen eteen silloin, jos voitti BIS:in? :)) kiitos taas ;)
Mietin muuten aivan samaa, että milloin näyttelynumerot pitäisi tulla s-postiin? :) kuitin lähetin eilen :))
Huhhuh, kiitos, pääsin vielä näyttelyyn joka on tässäkohtaa erittäin suuri plussa! :kankaalla: Anteeksi vielä tämä minun mokailuni... :icon_redface:
Aapuva!!! Sain jostain sellaisen tyhmän käsityksen että näyttelymaksu pitää maksaa viimeistään näyttelypäivään mennessä! Mitäs jos en ole vielä maksanut? :0 kiitoss :)
Ookkei :D kiitos ;))
Nii miten se menee nykyisin niiden numerolappujen kanssa? Pitääkö ne itte kirjoittaa, ja tuleeko numerot s-postii? :D kiitosta :)