• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Marla

#90
^ Pitäisikö minunkin viedä tuonne perunakellariin? Kun tässä säkkiä olen ajatellut hankkia. Hmm, sinne olisi lyhyempi matkakin raahata se säkki - yksi kerros alaspäin on kivempi 15 kilon säkin kanssa kuin 3 ylöspäin. xD

Enkeli89

#91
:c8  milloinka poskipussi 4/09 tulee? kun muistaakseni mulle pitäis lasku tulla niin mietin et sen aika varmaan on kohta?
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

ammie

#92
Mulle selvisi vasta tässä vähän aika sitten, että bravado on englannin sana, joka tarkoittaa "mahtailu" "uhmailu". Mä en edes ollut tajunnut tarkistaa tarkoittaako tuo Bravon oikea nimi jotakin ja jos, niin mitä.  :oops:  Vaan eipä ole hamsteri nimensä mukainen, kun tuo on mun pieni nalle tarzan hörökorva.  :sydan
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Marla

#93
^ Tuota minä en edes tiennyt. xD Nimi tuli Rush -bändin kappaleen nimestä, ja samalla teemalla nimesin loputkin.
Bravon isän nimi oli Kuriton, ja herra oli kyllä jotain aivan muuta. :D

viiru

#94
Lainaus käyttäjältä: "Enkeli89":c8  milloinka poskipussi 4/09 tulee? kun muistaakseni mulle pitäis lasku tulla niin mietin et sen aika varmaan on kohta?
Heli voisi kommentoida tietäessään asiasta paremmin, mutta uskoakseni lehti on juuri lähetetty ja lienee alkuviikosta jäsenillä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Sintturainen

#95
Pitääpä siis viedä yöksi pakasteeseen siemenet. Mulla on ne 10 litran kannellisessa muoviämpärissä, eiköhän se tuonne pakastimeen mahdu kun oikeen järjestelee. Tai sit vien minäkin tuon ämpärin ulkovarastoon ja otan vähemmän kerralla sisälle.

Mä en malttais oottaa maanantaita että saan wiidiiltä mun uuden pikkupojan  :lov

Marla

#96
Voi että sentään tuota Fortunea tänään... Poika nukahti isän taskuun. :lov Alkuun se pesi itseään siellä, mutta simahti lopulta. Puolisen tuntia se veteli hirsiä, eikä senkään jälkeen ollut kiire minnekään. Olihan siellä flanellipuseron taskussa varmasti mukava olla.

Meba

#97
^Voi pientä  :puna:

wiidii

#98
Marla, onko kyseessä se minun kuskaama otus? Meinaan, se on tuon partnerin mukaan edelleen "tumppuhamsteri", sillä nukkui tämän lapasessa koko junamatkan ajan.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Marla

#99
^ Juu, on. :) Näköjään se on tuollainen erikoislaatuinen tapaus. xD

Essi

#100
Ihanaa, tulostin tänään Pilven sukutaulunkin:)

Olive

#101
Tampereella eläinsuojelutarkastuksen yhteydessä huostaanotettuja syyrialaisia:

http://www.rekkurescue.com/elain.php?id=3344
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Vevve

#102
Hirmu suloinen tuo laikukas(?).

Marla

#103
^^ Ovatpas ihanaisia. :sydan
Aina tuollaisten huostaanottojen yhteydessä tulee mietittyä kaikenlaista mahdollista...
Harmi, ettei täällä ole tilaa, muuten voisin harkitakin tuollaisen söpöläisen ostamista.

petosiru

#104
Mä hakisin HETI yhden, jos olisivat H:gissä!
Olis tilaakin..
 :lov
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]