• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Keräätkö hamsteriaiheisia tavaroita ? (+kuvia)

Aloittaja Goue, 04.10.07 - klo:19:36

« edellinen - seuraava »

Vevve

#165
Mäkin meinasin ostaa tuommoisen mukin, mutta en niin syrkki-ihminen ole niin päätin jättää ostamatta.

Tällainen messuilta sen sijaan löytyi pehmokokoelmiin.

Anonymous

#166
^Moni pikkunen hamsufani meinas nappaa ton siitä pokaalista, tokasin vaan nätisti et ethän ota sitä kun se on Veera-tytön ja hän tulee surulliseksi jos otat sen  :angel

Vevve

#167
Ostin tänään etolasta sellaisen G-Force -figuurisetin missä on se eläinkaupassa asuva hamsteri, marsu ja hamsterin pikkainen mökki.  :D

Nape

#168
kuvaa kehiin!!!

Jonsku

#169
^^ Voi varmasti ihana :lov ! Ite en oo tollasta mistään nähny, ja se hamsu on just kiva ku itellä sellanen pehmoleluna, mutta nyt se on pyykissä :(
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Vevve

#170
Zhu Zhu Petsit taitaa olla menossa pois muodista. Ostin nimittäin Citymarketista viidellä eurolla yhteensä kuusi kappaletta niitä minihamsuja! Olisin ostannut enemmänkin, mutta ne oli niissä ärsyttävissä paketeissa joissa on monta, enkä tahtonut useampaa samanlaista  :<

Robo :3

Mä keräilen kaikkii hamsutavaroita. On pakko ostaa, jos tulee vastaan  :icon_cheesygrin: Harmikseni en ole löytänyt oikein mitään.  :icon_frown: Tällä hetkellä vaan Hamsterikalenteri seinällä. Oon yrittäny ettii just kaikkia hamsterimukeja tai muuta sellaista pientä. Ollaan kyselty kans jotain nomination korun paloja, missä ois hamsterin kuva, mut niitäki pitäis ulkomaalta tilata.  :icon_cheesygrin: Ja joskus pienempänä olin Zhu Zhu Pets-fani, joten mulla on 3 sellasta Zhu Zhua! :icon_cheesygrin:
http://llovelyhamsters.blogspot.fi

Braak's Wiima
Goldilock's Åtava
Rousku
R.I.P Venla